Suurperhe kuumeilijat

Mamaminion onnea! Aivan mahtavaa:) jos nyt sait toisen viivan niin eikös ovis ois ollu n 2 viikkoa sit? Eli la olis syyskk?
Mitäs tänne vikkoja pamahti eilen 15, pahaa oloa ja raskaudesta johtuvaa väsyä ei enää oo, mut nyt on "ilona" huimaus... Kävin alkuviikosta ylimääräisen käynnin neuvolassa kuuntelemassa pikkusen sydän ääniä kun seksin aikana holahti paljon semmosta rusehtavaa vuotoa, onneksi pikkusella oli kuitenkin kaikki hyvin:) tammikuussa olis sit rakenne ultra, en malta odottaa!!!
Meidän pienin likka täytti eilen 1v joten taas on vauva aika taputeltu, hetkeksi :wink mihin se vuosi meni?
Äippä ja vilpertti rv 15+1
 
Onnittelut mamaminion! Toivotaan sitkeää ihmisalkua sinnekin!
Täällä menee rv31, aika on mennyt todella vauhdikkaasti!
 
Oi paljon onnea Mamaminion :Heartred:Heartred:Heartred Eikös elokuiset vasta plussaile, kuun lopussa vasta syyskuiset?

Täällä raskaus sujuu tuttuun tapaan, oksentelemalla yötä päivää ja siinä välissä pahoinvointia, ihan normiraskaus siis :grin Joo en todellakaan tiedä haluanko enää tämän jälkeen olla raskaana yhtään kertaa..

En ole tosin käynyt ultrassa, tänään 7+1 ja en tiedä menenkö vasta np-ultraan. Jotenkin ei uskalla, pelkään että onkin mennyt kesken. Paino ei ole noussut vaan laskenut hiukan mutta maha pullottaa niin että yhdet joustamattomat housut on jo liian tiukat:hilarious: Saa nähdä kauanko pysyy raskaus salassa. Jos kaikki menee hyvin niin ehkä vasta helmikuussa haluaisin kertoa. Mutta mun maha on tosiaan taas eri mieltä :p
 
Tilda voimia pahaan oloon! Se on kyl niin pebasta:sad001 painoa ei oo täälläkään tullu yhtään ja viikkoja se 15+1... Toivotaan että siellä masussa pikkunen voi hyvin kun äiti voi noin huonosti!
Kylläpä sä oot Lambi jo pitkällä! Olispa itsekin...
Mä oon kans aika varma et tää on meidän vika vauva, kamala ressi päällä koko ajan! Pelottaa et jotain menee pieleen, ärsyttää noi vuodot ja ärsyttää kun ärsyttää, siis kaikki! Eihän tässä voi kun luottaa että kaikki menee mallikaasti, alkais vaan toi pikkunen liikkumaan niin et tuntisi niin sais sentään jotain varmuutta että kaikki on hyvin...
 
^noi piinaviikot just ennen liikkeeiden tuntemista on kyllä raskaita! Mä tunsin tälläkertaa liikettä vasta puolivälin ylityttyä..

Ja paino on noussut komeet +10kg.. sitä se teettää kun voi liian hyvin ja ruoka maittaa. viimesen kk kyllä junnannut samassa kun lopetin herkuttelut ohjelmistosta. Kyllähän sitä sisäänotolla määrittelee aikapaljon tuotakin nousua. ja huomaa että ikävuodet ei kyllä ainakaan lisää energiatarvetta:p
 
Joo siis oletan että laskettu aika olisi 16.8 tienoilla... Tänään pitäis digitesti käydä ostamassa, varmaan teen sen myös jo tänään... Odotan testiin tulosta raskaana viikot 1-2
Onks teillä kokemusta miten ne määrää ekan neuvolan ja ultran jos on näin pitkä kierto?
Mietin että tuskin tuo digitestin perusteella välttämättä kun aika skeptisesti joskus niihin suhtautuvat.. Ei olis kiva mennä liian aikaisin, jos laskisivat viimeisimpien kk mukaan niin mullahan ois laskettu aika tyyliin heinäkuun puolessa välissä ja se ei testien perusteella ole kyllä mahdollista :/
 
^ei kai se niin nöpönuukaa ole millä viikolla menee? Ultratessahan se kuitenkin sitten määritellään se laskettuaika. Itse menin rv 9 nyt vasta neuvolaan, ei vaan huvittanut aiemmin:grin. Siinä pääsee sitten aikapian jo ultraankin-ei jää ne odotteluvälit liian pitkiksi!
Ja jos kertoo koska vasta plussannut, niin eiköhän nuokin osaa vähän laskea:shy:?
Ehkä varman päälle tosiaan vasta myöhemmin kun aiemmin, luottaisin niihin omiin laskuihin ja menisin niiden mukaan?
 
Onnea Mamaminion!

Täällä tänään viikot 32+5. Huomenna täyttyy kuopuksen syntymäviikot ja mä oon vielä kasassa! Wohoo! Paljon supistelee, mutta vahva luotto on siihen, että ensi vuoden puolelle ja täysiaikaiseksi päästään (la 23.1) :) cx-kontrolli oli viimeksi muutama viikko sitten, ja silloin kanavaa oli 2,8cm, puolipehmeä ja sormelle auki, eli ihan normaali uudelleensynnyttäjän tilanne siis :) Seuraava lääkäri on vasta joulunalusviikolla.
Rauhaisaa joulun (ja vauvan) odotusta kaikille :Heartred
 
Zeni toivotaan että pikkunen jaksaa pysyä matkassa mukana ens vuoden puolelle!
Hyvää joulua täältäkin:)
 
Onnea kaikille odotukseen!

Keskiviikkona pärähtää jo 12 viikkoa täyteen, pahoinvointi on hellittänyt kunhan muistan syödä niin usein, kun lapset. Mahan turvotuksen huomaa etenkin iltaisin, aamulla ok tai onhan noista kolmesta jäänyt vähän jotain tohon mahan ympärille Herkuista tulee myös suurin osa sen alleviivaan isolla Muuten kaikki ok.

Vanhempi pikkusiskoistani yllätti kertomalla olevansa raskaana, kolmas heille. Täytyi vähän sulatella asiaa . Hän on jo kertonut vanhemmillemme, minä kerroin vasta äidilleni. Ehkä ensi viikolla, kun ultrakäynti on ohi ,kerron isälleni, kun on vahtimassa lapsia sen aikaa
Miehen vanhemmille kerrotaan joululahjaksi

Hyvää ja rauhallista joulun aikaa kaikille
 
Mahtuukos joukkoon kuumeilemaan? Meidän karkauspäivän vauvan piti olla viimeinen, mutta niin se vauvakuume vie mennessään..

Kuumeilen siis vitosta 2017/2018.

Täytän ensivuonna jo 39. Tämän nuorimman kanssa ei kaikki ole mennyt hyvin, hänellä on keskivaikea sydänvika. Hänellä on myös refluksi jonka vuoksi imetys jäi 7kk mittaiseksi. Haluaisin vielä kokea huolettomamman vauvavuoden ja imetyksen, jos vielä mahdollista.
 
Marikoo78 tervetuloa mukaan!
Ja toivotaan pikaista plussaa sulle :Heartred
Ja täytyy nostaa hattua tuo 7kk imetys refluksivauvan kanssa on tosi loistava suoritus, saat olla ylpeä itsestäsi!
Nimim. Olen seurannut vierestä läheisen refluksivauvan syöttämistä
 
Marikoo tervetuloa täältäkin:) olkoon plussa tuuli puolellanne:wink
Huomenna poksuis sit rv 16:eek: masusta tuntuu pientä hipsuttelua ja olo on niinku ei ois paksuna ollenkaan vaikka olo onkin aika paksu:p alla kuva tän päiväisestä pötsistä:)
Mites mamaminion, Tilda ja sinisiipi, mikä boogi?
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1481136968.003115.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1481136968.003115.jpg
    60.3 KB · Katsottu: 173
Mitäs tänne kuuluu?

Omaan napaa dpo2. Jouluaattona pitäs menkkojen alkaa.. saa nähdä millanen joulu tulee.
 
Junibea toivotaan että tulisi plussa eikä tätiä :Heartred

Täällä rv5+0 tänään, tein eilen uuden digin ja 3+ siihen pärähti mikä tietty hieman
ImageUploadedByVau Foorumi1481595064.268161.jpg
helpotti omaa mielialaa kun reilu viikkoa aiemmin 2-3 :D Ei vielä pahaa oloa tai juuri mitään muutakaan oireita paitsi vatsassa pientä jomotusta aina silloin tällöin. Olin jo unohtanut kuinka piinaavaa on tää aika ennen ku pääsee ees ultraan :O
Jotenkin sellainen pieni epäilys koko ajan takaraivossa.
 
Junibea toivotaan että jouluna plussa tupsahtais testiin:wink
Mamaminion toivotaan että siellä masussa olis kaikki mallikaasti! Onhan noi viikot ennen ultraa piinaavia...

Omaa napaa, pikkuisia töytäisyjä tuntuu jo masussa päivittäin... Mut niihin pitää keskittyä muuten jäis tuntematta:p
Liitos kivut alkanut taas vaihteeksi ja tuntuuvat alkavan joka kerta aikasemmin o_O
Lapsukaiset kovin odottaa joulua ja valmistelut hyvällä mallilla:) olis tänään tyttöjen vuoden vika kerhokerta ja torstaina olis joulu juhla... Joulu voi siis alkaa:wink
Äippä ja vilpertti 16+5
 
Uusi viikko alkamassa ja huomenna se olisi rv6 täällä :) Pitkiä on päivät ja tuntuu että aika matelee mutta onneksi yleensä nää lomapäivät menee äkkiä kun on niin kiireistä lasten kanssa. Neuvolaa sain tammikuun puoleen väliin ja siitä sitten saan ultra-ajan, joten tässä nyt ihan rauhassa pitäisi odotella jottei liikoja innostu, mitä vaan voi tapahtua!

Mites muilla menee?
Junibea Sulla testipäivä lähestyy, mitkä fiilikset?
Äippä x4 Milloinkas sulla onkaan rakenneultra, ja onko tunnetta jotta kumpi sieltä on tulossa?
Entäs Tilda ja Sinisiipi mites teillä raskauden sujuu, tekin suht alussa vielä kuitenkin kumpikin?
Ja entäs lambi ja Zeni joks teillä on sairaalakassit pakattuna lähestyvää synnytystä ajatellen? :)

Plussatuulta niille kenellä ei vielä ole tärpännyt ja tsemppiä muille raskauksiin :Heartred
 
Mamaminion meillä olis ru vasta tammikuussa 10pv, eipä kyl oo mitään oloja suuntaan tai toiseen:wink halusin vaan niin kovasti nähdä pikkusen kun liikkeet tuntuu todella vähäisinä/huonosti, satunnaista pientä hipelöintiä ihan häpyluun yläpuolella... Luulen(toivon) et istukka on edessä et siks en tunne pikkusen liikkeitä... Pelottaa kans toi meidän viikonlopun noro, paino tippu päivän oksentelun ja ripuloinnin ansiosta 1,5kg ja kyseisen aikana kaikki keski vartalon lihakset kramppas ihan älyttömästi...Toivottavasti pikkusella kaikki hyvin! Onneksi olis lääkäri 21.12... Ei kyl mikään kiva tauti isommassa perheessä varsinkin kun itsekin kipeenä...
Milloinkas sulla olis eka ultra?
Rv 17+4
 
Kassi on pakattu ja kaikki valmiina vauvaa varten :) Mulla menossa jo kolmas vatsatauti tän raskauden aikana :depressed: Edellinen oli viime viikon viikonloppuna.
Kuopus sai mun tietokoneen ihan sekaisin kun pääsi vähän räpeltämään, toivottavasti mies ehtii sen huomenna katsoa kuntoon, inhoan kirjottaa puhelimella :shifty:

Hyviä vointeja kaikki ja tsemppiä tuleviin ultriin :)
 
Mulla on tänään dpo9. Jotain oireita on mutta pahoin pelkään pettyväni. Varmaan torstaina aikasintaan teen testin jos siltä tuntuu..
 
Takaisin
Top