Suurperhe kuumeilijat

Mä olen 32v ja toivottavasti viidettä kohta odoteltais :) Tunnen kyllä välillä itseni jo vanhaksi kun olisin halunnut aloittaa jo heti parikymppisenä. Mutta kyllä nuo pienet lapset nuorentaa :) Mä olen aina haaveillut kuudesta lapsesta mutta olen kyllä alkanut miettiä olisko viides viimeinen. Haluaisin saada suht peräkkäin (jos vain mahdollista) kaikki että sen jälkeen sais keskittyä vaan lasten kasvamiseen ja omiinkin juttuihin jäis vielä aikaa. Iltatähteä en usko meille koskaan tulevan. Sehän tietenkään ei sitten ole aina omissa käsissä miten pitkä väli lasten väleihin jää...
 
En ole vieläkään testannut :D
Iski kauhee paniikki että en sitä negaa haluais nähdä... Mutta päätin että maanantaina testaan kyllä!!! Pitäis vaan käydä se testikin ostamassa...
 
Toivottavasti plussa tulisi! Ymmärrän kyllä ettei se nega ole kiva nähdä...

Itse ajattelin testata reilun viikon päästä, ehkä ti tai ke, niin jos negaa näyttää niin voi sitten alkaa valmistautua menkkoihin. Vaikka kyllähän se nega masentaa... Mutta enemmän järkytyn jos yhtäkkiä alan vuotaa :grin
 
Tilda mulla se on vähän toisin päin. Jos teen testin niin siinä ikäänkuin toiveet nousee kun toivoo sitä plussaa ja jos tulee nega niin pettyy kovasti. Kun taas jos menkat alkaa niin voi olla vähän pettynyt mut kuitenkin sillä tavalla että noh onneks en testiä ostanu :D
 
Negahan sieltä tuli, voi itku :sad001
Mulla on vielä toinen testi, mutta sen teen vasta perjantaina kyllä ellei täti tule ennen sitä... Ja todennäköisesti tulee kuitenkin.
Tänään jo huimat 37/27-40
 
No voi ei! Mites se kierto nyt venyy noin pitkäksi... Tosin voihan se plussa vielä tullakin jos ovis on ollut myöhään.
 
Täyty tulla katsomaan kuulumisia :cat:

Täällä vatsaa nippailee, selkää särkee ( pistän lasten nostelen syyksi), rintoja särkee ajoittain, nälkä jatkuvasti tai no suklaata tekis koko ajan mieli... jospa jotain on tapahtunut:wink
Peittoja on kyllä heiluteltu oviksen aikoihin ja paljon ennenkin miehen mielestä jo liikaakin, hänen mielestään kerta on sopiva:oops:
Jos nyt oikein olen laskenut olisi kp 21/28-30.

Miehellä jo näitä oireita kerroin ja sen,että olin tuntevinani kiinnittymisen, mutta hän käski odotella kaikessa rauhassa...
Vielä ensi viikolla en testaa, sen olen jo päättänyt, onneksi on kiireinen viikko :happy:
Saa sitten nähdä tuleeko täti käymään vai ei.
 
Sinisiipi toivotaan että olisit saanut masuun matkustajan mukaan:wink ainakin sun oireet kuulostaa lupaavalle:D jännityksellä jäämme odottamaan testiä:wink
 
Ajatus katkes:/ piti sanoa että mikäs sillä ukolla että ei seksi kelpaa? Sama oli kyl tolla omallakin kun alko vauvan tekeminen käydä liian raskaaksi.. Siis joka iltanen seksi kuukauden ajan oli vissiinkin liikaa:p noh nyt on seksiä kerran viikkoon... Mul ei tällä hetkellä oo mitenkään kovin haluttava olo, kun maha turvoksissa, tissit kipeet, iltasin järkyttävä väsy ja nyt ollu 3 päivää aivan kamala olo o.O
 
Halusin vissiin enemmän, kun hän :p No, hällä oli aamuvuoro juuri tuolloin ja halusi nukkua kaiken mahdollisen ajan.

Itse en ole halunnut seksiä raskauden ensimmäisellä kolmanneksella. Toisella kolmanneksella kylläkin:oops:

No, täytyy katsoa mitä tästä tulee, yllättävän nopeasti alkoi vaan kaikki oireet :nailbiting:
 
Sinisiipi, no eihän se tietysti niinkään mee et miehen pitäis aina haluta... Eipä toi omakaan oo aina tuulella... Nykyään:p
Jospa siellä olis tupla pulla:wink tai edes se yksi pitämässä tiukasti kiinni:wink plussa onnea:)
 
Täällä on 27v esikoista odottava rv19+2 ja haaveilen useammasta lapsesta vähintään neljästä, mies taas puhuu ja koko ajan puhunut että meille tulee kuusi lasta. :grin Välillä muistuttelen että kunhan nyt saataisi tämä ensimmäinen syliin asti ja että kaikki menisi hyvin. Keskenmeno ennen tätä raskautta, jota sitten odoteltiin vuosi, joka olikin pisin ja ikävin vuosi ja km kummittelee mielessä kokoajan edelleenkin. Pelkää hankkia tavaroita vaikka niitä on hankittu ja muut on hankkineet tai kertoa ihmisille jos kuitenkin sattuu jotain ja pikkuselle käy jotakin. :oops:
Mutta tällä hetkellä raskaana ollaan ja ensi viikolla selviää onko tyttö vai poika :dummy::dummy1: :love7
 
Kultahippu onnea raskaudesta❤️ toivotaan että tämä pikkunen tulee syliin asti:) kylläpä sun mies avoin monelle, omaa sai hiukan suostutella tähän viidenteen:wink
Täällä olis huomenna eka neuvola, iiks:p ei muuten mut pääsee sit varaa sitä ekaa ultraa... Aaaaapuva:D
Äippä ja toukka 6+6
 
Kp39/27-40
Ja punainen ämmä bongattu aamulla.... Eli tästä tää varmaan lähtee taas.
Soittelin eilen hoitajalle ja meinasi että kun mulla on tätä ylipainoa aika reilusti (enemmän kuin muissa raskauksissa) että pelkästään jo painon pudotus voi tehdä kierrosta lyhyemmän ja säännöllisemmän. Mutta että toki pääsen testeihin jne. jos siltä tuntuu. Ajattelin nyt aloittaa terveyskuurin, että teen aamiaiseksi ja välipaloiksi smoothieita ja lämpimät ruuat tai siis ruokakoot pidän maltillisina.
Äippä x4 eiks sulla olekin että oot tosi paljon saanut pudotettua? Sen lisäksi että sulla on se personal trainer niin onko sulla antaa jotain aterian vinkkejä? :)
 
Hei tsemppiä painonpudotukseen mamaminion!
Itse pudotin sitkeitä muutamia viimeisiä raskauskiloja varsin nopeasti 5+2 systeemillä, siis kaksi päivää viikosta paastoa(max 500cal noina päivinä) ja muina päivinä ihan normaalia syömistä, tykkäsin todella tosta systeemistä! Ihan jo tässä taas odottelee koska pääsee taas paastoamaan:grin, se meinaa menis ihan elämäntapana. Itsellä on syömishäiriötaustaa nuoruudesta, mutta tuo sopi "normaaliutensa" vuoksi pääkopallekin mainiosti. Ei siis pitänyt unohtaa herkkupäiviäkään. Leipoakin pystyi vaikka joka päivä:p..joskus vaan täytyi ootella huomiseen sen syömisen kanssa. Tykkäsin siitä miten nopeasti keho oppi käsittelemään nälkää, se kun on melkeinpä harvinainen tunne nykyään!

Kultahipulle onnea raskauteen, ja toivomallenne tielle suureksi perheeksi! Meillä kans mies PUHUI kuudesta lapsesta silloin ennen ensimmäistä, mutta olis ollut varsin tyytyväinen siihen kahteen:wink..no, onneksi aika muuttaa mielipiteitä!
 
Takaisin
Top