Suurperhe kuumeilijat

Noh pakkohan se on vielä testata, varmaan alkuviikosta ( luultavammin sunnuntaina:D) ajattelin hommata digin, siis sen viikko näytöllisen:)
 
Heiii, mahtavaa, paljon onnea äippäx4!

Mulla kp1 eli tästä se sitten lähtee, kunhan ovisaika lähenee :) joskus... Ei tietoakaan milloin mutta jospa se tuurilla sattuis kohdalle tai sitten ei :grin No mutta mahdollisuus annetaan kuitenki tästä kierrosta.
 
No nyt on plussa aalto aloitettu:wink pikaista tärppiä kaikille tasapuolisesti:) mikäs on mamaminion tilanne?
 
Tänään kp20/27-40
Tallettelut olleet käynnissä koko viikon, ovis oletettavasti nyt para-aikaa, vaikkei mitään tuntemuksia juuri ole... Eli voi olla ettei koko ovulaatio edes tapahdu we will see :D

Testailen joskus tosiaan vasta 10-15 päivän päästä... En jaksais taas miljoonaa negatiivista testiä :/
 
Ehkä pare oottaa se 15 päivää niin ei tarvii pettyä! Toivotaan et tärppäis nyt vihdoinkin teilläkin!!! Tsemppiä ja talletus intoa:wink
 
Malttamaton ihminen kun oon ja vaikka sanoin testin tekeväni vasta su niin tein tänään:D viikkoja menossa nyt4+2 ja tämä on tulos, kaipa sitä voi alkaa uskomaan et paksuna ollaan:)
ImageUploadedByVau Foorumi1474084357.497623.jpg
 
Onnea äippä hirmuisesti, moneen päivään oo käyny kattoo ja täällä näin iloisia uutisia oli :)
 
Äippä x4 Voi miten ihanaa :Heartred
Nyt saa alkaa jännätä sitten että onko siellä yks vai kaks ja että kumpi sieltä tulee :D
Aiotko käydä varhaisultrassa? Tai ootko jo soitellut neuvolaan?

Mulla tylsät pari viikkoa edessä odotella omaa testausta, joten jännäileen muiden niin oma aika ei tuntuis niin pitkältä :)
 
Voi kun olis kaksoset ja toivomme salaa poikaa 4 tytön jälkeen mut kyl otetaan vastaan mitä saadaan, kaikki käy :)
Ar ultraan en mee kun meillä semmosia rahoja oo:/ neuvolaan soittelin kans jo (muistaakseni) to ja eka neuvola on 6.10 ja la näillä näkymin 25.5❤️ esikko syntynyt 19.5 joten katotaan saavatko saman syntymäpäivän:wink
Nyt sit voi rentoutua ja alkaa jännäämään kunnolla teidän tärppiä:)
 
Halloota halloo, mitä kuuluu? Mä täällä oon kovin yrittänyt tihrustaa josko olisin nähnyt iloisia plussa uutisia mut ei:wink mamaminion,sinisiipi,Tilda mikä kiero päivä, koska testataan? Mä täällä jännäilen muita et saisin päivät menemään nopeammin:D
Äippäx4+toukka 5+1
 
Tossa aamuyöllä tein mun vikan digin ja se näyttää edelleen sitä raskaana2-3 viikkoa:eek: nyt menossa rv 5+2 eli senhän pitäis näyttää jo se 3+... Vähänkö alko huolestuttaa et onko kaikki nyt sit hyvin:sad001
Juu siis tajuun et hcg nousee niinku nousee jos on noustakseen, mut silti... Apuva!!!
ImageUploadedByVau Foorumi1474694101.179745.jpg
 
Huutelen sivusta että mulla näytti digi 2-3 vielä joskus 6+4, sit en enää testannut ja ajattelin että käy miten käy,raskaana sitä oltiin ja ollaan rv25+0 :-)
 
Kiitos jetsu et tulit huutelemaan:) huojentavaa kuulla muiden kokemuksia! Ajattelin itsekin olla nyt enää testailematta... Ei taida noi viikkot testit sit ihan paikkansa pitää:) onhan toi hcgn nousukin niin yksilöllistä! Noh nt ultrassahan se viimeistään nähdään mikä tilanne:) harmi vaan kun sinne on kovin pitkä aika:sad001 anyways raskaana kunnes toisin todistetaan:wink
 
Minä sain saman tuloksen samoilla viikoilla ja odotin kahta. :) Tulen tänne joskus kuumeilemaan, kun ei vielä suurperhe olla.. :)
 
Elaffy eikä:eek: hitsi! Mä melkein jo luopunut toiveesta et siellä vois ollakin kaksi... Oliko sulla minkälaiset oireet tupla onnesta? Mulla kun nää olot samat kun näistä muistakin et hentoa heikotusta, väsymystä, huimausta ja itku herkkyyttä:)onko kaksosista olot "pahemmat" kun yhdestä?
On kyl suunnattoman ihanaa kuulla et muillakin samat kokemukset tosta testistä :) huojentaa mieltä toooodella paljon❤️
 
Takaisin
Top