Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä suvussa "kaksosrasite" ;) omat veljet ja liuta serkkuja on kaksosia:p löytyy myös yhdet kolmoset...

Äippä ei tarvitse testillä, kyllä nää menkat on, mut ilman kipuja. Jäi vaan tämä väli liian lyhyeksi, vain 25 päivää edellistä menkoista, yleensä kierto on 28 päivää. Varmaan km sekoitti vielä kiertoa.

Täytyy ostaa iso kasa ovistikkuja ja kokeilla niillä uutta tärppiä :happy:

Miehen tädillä on kaksoset, joten ei olisi yllätys jos tuplat joskus tulisivat. Näin joskus unta kaksosista.

Meillä on mun siskolla kaksospojat ja sitten on miehen isällä kaksoisveli ja mun isän puolella on useampi kaksonen mutta en tiedä periytyykö ne mitenkään.

Ekassa raskaudessa oli kaksoset kyllä tulossa, toinen meni vaan alussa kesken. Ja oksentelu oli ihan järkyttävää sen alun, varmaan just kun oli kaksi. En muuta tehnytkään ensimmäiset viikot, sitten hiukan helpotti vaikka oksensin edelleen 10xpäivässä mutten ihan jatkuvasti sentään. Varmaan just silloin toinen meni kesken.

Ehkä just tuon oksentelun ja pahoinvoinnin takia en enää ole toivonut kaksosia vaikka ennen lapsia kyllä toivoin. Mutta ehkä olis kiva saada kuudes muksu ja siihen kaupan päälle seitsemäs kun muuten sitä seitsemättä ei ainakaan tulis :grin

Kylläpä tämä yrityksen odotus on pitkästyttävää :grin Itsehän tuon "aikataulun" säädin ja eipä sillä, ihan kivaa on ollut pidempi tauko noista raskausvaivoista. Ja en usko että kropallekaan tekee pahaa vähän pidempi tauko vaikkei ole mitään kremppoja ollutkaan.

Meillä on muuten esikoisella taas vauvakuume, olenkin ihmetellyt kun ei ole mitään vauvoista puhunut. Kuumeili vauvasta jo kolmannenkin jälkeen. Puhui nyt ihan yhtäkkiä seuraavasta vauvasta ja kun kyselin lisää niin kuulemma tyttövauva meille tulee :grin Ja hän auttaa sitten hoitamisessa. Heh. Ei olla mitenkään puhuttu mistään tjottailusta tai mistään vauvoihin liittyvästä mutta hällä on näköjään seitsemäs aisti :grin

Hih meidän muksu#2lla on vauva kuume ollut jo pari kuukautta kun mun siskon poika synty❤️ kokoajan kyselee että koska meille tulee vauva, tämä kyseinen muksu on siis 3v5kk:p on toi esikkokin (5v3kk) sivulauseessa ilmoittanut et olis se vauva kiva;) noh jännä nähä saavatko haluamansa...

Niin ja tosiaan ei meilläkään vauvasta olla puhuttu mtn, eikä puhuta ennenku on ekassa ultrassa käyty...

Ajatus oli et olisin huomenna tehny testin, mut malttamaton kun oon niin tein jo tänään...noh negaa näytti:( alkaa usko mennä tähän projektiin... Menkkojen alkuun 4 päivää..,

No niinhän se voi:) ärsyttää vaan kun toivoo ja odottaa ja mtn ei näy:D muistaakseni oon nää muutkin plussannu (haamulaisen saanu) just päivä paria ennen menkkoja... Toiveissa on hyvä elää:p

Joo varmasti ärsyttää :grin Niin olen itsekin saanut plussan aina muutama päivä ennen menkkoja. Ja itseasiassa yhden ainoan nega raskaustestin olen vaan tehnyt mutta sekin oli vaan tarkistus kun silloin ei edes vielä yritetty lastakaan ja söin pillereitä.

Musta kyllä tuntuu ettei mulle plussa tule niin helpolla kuin tähän asti, painoakin tullut melkein 7kg vuoden aikana. Ja varmasti sitä pettyy jos ei plussaa tule vaikka ei meilläkään ole mikään kiire ja oikeastaan syysvauva on enemmän mun haave. Ikäerollisesti taas jos heti tärppäis niin olis parasta ja tietty kun sitten ei tarvis stressata ja odottaa sitä raskautuuko sitä ollenkaan. Kun typerää kyllä, sehän se eka ajatus olis. Kun kaikki tärpänneet ekasta tjottailukierrosta ihan puolihuomaamatta. Voi pah tätä kuumeilua, onhan tää aikamoista :p

Mutta teehän huomisaamuna vaikka uudelleen :wink En mä sillä että mäkään mitenkään malttamaton olisin.. :grin

Noh mulla on tässä reilun puolen vuoden aikana lähtenyt sellainen 25-30kg pois et tiiä sit et miten se vaikuttaa?
Ja on tää kumma homma, vaikka näitä lapsia jo on kylliksi asti niin sitä on kun ei olis koskaan mtn yrittänytkään, vaan niin sitä syynää oloja ja omaa pissaa:D mä kyl ennemmin haluaisin just kevään tai talven vauvan, pelkkä ajatus isosta mahasta kesällä puistattaa, ei kiitos:p ok voisin sen kyl siihenkin ottaa jos nyt ei muuta oo tarjolla;)
Mulla olis tuol noita ovis testejä jos vaikka testais sillä et tuleeko viivaa, pari päivää sit ei tullu;) malttamattomat mammat:D

Tein tänään tosiaan ovis testin ja tämmönen tuli... Mitä tämä meinaa vai meinaako mitään?
ImageUploadedByVau Foorumi1473580908.288050.jpg

Pari päivää sitten tei kans ovis testin ja siihen ei tullut yhtikäs mitään kontrolliviivan lisäksi... Nyt menossa kp25. Kokemusta? Anyone? R testi. Teen uudelleen joko ti tai ke, itseni tuntien niin ti:D

Niin ja lisäämpä et en oo ikuna ennen tehnyt ovis testejä, joten oon tässä ihan aloittelija :D

Mä en ainakaan ole ikinä tehnyt yhtään ovistestiä niin enpä osaa sanoa mitä se merkkaa :grin Mutta ovistestihän voi näyttää raskauden. Mutta sitten taas jotkut on väittäneet että se näyttäis haaleaa viivaa aina lähellä menkkoja. Mut raskaustestiä vaan sitten :grin

Eipä se välttis merkkaa mitään. Eri asia jos olis tullut selkeä plussa, eli siis yhtä vahvat viivat tai kontrolliviivaa vahvempi testiviiva, jolloin se saattaa olla merkki raskaudesta. Mulla ovistestit näyttää läpi kierron tollasta haaleempaa viivaa, oviksen aikaan testiviiva on liki musta, menkkojen lähetessä viiva vähän vahvistuu ja jos on tärppi käynyt, niin näyttää selkeää plussaa, mutta silloin näyttää jotkin raskaustestit jo haaleeta plussaa.
Jännitämme siis vielä tiistaihin :grin

Kiitos zeni infopläjäyksestä:p ainakin alamahaa/selkää jyystää ihan kiitettävästi joten jos menkat alkaa niin sit ne alkaa ihan minäpäivänä tahansa... Niin ja tää turvotus, voi juma:/ voih kun nää olis raskaus oireita... Mä haluuuuun vauvan, johan tää nuorin onkin jo niin "iso" 9,5kk:D

Äippä x4 noh jokos sitä on testailtu uudestaan? :)
Täällä kp17/27-40 ja talletetut hyvällä mallilla. Ja edelleen pystyn olemaan ihan super rauhallinen mikä on ihme :D
Toivottavasti vain nyt tuottaisi tulosta :)

ImageUploadedByVau Foorumi1473739028.049454.jpg

Nakkisormen yläpuolella, mitä näätte? Seuraava testi to jos ei menkat tänään/huomenna ala;)

Ui, ihan kuin viiva olis siinä:nailbiting: Toivotaan että vahvistuu :)

En oo muistanukkaan tänne kertoilla, viime perjantaina kävin rakenne-ultrassa ja kaikki oli kunnossa. Ja meille tuleekin 3 prinsessan jälkeen pieni prinssi taloon :love7 Mies on aivan innoissaan pojasta, hän on niin kovasti poikaa toivonut:happy:

Takaisin