Suurperhe kuumeilijat

Mamaminion torstaina:wink livenä viiva on kyl selkeämpi...
Huli onnea poika lupauksesta, mekin toivottais poikaa näiden neljän seuraksi, mut kyl me tyttökin otetaan jos nyt vaan saatas mut raskaaksi:p
 
Äippäx4, viiva näkyy tännekin! :) Toivottavasti on torstaina jo paljon vahvempi :)

Onnea Huli hyvistä ultrakuulumisista! :)

Mä oon se vasta kolmannen odottaja (tänään rv 38+6) ja mulla ois kysymyksiä teille konkareille :)

Ensinnäkin onko teillä tapana tehdä ruokia pakastimeen? Tai ootteko tehnyt niin synnytystä ajatellen? Jos ootte, niin hyviä vinkkejä mitkä toimii? Mä aattelin että jotenkin vois helpottaa tota ruokahuoltoa. Jos sitä ehtis tekemään sitten salaatteja/raasteita, tuoretta kun ei tarvi joka ruokaa alusta aloittaa :)

Ja onko kellään teistä kokemusta perätilasta? Mulla tää kolmas nyt perätilassa, huomenna jälleen kontrolli.
 
Anteeksi kun tungen tänne teidän keskusteluihin, itse kun en kuumeile enää mitään (toki aina pieni vauvakuume takaraivossa :D ) Mutta tykkään lueskella teidän juttuja ja jännäillä täällä, ja nyt kun äippäx4:llä ihan selkeä punerrus näkyy tuossa testissä, niin täällä neljän äidillä tuli niin kiva fiilis sinun äippäx4 puolesta :) Onnea, ja täällä myös odotellaan uutta testiä :D
 
Ja pakko sanoa, että on kyllä niin selkeä punainen haalea, että ei kyllä ainakaan viivan paikka ole :) Tästä tietokoneen näytöltä kun katson, niin näkyy todella selkeästi, ja kun menee hieman kauemmaksi näytöltä, näkyy entistä paremmin :) Toivotaan että siellä pieni viides nyt nappaa kiinni kovasti, ja laskee irti sitten tuossa kahdeksan kuukauden päästä :)
 
Muokattu viimeksi:
Sandy mä oon tehnyt patoja/laatikoita pakkaseen, lasagne, makarooniloota (puolivalmis lisäät vaan muna/maidon) kaalilaatikko, smetana-riisi-kanavuoka, bolognese, kaalikeitto, burgundinpata, liha/kala/kana/kasvis pihvejä/pyöryköitä, oikeestaan kaikki missä ei oo perunaa/suurustetta pysyy hyvänä pakkasessa. Sit tietysti kaikki kiusaus tyyliset ruuat tulee todella nopeasti mutenki :wink
Perätilasta, meidän esikko oli ylläri perätila joka selvis synnärillä. Siinä sit tutkittiin lantion tilavuus magneettikuvalla, tarjonta ja vauvan koko ultralla. Hyvin mahtu tyttö tulemaan alakautta (mitat syntyessä 2.9kg/47cm)eikä mulle siitä mtn traumaa jääny, kysyvät vaan et haluanko suoraan sektioon vai kokeilenko alakautta... Mikä mulla jäänyt vaan kaihertaa tässä oli kun neuvolassa pitkään sanovat että on rt, vaan ei ja se et en saanu sängystä poistua et ei se napanuora tuu ulos ennen vauvaa...Neidolla oli kyl 2 kertaa napanuora kaulan ympärillä kun synty ja joutu siit sit hapetukseen ja pariks päiväksi tarkkailuun teholle mut ei siitä sit mtn jääny, onneksi❤️ jos on mietteitä niin kysy ihmeessä:)
 
Voih apua kun te muutkin näätte meidän kummituksen :) noh torstaina uudelleen ja akidi (ja muutkin)oo linjoilla se on aamu aikainen kun tuun päivittää kuulumisia :wink ps masua kramppaa mut ei ihan niinku menkoissa, kaipa pikku solumöykky kaivautuu siellä vaan syvemmälle❤️
 
No minä ainakin aina heti 5.35 täällä koneella "kyttäämässä", kun herätys on 5.30. Minä kun nautin hetken omasta ajasta, aamukahvit ja muut :), ennen kuin lapset herätän :) Alkaa aamutoimet, tarhaan lähtö ja sitten minä lähden kouluun :)
 
Mä luulen äippäx4 että sieltä tulee huomenna niin selkeä plussa, että täällä tuleva sterilisaatio tuntuu hetkellisesti.., siis nimen omaan HETKELLISESTI, väärältä :) Mutta meillä on nyt hyvä lapsiluku, ja ei siis pelkkä luku, että nelosesta jotenkin tykkäisin :D Vaan että meillä on nyt yksi "ihana" teini ja kolme uhmaa, minä olen 33v, nuorin lapsi reilu 2v. Nuorin kun on täysi-ikäinen, minä olen 49 vuotias ja itselläkin vielä elin-, siis työvuosia jäljellä :) Tämä siis vain minun ajatus lisääntymisestä :) (voin sanoa näin salaa, mitä mies ei näe, että aina haluaisin uuden vauvan :D )
 
Torstai aamuna teen testin:p jospa sit ei olis enää arvailuille varaa... Me herätään siin 7 tienoolla mut saattaa olla et käyn aikasemmin testaamassa:wink
Mä oon aina ajatellu et teen lapsia kunnes täytän 30-v ja nyt oon 29-v joten jos tuolla masussa on joku pikkunen ja pysyy masussa vielä piiiitkään niin hyvin kerkiää vielä tän saada maailmaan ennen kun täytän 30(la olis toukokuun lopulla ja synttärit mulla elokuussa):) olisin siis 48-v kun tää täyttää 18 ja esikko olis sillon jo 24-v(:eek:), mies on 50-v... Joten iskussa oltas vielä:) hitto tajusimpa et ei olis ihmekään että olis 50-v ja mummo:)
 
Niin ja akidi, hommiin vaan tai sit teette joskus iltatähden:wink
Pitäs varmaan itekkin miettiä opiskelua täs kotona ollessa... Tietäs vaan mikä haluun olla isona:wink
 
Ei tuu meille enempää, sterilisaatioon on matka joskus ens vuonna kun se ajan vaan saa Meille tämä neljä on just passeli. Minäkin 49 kun nuorin täysi-ikäinen, niin jää vielä "elämää" senkin jälkeen
 
Mä lähdin vuosi sitten opiskelemaan leipuri-kondiittoriksi nuorten linjalla, ja tämä opiskelu nuorten kanssa on kyllä mahtavaa Ensimmäistä tutkintoa siis itselleni nyt opiskelen Mulla tullut ensin perhe sitten opiskelu
 
Mul on kyl tutkinto ja työkin mut en mä kyl enää siihen työhön voi palata:/ joten pakko keksiä jotain... Ehkä sosiaali alaa, miettinyt psykiatriaa tai sairaan/lähihoitajaksi tms en nyt sit tiiä mitä... Kaikki taloudellinenkin puoli mietityttää? Miten Kelasta/sossusta saa kun mies kuitenkin töissä ja sit et onko mahkuja jäädä koko päivä opiskelijaksi vai vaan oppisopimuksella? Noh en tiiä, vaikeaa:)
 
Mä taas olen opiskellut ennen mistä ja lapsia Mulla on kolme ammattia, mutta vain kahta niistä "käyttänyt", toista niistä kuukauden. Luin lähihoitajaksi oppisopimuksella. Nyt olen alkanut miettiä, että mitä töitä haluan tehdä, kun lapset ovat tarpeeksi isoja. Miehen "luvalla" olen saanut olla kotiäitinä, olen kyllä tykännyt olla kotona, vaikka aina päivät eivät terveyden kannalta ole olleet hyviä. Opiskelu myös kiinnostaisi, mutta mutta...En tiedä todellakaan mitä haluan opiskella/ tehdä, tulevaisuus on aivan auki.
 
Hyvää huomenta:) testi numero 2 tehty:wink menkat 1 päivän myöhässä, ei vuotoa, väsymystä, vilua, itkuherkkyttä, turvotusta ja ajoittaista ällötystä havaittavissa:D ylempi on ovistesti ja alempi on r testi ja tämmöset tuli❤️
ImageUploadedByVau Foorumi1473912205.241888.jpg

Näkyykö alemmassa siis teidän mielestä haamulainen:wink
 
Plussa se on!!! Voi ihanaa äippä :Heartred
Aiotko vielä testailla tai käydä verikokeessa tjn?? :)
Omaa napaa sen verran että kp19/27-40
Mutta en kyllä mitään r-testejä tee vasta kun joskus kuun viimeinen päivä, ja tämä on lupaus!!! ....jonka varmaan kuitenkin rikon ja testaan joskus 27.9 :D
 
Takaisin
Top