Suurperhe kuumeilijat

Tervehdys kanssakuumeilijat :hello
Mahtuisikohan mukaan kuumeilemaan uusi ja näköjään krooninen vauvakuumeilija :grin ?
Täältä löytyy lapsia 4kpl ikähaarukalla 1v-9v , itse olen 30 ja mies 31. Itse olin jo hyväksymässä että lapset on nyt tässä koska mies ollut koko ajan ehdottomasti sitä mieltä että ei enempää mutta nyt pudottikin pommin ja ehdotti että joskos sitä vielä yksi :dead::wideyed::grin Tuo meidän kuopuskin on isännän kuumeilun lopputuotos :p Vähän vielä ristiriitaiset fiilikset mutta olisihan se vauva tietenkin aina :Heartred

Kuukautiset mulla ei ole edes vielä nuorimman jäljiltä palanneet ja imetän edelleen joten vaikka pillerit nyt pois jätetään niin luultavasti saadaan odottaa jonkin aikaa. Päätettiin miehen kanssa että tulee jos ja kun on tullakseen ja jos ei tule niin onhan meillä tässä jo hyvä jengi kasassa :cat: Elikkäs ihan alkutekijöissään on meillä vielä tämä projekti, mutta mitenhän tässä sitten osaisi olla taas innostumatta liikoja :happy118
 
Pivv tervetuloa kuumeilemaan:) onhan näitä tarinoita kuullut että raskaaksi on tullu vaikka imettää ja menkat ei olis alkanut:wink joten toivotan teille ilosta vauvan tekoa ja plussa puhuria❤️olkoon seuraava(t) kiertonne hedelmällinen:)
 
Kenelläkään testauspäiviä lähiaikoina? Tuntemuksia oireita tai kuulumisia? :D
Täällä yk3 kp4/ who knows?! Yleensä 33 nykyään 27-40 :'D
 
Täällä menossa kp 15, oviksen luulen olleen viikonloppuna ja tallettelut ollaan hoidettu tunnollisesti, ti aamuna viimeksi:wink mies on nyt muualla niin eipä oikein tallettelut oo pariin päivään natsannu... Mä en tiiä mikä oli eilen illalla, tuli pikkunen hyytymä ja suttu vuotoa, alaselkään (saattaa johtua tästä mun "yh-arjesta" ja kahvakuula heiluttamisesta) ja alamahaan jomotti... Tai oikeestaan jomottaa vähän edelleen:/ Toivon kiinnittymistä:p tai sit mulla on vaan hormoonit pirun sekasin:sad001
Mut anyways testaukseen olis 13 pitkää,pitkää,PITKÄÄ päivää:D
Onneksi ukkelini on tulossa huomenna kotiin niin arki helpottuu aikaslailla...
 
Äippä x4 en ole vielä soitellut, aattelin tämän kierron katsoa ja sitten sen perusteella soitella.
Mulla siis menkat on edelleen, tosin loppupuolella, mutta oon ihan varma että ovis on vasta joskus tyyliin parin viikon päästä. Aion nyt keskittyä ihan muihin juttuihin tässä kierrossa eli en tikuttele ovista vaan siinä keskivaiheilla heilutellaan peittoa tiheämmin :wink tai siis tämä mun suunnitelma, katotaan miten mies jaksaa :D
 
Kuulostaa hyvälle toi sun suunnitelma:wink jospa siitä sun ukkelista löytyy virtaa puputteluun, meinas täälläkin mies kunto loppua mut hyvin jakso kun vähän tsemppas:wink mut pakko sanoo et kyl tommonen päivittäinen paneskelu kyl lähentää pariskuntana:D❤️
 
Hiljaista tuntuu olevan vähän joka ketjussa.
Täällä kp9/27-40
Oviksen luulen tulevan ensiviikolla, mutta tosiaan tjottaillaan, luultavasti ensi viikolla sitten joka toinen päivä puputtelut :D
Oon kyllä ylpeä itsestäni kun on yk3 menossa ja osaan näinkin rennosti olla, en ole tilannut mitään testejä ja olen yrittänyt tosissaan panostaa tähän kodinhoitoon ja kaikkeen muuhun ja hyvin sujuu.. Toki kierto on vielä "nuori" mutta toivon että tää fiilis jatkuu koska siten varmasti voi jopa tärpätäkin kuka ties :)

Mitä teille muille kuuluu, onko syksyn arki lähtenyt lasten kanssa hyvin käyntiin ja missä vaiheessa kierrot?

Ihanaa alkavaa syksyä ja plussatuulta jokaiselle :Heartred
 
Meillä ollaan kipeenä:sad001 esikko oli viikonlopun kipeenä, mä ja vauva(9kk) alettiin sairastaa la iltana ja nyt muksu3 alotti rykimisen... Muksu2 senkun porskuttaa, mut eiköhän tää siihenkin iske... Mies lähti tänään töihin, koko viikko 8-16 (+työmatkat eli 7-17:sad001) ja mulla voimat on L.O.P.P.U... Eilen tein rtestin ja negaa näytti, ylläri! Menkkojen alkuun 9päivää... Testaan uudestaan varmaan su, jospajospa:wink mietin vaan näitä mun flunssa lääkkeitä et ne on sallittuja raskaus aikaan, inkivääri vaan vähän epäselvä saako sitä nyt sit käyttää vai ei, mut nyt kun testit näyttää negaa oon sitä laittanut kuumaan veteen sitruunan ja hunajan seuraksi... Siis enhän mä nyt tiiä onko tuolla masussa asukkia vai ei, mut tuskin varovaisuudesta haittaakaan on:p
 
Ai niin tossa viime la ryhmässä olevat ihanaiset laitto mulle tämmöisen lisääntymissetin, ihania ihmisiä❤️
ImageUploadedByVau Foorumi1473056294.365222.jpg
 
Meillä jäi ehkäsy pois mutta eipä kyllä ole mahdollisuutta raskautua vielä moneen viikkoon kun menkat alkaa joskus viikon päästä :) Ja tjottaillen mennään sitten menkkojen jälkeen, mitään ovistestejä en aio käyttää. Tulee jos on tullakseen mutta tietenkin mitä nopeammin niin sen parempi :grin:grin:grin Tämä taitaa olla teillä muillakin tuttu ajatus :grin

Syksy lähti hyvin käyntiin, meille tuli nyt kolmas kerholainen kun tuo 2,5v tyttökin aloitti taaperokerhon :) Vähän nihkeää on jääminen vielä kun ei ole ollut oikeastaan hoidossa koskaan. Mutta eiköhän se siitä. On omassa ryhmässään ja viereisissä tiloissa on nuo pian 4v ja 5v pikkukoulussa niin esikoinen pääsee käymään tarvittaessa hetken seurana siellä oven toisella puolen pienten ryhmässä lohduttamassa pikkusiskoa jos ikävä yllättää.

Ihan outoa olla yhden lapsen kanssa, siis miten voikin tuntua niin oudolta :grin

Tärppionnea Mamaminion ja Äippäx4 :)
 
Juu enpä märkään noita ovistestejä muuten mut kun ilmaseks sain niin kokeillaan nyt sit ens kierrosta jos ei tärpännyt :wink meilläkin tjottailtiin tasan 1 kierto tultiin raskaaks mut keskenmeni ja nyt sit laskennu ovikset ja muutenkin pantu kun kanit, on se nyt pirukumma jos ei tärpännyt... Menispä päivät nopsaan niin pääsis testaamaan:)
Meillä lähtee toi kolmas kerhoon ens vuoden alusta niin itsekin oon miettinyt et mitä ihmettä sitä tehdään 1 lapsen kanssa:D outo ajatus, 1lapsi:p
 
En tiiä kuvittelinko eilen illalla kun makasin sängyssä yskimässä niin tossa navan alla vihlo joka rykäisyllä ihan niinku raskaana ollessa... Olispa ihana hääpäivä(11.9 naimisissa 4-v❤️) lahja, plussa testi:winkvoih jospa jospa...
 
Äippä x4 noh entäs mulla.... Se 7 päivää ovikseen vasta :''''D
Mä luulen oikeasti että jos ovuloin se on joskus vasta kp16 jälkeen... Tänään kp10/27-40....
Jotenki sellanen kutina että tämäkin kierto on joko lyhyt tai ylipitkä ja suurinpiirtein vain odotan että niin käy ja soittelen sitten lääkärille että mitäköhän mulle on tapahtunut.... Premenopaussi 30 vuotiaana????
 
Toivottavasti nyt ei kuitenkaan vaihdevuodet ois, vielä :D vois kyl vaikka tulla kunhan sais vielä yhden muksun, ei tarviis enää huolehtia ehkäisystä/menkoista:p
 
Eipä tainnut tällä kierrolla plussaus onnistua :sad001 Eilen alkoi vuoto, kun puskan takaa, ilman menkkakipuja. Onkohan tämä jotain muuta?:rolleyes: Olin kyllä tuntevinani viime viikolla kiinnittymisen. No täytyy seurata miten käy ja toivoa,että Nämä olisivat vain valemenkat:angelic:

Pivv, kun aloin kolmatta odottamaan imetin vielä toist, eikä menkkoja kerinnyt alkamaan.
 
Sinisiipi ookko tehny testiä? Onko se sun vuoto samanlaista kun menkoissa? Jospa oiskin valemenkat:wink
Ei olis enää monta päivää että sunnuntaina pääsee testin tekoon:wink menkkojen pitäis alkaa kylläkin vasta 5 päivän päästä ke... Pakko testata kun ajateltiin miehen kaa nostaa hääpäivän kunniaksi kuohuvaa, voih kun tulis edes hailura testiin:wink
Näin muuten yks yö unta että meillä oli kaksospojat, heillä oli ihanat lumenvalkoset kiharat hiukset ja turkoosin siniset silmät, ihan niinku meidän lapsella#2❤️ mun salainen unelma, kaksoset:p
 
Takaisin
Top