Oi Mamaminion, sullahan on täällä jännät paikat! Toivottavasti pian näyttäis testit plussaa :)
Äippäx4, olin jo tulossa innoissani onnittelemaan kunnes luin tekstit loppuun, voi pahis miten kävi
Mutta onneksi teillä on jo uudet tallettelut hyvällä mallilla :)
Seuraavien menkkojen jälkeen aletaan tjottailla. Siihen menee vielä pari viikkoa. Eka mahdollisuus olis sitten kesäkuun vauvaan. Tosin kun tjottaillaan ja muutenkin niin saa nähdä kuinka kauan menee, mullahan on endokin vielä lisäksi. Mutta toivottavasti jossain vaiheessa saadaan viideskin pieni :)
Ja tänne oli tullut kivasti uusiakin, ihanaa että isoa perhettä toivovia vielä löytyy :) Kun kaikki vanhat keskustelut on joka foorumissa hiljentyneet kokonaan parin vuoden aikana, siis suurperhettä toivovien.
Me ollaan oltu kipeinä, kaikki lapset ja minä, koko viikon kuumeessa ja flunssassa ja nyt alkaa lapsilla jo kuume laskea, paitsi tuolla pienimmällä joka on syönyt monta päivää todella huonosti
Mutta ihan on välillä virkeä ja muiden kanssa leikkii, äitin syli on ihan ykkönen tosin. Mutta levätään siis viikonloppuna vaan, lapset tuskin kun virtaa alkaa kertyä mutta minä ainakin
Se vaan kun mieskin näyttää olevan tulossa kipeäksi, jos sanon miesflunssa niin arvaatte varmaan
On ollut siis eilen juuri ja juuri 37 lämpöä ja nenä vuotaa niin makasi illan ihan puolikuolleena ja voivotteli kovasti