Suurperhe kuumeilijat

Mä en just ton jälkee enää luota digiin koska näytti sen ei raskaana vaikka muut oli jo näyttänyt positiivista :D sen jälkee en enää digiä tehnytkään vaan luotin noihi liuskatesteihin.
 
Edelleen ei tätiä kp34/27-33 ja testiä en tänään tehny :D
Aattelin joko huomenna tai ylihuomenna testata seuraavan kerran.... Tuli vähän sellanen pieni masennus eilen illalla kun niin monta negaa pissiny tän yhden kierron aikana, rahaa on menny omaisuus eikä vieläkään tiedetä "tulosta"
Ja kaikki te jotka olette pidempään yrittäneet ja oikeasti käyttäneet omaisuuden esim lapsettomuushoidoista niin älkää ottako tätä mun tekstiä itseenne, kunhan puran pientä turhautumista näin tekstin muodossa...

Hei kertokaa miten teille, onko ovis lähellä, onko kukaan muu lähellä kierron loppua? Entäs te ketkä jo raskaana millaiset fiilikset tällä hetkellä? :)
 
Kuulostaa suunitelmalle mamaminion:wink voi kun se täti tajuais kurvata teidän ohi, täällä ollaan viivalasit päässä:p
Täällä tallettelut aloitettu, greippi mehua juotu ja foolihappoa syöty:)
 
Äippä x4 no niimpä!!! Hei miten muuten sun kierto nyt, luuletko että on ihan sekaisin ja pelaatte varman päälle talletteluissa? Meillähän piti olla se joka toisen päivän taktiikka, mutta oli myös päiviä että oli joka kolmas päivä... Syksyllä arki alkaa painaa päälle niin ei oikein meinannu jaksaa hahahahaa :D Siksihän sitä miettii että miten muka ois tärpänny? vaikka eihän siihen tärppii tarvita kuin yksi kerta oikeaan aikaan..

Onks noita pregchekkejä muuten kahdenlaisia?? Ihan kuin oisin tuolla meidän K-marketissa nähnyt kaksi, toinen lila-valkoinen ja oliko toinen sini-valkoinen paketti, ja mielestäni molemmat raskaustestejä eikä hinnoissa suurta eroa o_O Mietin että minkä sitä nyt ostaisi sitten...
 
Veikkaan et sekasin on, sekä noista pillereistä että tosta km... Nyt sit puputetaan menemään jos jaksaa joka ilta mut vähintään joka toinen ilta:) ton meidän viimeisimmän la ryhmässä oleva sano laittavansa turhia ovis testejä tänne päin, pääsee tsekkaamaan sit senkin kaa et miten se ovis on ellei sit tuu jo täs kierron alkupäässä! Onneksi toi ukkeli on kesälomalla tän kuun (5.9 asti) niin se ei voi vedota väsymykseen eikä oo ylitöissä:D
Mä oon ostanut niitä valkoliilapkt olevia, voisko se toinen olla ovistesti? En ainakaan oo huomannu et niitä olis eri sorttia...
 
Kävin googlailemassa ja ilmeisesti ne valkolilat on liuska ja valkosini on puikko testejä eli ei sen suurempaa eroa :)

Mahtavaa Äippä että teillä mies lomalla niin saatte rauhassa antautua puputtelemaan sikäli mikäli muutoin olosuhteet on suotuisat ( siis kun on paljon pieniä lapsia niin heitä tarkoitan olosuhteilla :'D )
Toivotaan että tärppi tulee ja että se ovis näkyis niissä testeissä koska se saattais vähän kuitenkin antaa mielenrauhaa kiertoon :)
 
Kävin testiostoksilla ja ostin niitä pregchekin liuskatestejä, mutta negaahan toi näyttää.... No okei ehkä parin tunnin pidätyksellä mutta anyways. Aamulla sitten uudestaan ja vitsit että ärsyttää vielä enemmän jos tyyliin loppuviikosta menkat alkaa!!!! :mad:
Koska se tarkoittaa että mun kierto on mennyt kokonaan sekaisin ja en varmaan ees ovuloi jne.. Loppu huomiona että viivanpaikka näkyi aika selkeänä testissä ja en ole aiemmin huomannut sitä missään, mutta eipä siitä paljon iloa ole...
ImageUploadedByVau Foorumi1471882985.902005.jpg
 
Voih hemmetin hemmetti! Tai sit sul ovis toooosi myöhään joten hailuraakaan viel näy? Voi että kun aamu pisusta sais ees jonkun hailuran tms... Toivotaan että tädin myöhästymiselle olis todella hyvä syy:wink
 
Äippä sitä mäkin toivon että ovis oli silloin kp25 tienoilla jolloin oli kirkasta valkovuotoa... Se tarkoittaisi että tänään on dpo10 eli kyllä nyt loppuviikosta pitäis jo näkyä jos on tärpännyt....
 
Jos sul nyt menossa dpo10, niin noihin kyl ei viel ehkä ota... Toivottavasti loppu viikosta pamahtais kunnon leffa viivat:wink hitsi kun jänskää toi sun tilantees:nailbiting: :) Hengessä mukana!
 
Edellisessä raskaudessa joka vain puoli vahingossa tapahtui, en laskenut mitään päiviä mutta silloinki oli menkat pari päivää myöhässä ja tuli nega. Sitten odotin yhden päivän ja tulikin selkeä toinen viiva, eli kyllä siinä mielessä tiedän itsekin että on vielä toivoa. Kai sitä yrittää kuitenkin itseä toppuutella ettei sitten putoa korkealta :/
 
Samanlainen nega tuli kuin eilenkin!!! Aaaaaaarrrrggghh kiroan kaikki testit ja kroppani joka ei toimi mihinkään suuntaan!!!!
Seuraava testi sitte perjantaina... Tänään kp36:27-33 ja perjantaina on sitten kp39 ellei sitten täti tule vitsikkäästi myöhässä :/
 
Täällä hiljaista, joten minäpä taas höpisen fiiliksiäni :'D
Tänään taas ollu sellasta kunnon menkkajomotusta ja ajattelin että nytkö alkaa, mutta ei. Perjantaina kun tulee lapsilisät niin marssin apoteekkiin ostamaan clearblue digitaalin. Ja jos se sanoo ei raskaana, niin enkai mä sitten ole, pakkohan se on jo pikku hiljaa hyväksyä :O

Pitääks sitä ottaa lääkäriin yhteyttä jos yhtäkkiä kierto menee tällalailla sekaisin, onko teillä kokemuksia? Kun viime kierto 27 päivää ja nyt tässä mennään 36päivää ja ei ainakaan vielä todistettavasti raskaana olla. Mietin kuinka yleistä on että yhtäkkiä kierto sekoaa kun on ollut 10 vuotta sama 33päivää. Ja mitään muutoksia ei muuten ole elämässä ollut, PAITSI se että haluaisin raskautua :D
 
Muokattu viimeksi:
Kahvi tauko, mansikkaa ja sämpylää:p ompa rauhallista kun isommat on kerhossa:D
Mulla ei kyl raskauden toivomisesta oo kierto sekasin menny, oloja siitä on tullut:wink mä soittaisin lääkärille niin jos ei muuta niin saisit kierron uudelleen liikkeelle... tosiaan perjantaina lapsilisät, kaipa sitä pitää viikonloppuna hakee kuukauden vaipat ja korvikkeet... Tallettelut suoritettu viimeksi eilen ja jatkuu kunnes menkat (toivottavasti ei) alkaa:) toivottavasti sit pe/la pamahtas se raskaana siihen testiin! Clearblueshop nimisestä nettikaupasta saa muuten niitä testejä halvemmalla ja ilman toimitus kuluja! Vinkvink:wink
 
Kyllä, tätiä ei näy edelleenkään nyt kp37 :D
Perjantaina ostan testin mutta lueskeltuani eri palstoja, mietin että odottaisinko sunnuntaihin jolloin menkat virallisesti viikon myöhässä..
Välillä tulee sellanen olo että perhana en testaa ollenkaan että eiköhän tuon huomaa jos maha alkaa kasvaa j potkut tuntumaan :'D
Pelottaa niin että taa tulee nega testiin tai se "ei raskaana"
 
Niin, toi vähän kinkkinen tilanne:/ mä kun oon malttamaton luonto niin sitä tulee testailtua sit liiankin kanssa:p mut jos maltat niin testaa vast su... Kumpa se täti nyt olis pois hyvästä syystä!
Kiitos tsempeistä:wink alkaakohon tota ukkoa jo kyllästyttää siemennys:D
 
Takaisin
Top