suuri imetys ja korvike ketju :)

Noh..."Laatu"viihdettä :) Ryhmän nimi on ÄiTyLIt ja sieltä on tosi usein jotain Feissarimokissa... Se kertoo jo tosi paljon.
 
Juu feissarimokien kautta saa hyvän käsityksen, tosin veikkaan et jotkut siellä vaan trollaa
 
Aivan varmasti näin tekevät. Hauskaa iltaviihdettä kun joillekin menee niin tunteisiin eivätkä voi jättää kommentoimatta :)
 
Voi jestas. Se on semmonen paikka kyllä. Ite oon siä ihan sivusta seuraajana. Välillä niin jotain naurettavaa touhua!! Tai mitä voi odottaa kun 20 000 äitiä pääsee vauhtiin. Vaikka taitaa ne samat ihmiset lähinnä pitää paikkaa aktiivisena!
 
Minun tekis mieli kirjottaa tuonne imetystuki-sivulle "apua auttakaa ai niin ja TUKIPYYNTÖ: Lapseni lähtee syksyllä ensimmäiselle luokalle kouluun. Kertokaa kuinka voin jatkaa lapseni rintaruokintaa silloin? Ehtyykö maidontulo lapseni koulupäivän aikana vai järjestääkö koulu tilat imetystä varten? Lapseni kouluuntutustumispäivänä sain hyvin neutraalin kuvan koulun suhtautumisesta imetykseen. Sitä ei mainittu laisinkaan! Täyttääkö tämä syrjinnän piirteet? Voinko kirjoittaa huomautuksen tästä? Please auttakaa."

Anteeks nyt kaikki foorumin äidit jos tämmönen loukkaa jotain, i'm just having a bad day...
 
Imetys on ihanaa. Oon niin onnellinen et se sujuu meillä näin hyvin vaikka käynki nyt töissä samalla. Ja toivon et sujuu näin vielä 1-1,5v asti..

Mut mua niiin inhottaa kun mun paino Ei laske, koska mun tekee koko ajan mieli syödä.. No herkkujaki mut sit syön ihan hulluja annoksii ihan oikeeta ruokaa.. Siis en ennen ois jaksanu puoliakaan. Mulla on paino noussu 3-4 kiloa nyt.
Joku järki pitäis saada syömisiin.. Ja joku tsemppaaja :P

Tietty oon just semmonen joka ei imetyksellä laihdu, mun äiti oli aina ihan ruikula imetyksen seurauksena. Olisin niin toivonu et ois tällä saanu näitä kiloja vähä karsittuu, mun pikkusiskot on periny kans tuon laihuuden ja pituuden (+20cm minuun) ja minä harjotuskappale oon Pätkä ja paksy :sad001
 
Mulla on aiemmissa imetyksissä tippunut paino aika hyvin ja nopeesti, nyt ei. Oon järkeillyt että johtuu iästä (+10 vuotta edellisestä imetystaipaleesta). Mutta toisaalta kun en laihdu niin ei minusta irtoo niitä haitallisia aineitakaan maitoon ja sitä kautta vauvaan. Mitä niitä nyt onkaan ympäristömyrkkyjä, kemikaaleja ym.. Eli ollaan huoletta vaan, ja syödään hyvin → meijän vauvat saa puhasta ämmiä :-)
 
Mäkään en laihdu todellakaan. Paino jäi siihen 74-75 kg:n tienoille ja siinä on ja pysyy. Mulla on kans aivan hevosen ruokahalu. Viimeisen parin viikon aikana vaan kasvanut... Mut menee kyllä samoja polkuja pikku-ukon kans. Sekin syö niin ahnaasti ja usein, että tuntuu että vetää luuytimenkin välillä. Mulla on viha-rakkaussuhde tällä hetkellä koko imetykseen... On niin kuumakin, että taju meinaa lähteä ja toinen sit vielä tissillä. Huhhuijakkaa! No, jos vanhat merkit pitää kutinsa, niin huomenna oon taas ihan lovena imetykseen. Hieman mielialat vaihtelee ja aivot on yhtä vauvan sosetta... Mua ei haittaa yhtään jos huomenna oiskin vaikka taas pakkasta!!!!
 
Mä oon yllättynyt miten innoissani oon imetyksestä, oon harkinnut jopa tukiäidiksi kouluttautumista! Ei mullakaan paino oo liikkunut mihinkään suuntaan sen alkuhurauksen jälkeen, mutta jumppa on kuitenkin kiinteyttänyt eikä oo enää niin löllykkä..
 
Ihanaa! Kohtalotovereita! Mulla jäi synnärille 8 kg - enemmän kuin luulinkaan, mut sen jälkeen tippui vaan pari kiloa, jotka ehti jo tulla takaisinkin. Nyt oon taas saanut tiputettua ne samat pari kiloa tiukalla herkuttomuudella(, joka tuntuu tooooosi vaikealta) ja ahkeralla kotijumpalla + vaunu- ja liinalenkkeilyllä. Jotain tekis mieli mussuttaa koko ajan - etenkin makeaa. :sorry:

Mä olin ihan asennoitunut siihen, että paino tippuu hyvin imetyksellä, kuten edelliselläkin kerralla, mut ei näköjään. Pöh. :angry1
 
On varmaan planeetat siinä asennossa ettei helmimammojen aineenvaihdunta pelaakaan niin sutjakasti :confused:
 
Mä ajattelin tiistaina pyrkiä nvlassa vaa'alle kun meillä ei moista kapistusta ole. 7 vkossa oli se 13/16 kg pudotettu mut sen jälkeen ei ole tietoa
 
Pivi, sama täällä! Ei ois ihme kyllä ku joku tulis kysyy, että jokos toista ootellaan!?

Ite en omasta mielestä ees älyttömästä herkuttele, on vaan yksinkertaisesti kauhee heikotus aina imetyksen jälkeen, joten yritän sitä ennaltaehkäistä... Just tämmöstä läskin selitystä, hehe!
 
Mä syön nykysi niinku ihmiset ku ne sillä diabeteksella pelotteli. Aamupala-lounas-välipala-päivällinen-iltapala. Ja oon lihonu 8 kiloa!!? Palattava omaan syömisrytmiin takasi. Kyllä kerta päivässä riittää ku syö prkl.. :bored:
 
Takaisin
Top