suuri imetys ja korvike ketju :)

Masc: miten sä oot töissä jo? Miten imettäminen onnistuu vai pystytkö aina pumppaa vai miten sä oot sen järkänny?
 
Meillä menee varmasti kans yli kymmenen imetyskerrat päivässä. Ukkeli on hätäinen syöjä, illalla sit saattaa naatiskella pidempään mutta sekin on suurimmaksi osaksi tissittelyä. Nykyään harvoin enää tissi suussa nukahtaa. Irrottautuu kun on valmis ja tuijottaa mua tai kääntyy eri suuntaan :)
 
En ole kans laskenut mutta aivan varmasti 10 kertaa ainakin, parhaina päivinä tuplasti ;-) varsinkin jos isoveli leikkii lähellä ei millään malttaisi syödä vaan kampeaa ittensä ylös että näkisi mitä tapahtuu ;-)
 
Asiasta pissa juttuuhin.. Nyt kun oli 2-3 päivää nää helteet nii huomasin että vaipat oli aina melko kuivia.. Yritin sitäkin useammin tarjoo tissii että ei tulis mitään neste hukkaa.. Mites muilla oli?
 
Useammin otti poika pikkuhuikkaa helteellä ja vaipat oli kuivempia. Lisäruuat ei kelvanneet ja muutenkin oli kärttyinen tapaus.
 
Meillä kans helteillä vaipat oli kuivempia. Tarjosin sit rintaa useammin. Nyt kun viileni niin pissaakin tulee taas normisti.
 
Roosa tuhmuri on ottanut tavakseen nukkua tissi suussa aamuyöstä aamuun saakka sillä seurauksella, että minulla on melkoiset kannut! Ja maito pakkaantuu, rinnat on paukkuiset ja arat. Toinen vissiin vaan varmistelee että riittää tämäkii eväs ;-)
 
Nanna88 oon vaan tuuraamassa lomalaisii. Kun ei täältä pikku kaupungista löydy kondiittorin sijaisii ihan joka nurkan takas. Baby on mukana :D ja välillä työpaikan vastapäätä asuvan anopin luona tai nyt isin kaa ku se on lomalla osittain, joka päivä tainnu jotai työjuttuja tehdä kuitenkii. Eli vauva siis käy syömässä miun luona ja välillä on siel nukkumassa vaunussa. Mulla on ihan parhain esimies ja työkaverit :Heartred

Meil poitsu syö tosiaan vähän kerralaan ja usein. Työpäivän aikana 2-3x mut sit iltapäivän/illan tankkailee tiheämmin varmaan ihan jo läheisyydenki takia. Mut aina menny tälleen, mitä nyt vaan tosiaan imetyksen kesto 1-1,5h lyhentyny 5-10 min :D
 
Aamuksi oon pumpannu 30-50ml maitoo minkä juo nokkamukista, ei kelpaa tuttipullo mikä ei siis haittaa minuu kyl yhtää :D

Ite meen 5 töihin ja poitsu tulee 7-7.30 sit aina sinne syömää nii yleesä siinä 6 jälkeen juo kotona pahimpaan nälkään tuon.
 
0,5dl on tän ikäsen yksi pissavaippa et ei tartte huolestuu vaikka normaalii pienempii pissoja tulis, ei paljoo tartte siis olla :)
 
Masc, miten juotat nokkamukista? Eikö siitä tule liikaa? Onko sellanen pehmeäpäinen nokkamuki vai ihan normi? Minkä ikäisenä annoit ekaa kertaa mukista?

Meillä yritetty tarjota pulloa moneen kertaan, mutta ei kelpaa. Ei osaa imeä tuttiakaan. Pureskelee kaikkea ikenillään, mutta ei imaise pullosta edes vahingossa.
 
Äitin suuri haave 6kk täysimetyksestä pääty kin tänään 5kk = ( paino käyrä oli laskenu miinuksen puolelle joten neuolassa päädyttiin alottaa kiinteitten maistelun..
 
Mun sydän itkee verta. Meillä neiti on nyt ilmeisesti sitä mieltä ettei tissi enää kelpaa :sad010 Tää on nyt neljättä päivää kestäny et aina kun neiti näkee tissin, nii hirvee huuto. No ei voi mitään ja korvikkeellakin kasvaa onneks.
 
Meil on cirafin semmonen mis on vaa reiät, eikä tuu liikaa,nii pienet reiät, tai sit tää on tottunu hotkii ku miul on semmoset suihkutissit välillä. Hoksas heti mite juodaan siitä :D esikoinen osas juoda tommosesta vasta 9-10kk

Meil on stokken triptrap jossa se vauvan sitteri ja siinä mies aamulla antaa sen maidon pojalle :)
 
Takaisin
Top