Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä taas lueskelen vanhoja viestejä kun en oo foorumille vähään aikaan ehtiny... mutta siis on se kumma kun lukijankin aivot korjaa noi virheet sanoissa... kun luin tän niin oli että öö... etkös sä niin just kirjottanutkin :)Kiva lukea nyt virkeänä aamuista tekstiä...tää kännykän automaattinen korjaus on sitten hieno juttu kun asiat vähän menee sekaisin. Ihan isoja raivareita ei siis ole ollut ja poskea on silitelty ;-)
Hei, mistä ton hiivan tunnistaa? Mulla kans meni joku aika sitten nänninpäät rikki ja poika oli sit imeny vertakin (huomasin kakasta ja puklusta) ja imettämin satru hurjasti.Mulla meni nuo rinnat uudeataan rikki ja oli tosi kipeät. Imettäninen teki todella kipeää erityisesti oik rinnasta. Noh sit tutkailin asiaa ja tajusin et mulla on hiiva rinnoissa ja siks eivät parane millään.
Nyt pari päivää viljolle.suuhun puolukkaa ja tisseille vissy- ja ilmakylpyjä. Lisäks bepanthenilla rasvaillu. Päivässä kivut hävis ja pikku hiljaa näyttää haavat paranevan. Kun ois ajoissa tajunnu ton hiivan niin ois säästyny turhilta kivuilta.