suuri imetys ja korvike ketju :)

Joo meilläki rauhottu 5-6 viikon tienoissa hetkeksi se tissillä roikkuminen mut nyt 2kk ku pärähti ikää niin ristiäis järjestelyt vei ihan hulluna aikaa kun olin toiselle tissiä antamassa yhtenään (Onneks mies oli kotona sylinä tälle niille pienille tauoille niin sain tehtyy kaiken kuitenki).. Puolituntia ennen papin tuloa vimosia siivouksia + kakun tekemistä ja sit viel piti meikata ja pukee itelle vaatteet :D ristiäispäivä ja tämä päivä menny 0,5-1,5h välein imettäessä.

Meillä on kans nyt reilu 2kk iässä taas joku tissitakiaiskausi. Onneks kokemuksesta jo tietää että kohta tää varmasti menee ohi :-)

Meillä kanssa oli tossa reilun 2kk iässä joku tiheän imun kausi. Sattui mukavasti esikoisen oksutaudin kanssa yksiin niin ei ollu tekemisen puutetta itellä :-D

Jaahas. Otin tänään pienen irtioton ja lähin kahvittelee kaverin kanssa ajatuksella et isi voi antaa pullosta viljolle maitoa. No eipä ollu poitsu enää huolinukkaan pulloa vaan oli huutanu tääl useemman tovin :-(

Me ei olla edes kokeiltu pulloa varmaan kuukauteen.. Voi olla et ei kelpaa tälle tissipojalle enää? Tosin kyllähä tää tuttiaki nyt vihdoin syö et voisha se pulloki mennä.. Ei kyllä oo tarvetta pullosta antaa nii ei varmaa haittais ees vaikka ei huolisi

Minusta vaan ois ollu kiva käydä jossain ilman vauvaa,mutta ei sitten käydä. Tai käydään Roosa mukana...

Tää otti ennen pullosta korviketta tarvittaessa. Korvikkeesta tuli allergia joten voi ollaettä yhdistää kivut pulloon! No miä imetän ja kuljetaan nyt yhtä matkaa, vauva ja rinnat...

meillä meni ensimmäisten korvikkeiden maistelun jälkeen venla tissilakkoon. Eipä tyttö suostu tissittelyyn juuri lainkaan:( eilen illallaki huusi täyttä huutoo, yritin tissiä, imas jatko huutamista, imas jatko huitamista. No korviketta pullollinen ja tyttö oli tyytyväinen. Naureskeli ja nukahti.

Pivi teillä on fiksu tyttö hoksas mite pääsee helpommalla :/ jos haluut vielä imettää nii koita vaikka vähän unisena imettää, jospa alkais taas tissi kelvata.

Joo kyllä mä aina enstiks kootan tissillä:) vaikka mun mielestä on ihan sama syötetäänkö lapsi pullolla vai tissillä. Silti tuli jotenki haikee mieli ku tajusin että viimisiä hetkiä tissittelys viedään:/

Pivi: Meillä yritti likka samaa. Rintakumilla sain huijattua ottamaan kiinni tissistä. Sit vaan otin jossain välissä sen kumin pois.

Niin, ja siis meillä esikoinen on korvike-lapsi. En siis oo mitenkään pullo- tai korvikevastainen :) Yöt oon vaan nyt kokenut helpommaksi kun ei tartte itse nousta sängystä ylös pullon lämmitykseen (herään siihen ja uudelleen untenmaille vaipumisessa kestää) vaan voi vaan lykätä tissin suuhun. Mut pääasia et lapsi kasvaa :)

Meillä alko eka rintaraivarikausi :oops: miten muilla, onko samoja vinkeitä ollut? Hankala, kun toisella selkeesti nälkä, mutta tissi kelpaa vasta pitkän väsytystaistelun jälkeen :rolleyes:

Meillä ei vielä mitään älyttömiä ravinteita ole ollut mutta pienempiin on auttanut posken selittely. Auttoi esikoisella myös niihin mahtiraivareihin :-)

Takaisin