Supistukset

Kääk..ei kai sentään :) muistan vaan kun esikolta sanoivat että latenssivaihe on tällasta että ne välit heittelee asennosta riippuen ym..ja sitä kestää johki 4cm saakka joten en usko että mitään hätää on! Kyllä luulisi että tunnen kun rupeaa kunnolla tapahtumaan. Tää mun kroppa on vaan tällanen työstettävä verrattuna joihinkin muihin, sen opin jo esikon synnytyksestä. Vietin esikolta tän ajan sairaalan lepohuoneessa ja tällä kertaa ois kiva päästä heti saliin ja kunnolla toimiin!

Hyvä Minlex! Älä päästä sitä lasta ulos ennen mua! :D Mennään täällä Hämeessä vähän hitaammalla tahdilla ;)

Toivottavasti pääset Mellu suoraan saliin. Ainaki taysin tilat on niin rajalliset, että jos useempi synnyttäjä sattuu samaan aikaan niin saa käytävällä odotella tuolilla...että mieluummin sit kotona.

Vappu niinpä! Kyllä mieluummin oon tiettyyn pisteeseen asti oon kotona. Ja kun ei tuu vieläkään muuta kun tota limaa, ei mukana verta niin tuskin siellä mitään radikaalia tapahtuu kuitenkaan. Eikä nuo vieläkään tullu kun lyhimmillään 7min välein, suurimman osan yöstä 10min väleillä. Odotan vaan niitä 5min välejä :) jospa sais levättyä tässä ja sitten rytisisi!

Taas on Mellulla jännät paikat! Toivottavasti pääsisit tänään lähtee synnyttää.:)

Vappu: sama meininki että oon tosi iloinen kaikkien vauva uutisista, mutta harmittaa kun itse joutuu vaan odottaa. En haluais oottaa sinne helmikuulle asti.

Mä oon täällä messissä. Helmikuun käynnistystä odotellen..supistuksetki loppu sopivasti pari pvä sit :P t. 40+0

Opemami: Etkös sä käyny jossain akupunktiossa/vyöhyketerapiassa? Ei ne aiheuttanu supistuksia?

Joo, tai se kotikätilö kävi mun luona. Se oli sellanen rentoutushoito. Huomenna tulee uudestaan ja se on sit ns "käynnistävä hoito" ja se toistetaan sit pe. Mutta eihän ae käynnisty jos vauva ei oo valmis. Eli en ite usko minkään konstin synnytystä käynnistävän mutta jos se on alkaakseen niin voi sitä jotkut konstit jouduttaa.

Kävin eilen kanssa sellasessa käynnistävässä vyöhyketerapiassa (joka muuten sattuu!) Ainakin nesteet lähti liikkeelle jos ei muuta. Uskon kanssa lähinnä valmistelevaan vaikutukseen enkä siihen että se vauva nappia painamalla tulis ulos :)

Edelleen vaan supistelee tosi kipeäsri mutta väli edelleen joku 13-15min. Käytiin esikon kanssa suihkussa irvistelemässä, auts! Toivottavasti tihenisivät heti kun ukko pääsee töistä ;) pähkäilen tässä vain että touhutako vaiko levätäkö??? Touhuaminen vois edistää hiukan prosessia mutta väsyttää mut yön valvomisen lisäksi niin että kun itse synnytys alkaa niin oon ihan kanttuvei..ehdotuksia, kokemuksia?

Torakka mä yritän kaapata sut mukaan synnärille jos mulle tässä nyt lähtö tulee! Pusken sinne päin näitä supistuksia, piru kun tekeekin kipeää!

Höh :| ehkä lepäilisin kuitenkin. Edistyy jos on edistyäkseen, mutta etpähän oo ihan loppu jos tarvii pusertamaan lähtee.

Mä kans menisin mieluusti päikkäreille Mellun tilanteessa. Niin ja meen kyllä muutenki. Tässä on jo tää aamu sykitty ku kävi neuvolassa. ;)
Supistaa vähän väliä, mutta ei merkittävästi. Siispä unta kaaliin! :)

Nukkumaan ei pysty näiltä enkä esikoltakaan kun mies töissä, mut levätä ne käski svollakin kun soitin. Sanoi että kohta luultavasti rytisee ja hyvä levätä. Niin varmaan, en usko ennen kun nään!:rolleyes:

Kuulemma latenssivaihetta on, vähän pitkittynyt. Nyt tullut taas muutaman kerran tasan kymmenen minuutin välein, jospa nää illan aikana viimestään haluis tihentyä. Svolta sanoivat että kun tulee jonkun aikaa alle 10min välein niin vois lähteä sinne päin. Itse kuitenkin odotan sitä 5min väliä varmaankin...sen sitten aika näyttää miten jaksaa..

Toivottavasti sulla Mellu lähtee homma etenemään nopsemmin mahdollisimman pian, oot kyllä kärvistelly noiden suppareiden kaa jo ihan tarpeeks!

Kunhan nyt pääsis ees sinne asti niin voisi kompromissiä ajatella:rolleyes: :)

Taas nimittäin venyy välit! Ärrr. No toivottavasti tää on joku lepo vaihe ennen rytinää niinkun se kätilö tuntu ajattelevan.

Mies tulee kolmen jälkeen töistä, toivottavasti sillon on vielä niin että pääsen nukkumaan! Ei meinaa pysyä silmät auki!

Foorumi jäänyt vähemmälle tänään, mutta ymmärsinkö aivan väärin vai joko KoBe liittyi tänne seuraan? :)

Vappu, mä oon täällä kans maailman tappiin asti :/ ne mitä eilen kuvittelin et olis voinu olla jonkunnäkösii supistuksen alkui ni niit oli se kaks ja se loppu siihe.. Ei sit taas tapahdu yhtään mitään :(

Juu KoBellahan käynnisteltiin, eikös?

Mites muuten Ellem? Mikä tilanne? ♡ toivottavasti siellä on mennyt sutjakkaammin kun täällä:p

Sain nukuttua hieman kun esikkokin nukahti. Heräsin sitten taas aikas kipeeseen supistukseen, väli edelleen 11-15min. Huoh. Mutta onneksi siis unta vajaan tunnin verran ehkä?

Takaisin