Supistukset

Vitsi tätä menkkamaista jomotusta ja vihlontaa!!! Koko päivän ollu tätä, supistukset on kipeitä kun niitä tulee mutta suht harvoin sitten tulee. Koko ajan vaan jomottaa. Svolla sanoivat että niin kauan voi seurata kotona kun lämpöä tulee. Vauva punnaa päällään niin että tuntuu tulevan ulos..liekö nyt sit siirtynyt alemmas.

Kävin kaupungilla ostoksilla tänää.. Kävelin joku 1,5 tuntii kaupoissa ja vähän sen jälkeen ku olin tullu kotiin vauva rupes muljaamaan oikeen kunnolla ja mua vihlo alavattaan oikeen kunnolla.. Ja hetken päästä sama juttu uudestaan... Voisko nää alkaa olee jo supistuksia?

Taas näitä öitä..kipeitä supistuksia tulee n. 10-15min välein..ei saa nukuttua kun sen verran kipeää tekee mut ei oo vielä toivoakaan synnärille lähdöstä. Kaiken kaikkiaan tää päivä on ollu kyllä ihan omaa luokkaansa näiden kipujen kanssa. Koko päivän ollut olo kun ois pahemman luokan menkat päällä ja siihen päälle vielä jotain hämärää vihlontaa..Supistuksia on tullu epäsäännöllisesti mutta kipeitä ne kyllä on ollu koko päivän. Huoh. Syntys jo.

On se kyllä MarinaMelina kumma jos nuo sun supistukset ja kipuilut ei yhtään nopeuta synnytystä. Varo ettet tee kotisynnytystä, mies kätilönä :joyful:

Oon miettinyt samaa, kieltämättä! Oon kun rikkinäinen levy näiden supistusteni kanssa. Luulisi että ne nopeuttaa pakostikin kun olin jo sillon reilu kaks viikkoa sitten auki sen sormen verran sisäsuultakin..Muistaakseni esikolta oli toi tilanne kun sairaalaan mentiin. Sen jälkeen nää supistukset on kyllä ollu kipeämpiä mutta ihan sellasia öitä kun sillon se yks oli niin ei oo ollu just ton säännöllisuyden ja tiheyden kanssa...liekö sitten tehneet mitään tuolla alakerrassa kun eivät oo olleet aina kun hetken säännöllisiä..

Onneksi perjantaina on se poli aika niin kuulee mikä tilanne ja jos saisi sen käynnistyksen! Jospa ois paikat sentään sille otolliset..

Mulla on taas supistukset loistanu poissaolollaan :( tai toisaalta hyvä koska tää henkinen puoli alkaa olee niin riekaleina että jokainen lisäikävyys vaikeuttaa oloa entisestään. Hirmunen paineentunne on tuolla alhaalla koko ajan ja käveleminen on hankalaa. Muuten fyysisesti olo ihan ok.
Tää menee yli niin että heilahtaa. Huomenna ois la mutta oon nyt asennoitunu siihen helmikuuhun. Kuhan pääsisin vielä sinne pelkopolille juttelee ja tsekkaa et kaikki ok ni ois helpompaa nää vikat viikot.

Opemami toivottavasti tosiaan saat vielä ajan sinne polille tai että mukula ottaiskin yllätyslähdön! :) varmasti on yhtä tuskaa kärvistellä pelokkaan olon kanssa kun muutenkin viimeset viikot on hankalat. Kyllä mäkin alan olemaan asennoitunut käynnistykseen, toivottavasti vaan perjantaina enkä sillon helmikuun puolella :O

Voi hitto tätä närästystäkin..ei auta Rennie eikä caviscon :( pitikin mennä juomaan sitä Cokista!

Sympatiat teille supistelijoille!
Tänään muutama supistus tullut, mistä tajusin että kyllä niitä on tainnut jonkinmoisina olla jo aiemmin, tosin ei pahoja. Maatessa tulee, vatsaa polttelee samaan tapaan kuin jos vatsa menee äkisti sekaisin, mutta kohdun alueelta, ja alavatsalla lievää menkkamaista kipua. Ja oletan, että mulla on vielä ihan helppoja supistuksia, kun ei tarvi puhista.

Näiden jälkeen lirahtelee enemmän vettä. Mutta jos mulle se oksitosiinitippa laitetaan, niin ei varmaan niin helppoja supistuksia enää. Toivottavasti ne alottais vasta päivällä. Silloin mies pääsisi seuraksi.

Joo ehdottomasti olis varmaan kivempi kun mies pääsisi olemaan tukena, siinähän ne kipeimmät hetket yleensä on ennen puudutuksia tmv. Tosin jos laittavat oksitosiinin niin epäilen että siirtävät saliin että voivat seurata tarkemmin ja eikös salissa saa isukkikin olla mukana näin yöaikaankin? Toivottavasti!

Nyt jos tää tunne ei oo se "rengas" mikä tulee ku supistaa ni mikä se sit on??!!!??!! :confused: sattuu aika ikävästi, mut ei me tänä yönä vielä mihinkään lähetä.

Joo..eiköhän se ole juuri se ;) mulla tuntuu kun koko alapää vähän niinkun puristus kokoon..tai just niinkun joku vanne kiristys peräpäästä tohon alavatsalle. Sit siinä samassa sellasta polttavaa kipua..

Pitääkö alapäässä tuntua painetta?? :confused: nyt tuntuu sille, et masu räjähtää ja selkä ei kestä.

Ei mulla ainakaan nyt tunnu alapäässä painetta, se muistaakseni ainakin tuli sitten kun oli enemmän auki ja vauva jo alempana. Nyt vaan tuntuu että alavatsa räjähtää ja syttyy tuleen :) onpas taas hyvä selitys:rolleyes: rutistaa siis alavatsaa todella ja polttaa/vihloo samalla. Välillä tuntuu enemmän selässä ja takareisissä..

Voi toivottavasti päästäs molemmat tän vuorokauden aikana synnärille asti!! Itse kyllä epäilen vahvasti että menee ohi vielä..ois varmaan tihentynyt nopeammin jos ois lähtö oikeasti edessä..mutta ei auta kun kärvistellä kun ei nukkumaankaan pysty. Kohta käy kuumassa suihkussa, jospa se sitten lopettas nää jos ovat turhia taas.

Mulla mellu aivan sama fiilis, et ohi menee. Äiti oli laittanut lettuhin jotain.... :hilarious: olis pitänyt syyä enemmän, jos ne olis voimistanut näitä supistuksia. :grin

Voikun olisikin sellainen rohto, mulle kans! :) menis nyt ne vedet niin ei ois epäselvyyksiä..olis paljon helpompaa kutsua lapsenlikatkin kun tietäs että on varma lähtö edessä..

Takaisin