supistelut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja lemppi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Supparituulia kaikille niille joilla jo yli mennään, ja tietty kaikille niistä kärsiville että aika menisi nopempaan ja olisi pian kääröt sylissä [:D][:D]

Mullakin eilen supisteli jonkin verran ennen nukkumaan käymistä, mutta makuuasennossa ne häviää.. [&o]
Eli ei taida tästä vieläkään synnyttämään päästä.. Vihloo vaan aina kun liikkeelle lähtee, mutta siinä se... [&o]
Toisaalta ihan hyvä näin, kun mies on vielä tän päivän iltavuorossa. Sitte sillä oliskin pari päivää vapaata, nii päästäis hyvin lähtee synnärille, eikä tarvis käydä ketään tuuraajia heti hälyyttämään.. [:)]

hihiii!! Täällä tullut muutamia "oikeita" supistuksia!! Yöllä tuli pari, nyt puoli kolmen jälkeen useampia, en
vielä ruvennut kellottamaan, mutta nyt oli tullut vähän rusehtavaa vuotoa, mitä mulla ei muuten koko
raskauden aikana ole ollut, ja pari päivää myös reippaasti enemmän valkovuotoa, vetistä ja geelimäistä
vuoron perään, jokohan tämä tästä pikku hiljaa!?!?!?!?!?!!?!?!??!!!!!!!![:-]

Ehkä liian aikasin intoilen, mutta nyt on 2h tullut vartin välein jo ihan oikeasti kipeitä supistuksia,
ei mitään minkä kanssa ei vielä selviäisi, mutta asioissa eteenpäin!! [:D]

Mies on ihan hermokimppu, koitan sitä rauhoitella että ei tämä vielä välttämätä mitään ole,
että voipi mennä vielä päiviä, itse jotenkin kummallisen rauhallinen.
Jotenkin niin onnellinen ja seesteinen olo? [:-]

Jippii J.J.! Tosta se lähtee! Hyvä että oot itse rauhallinen, auttaa synnytyksen etenemistä kummasti. Tsemppiä koitokseen!

Tsemppiä J.J, toivottavasti pääset pian synnärille.

Heräsin viime yönä yhteen kipeään supistukseen, mutta sen jälkeen jatkui taas kivuttomat harkkasupparit. Tuntuu että tosi monella on supistellut pitkään ennen tositoimia, kurjaa.  Olin toivonut että oma synnytys olisi ollut samanlainen kun äitillä 31 vuotta sitten, eli aamulla herääminen suppareihin ja olin maailmassa iltapäivällä..  mutta kunhan tuo vauva nyt tulisi tuolta elävänä syliin, näin viime metreillä oon jotenkin alkanut taas panikoimaan kun liikkeitäkin vähemmän kuin vielä muutama viikko sitten.

täällä on supistellut nyt iltapäivästä lähtien mutta sen verran epäsäännöllisesti etten ole kellottanut...nyt on puolen tunnin sisällä tullut aika monta supistusta ja ovat kipeähköjä, ei mitenkään niin ettei niiden kanssa pärjäis tai muuta...aattelin nyt lähtee kokeilemaan jos vaikka sais nukuttua, pienesti mielessäni peukutan että alkais kohta syntymään [;)]

Tsemppiä J.J suppareiden kanssa, toivottavasti pääset tosi toimiin!!

Suppari tuulia myös muille odottaville!!!!

Vielä ainakin jatkuu ja vähän jopa saa lisää voimaa, mutta edelleen vartin välein..
Limatulppa, tai joku muu vastaava iso ällötys, tipahti kylppärin lattialle kun olin suihkuun menossa, jeee!

Lähetin miehen polkupyörällä viemään avainta koira vahdille varmuuden vuoksi, saa siinä samalla
purettua vähän paineita, ei raukka oikein tiedä miten päin olla [&:]
Nyt täällä taas jatketaan kellottelua pitkän suihkun jälkeen, sheivasin (pitkästä aikaa, ei ole oikeen
taipunut enää viime aikoina) turhamaisuuttani myös, jos se lähtö vaikka tulisi tänä yönä niin
eipä tarvitse sitten siitä ainakaan stressata että kätilö rukat joutuisivat mun ylikasvanutta pusikkoa tuijottamaan... [;)]
Vaikka tuskin niitä kiinnostaa, enkä minäkään varmaan tositoimissa tuollaista faktaa enää edes muista!

Kiitos kaikille tsemppauksesta, minä vielä päivittelen kun muutoksia tulee![:D]

oon nyt kellottanu suppareita tunnin verran ja minimissään väli on ollut 4min ja maksimissaan 9min..yritin nukkua mutten ehtinyt uneen asti ennen kun seuraava supistus tuli..vielä eivät ole kestoltaan varmaan puolta minuuttia pidempiä ja kivuliaisuuskiin on siedettävä..toivottavasti tästä vielä voimistuuvat tai menis vedet..

soitin juuri synnärille, supistukset kestäneet 3h ja viimeinen tunti alle 5min välein ja viimeisimmät olivat kestoltaan 1min luokkaa...ohjeeksi sain mennä suihkuun, juoda hyvin, ottaa särkylääkettä ja siinä vaiheessa kun ei enää pärjää kotona voi mennä synnärille...oikein mukavan oloinen kätilö vastasi puhelimeen...jospa sitä päästäis vihdoin tosi toimiin...mä lähden nyt sinne suihkuun [:)]

Mä täällä kanssa pähkäilen että pitäis varmaan synnärille soitella, 8h suppaillut, aika pitkään sen 15min
välein ja nyt 1,5h n. 5min välein.. Ei tosiaan ehdi torkkua välissä enää ja kesto 1-1,5min..
Alkaa olla aika tuskasia, mutta vielä saisi koventua että uskon että tosi kyseessä!! [:D]

Mies onneksi väsähti ja nukkuu, saa toinen ainakin vähän unta... [8|]

Miten siellä Riitu sujuu? Auttoiko suihku?

täällä supistukset kestäneet nyt 4h ja alkavat olla todella kipeitä...en oo enää kellottanu mutta kestot on minuutin luokkaa...

jos mulla olis ollu toi jumppapallo siellä suihkussa mukana olis varmaan auttanut enemmän, mutta ihan hyvälle se kuuma suihku tuntui...

mä taidan lähtee herättelemään miestä et kohta puoliin voitas lähtee synnärille kattomaan onko noi supparit saanu mitään aikaiseksi... alaselkä on kuin tulessa koko ajan ja alapäätä vihloo ja tosiaan supparit on kipeitä...

tsemppiä J.J!! kannattaa soitella vaan sinne synnärille, osaa ne jotain ohjeita antaa näkemättäkin...

jep, soittelin sinne juuri, ja käskivät odotella niin kauan kun pystyy, kun eivät voi
muuta kivunlievitystä oikeen tarjota kuin kotonakaan, jos siis ei homma vielä edennyt tarpeeksi...
Tsemppasi se kätilö siellä kovasti, tuli hyvä mieli [:)]   Mutta sanoi myös että hommassa varmaan
vielä kestää aikas kauan, vaikka tosiaan jo ihan hyvän aikaa nuita 5-6min välejä ollut  [:'(]

Tsemppiä sinne myös Riitu, toivotaan että sille tielle jäätte ja pian olisi nyytti kainalossa!!!

Nyt lähetään,, ainakin näytille, toivottavasti jäädään sinne, tulee nyt supparit n3min välein ja ihan
sama onko paikat auki tai mitään, ei enää kestä kotona.............

Toivottavasti muo seuraavaksi näkee tuolla syntyneet osastolla [:)]

Nyt tuntuu siltä ettei voi enää montaa päivää mennä - limatulppa meni ja oikeastaan koko päivän on vähän suppaillut, en ole kuitenkaan kellotellut. Mutta siis ihan erilainen olo kun aiempina päivinä. Mutta eipä auta kuin odotella että väli lyhenisi, supparit tulisi kivuliaammiksi tai menisi vedet.. huomenna olisi tasan 39 viikkoa.

Täällä on kans välillä suppaillut harvakseltaan tosin ja tulee verta pyyhkiessä paperiin hiukan. Ja sitten on kuvottava olo ja maha meni yks kaks sekasi.. Mahtaskohan sitä nyt sit ruveta tapahtuu jotai vai pelleileekö tä mun elimistö vaan mun kans?![8|]

Mulla ei ole kyllä supistuksia, mutta kirkasta verta tuli paperiin pyyhkiessä - olin (ja olen) jo ihan paniikissa, että mulla on istukka irronnut. Mutta pitäis olla normaalia jos vauva liikkuu eikä tule niinkuin kuukautisverta, soitin heti paniikissa synnärille, kun ajattelin, että veren pitäis olla rusehtavaa jne. Pelottaa kyllä.

Nyt tuntuu niin kuin olis menkat alkamassa, ajattelin ensin että maha outona ku vähän ollu maha kovana viime aikoina, siis suolisto-ongelmia... mistä sitä nyt tietää. Pitää toivoa, että kaikki hyvin. Tunnen liikkeitä. Onneksi 10.30 neuvola. Vähän väliä käyn tarkistamassa, ettei ole vuotoa tullut alushousuihin. Anteeksi nämä kuvailut.

Lidia10: Älä pelkää sitä istukan irtoomista ny ekaks, kyl sä meinaa sitten vuotaisit kun seula. Yhdellä kaverilla oli irronnut ja kyllä sitä verta kuulemma tuli ja paljon ja oli järkyttävät kivut ym... Eiköhän nä meijän tiputtelut mahda johtua supistuksista ja kohdunkaulan avautumisest/lyhenemisest.

Eipä täälläkää mitää yön aikan tapahtunu supistukset jatkuu ja selkää jomottaa ja polttelee. Ehkä ehkä vielä jokupäivä. Nyt olis vaan miehen lapset tulos viikonlopuks ni vois sit syntyä vast sunnuntain jälkee. Pääsis vähä helpommal, ku ei tarvis muksui viiä hoitoo sitte.

Takaisin