Jeps, oli kyllä mukava käydä neuvolassa rauhoittumassa [:D] Ja TAYSiin oon soittanu jo kahdesti tänään... ne ei varmaan vastaa mulle enää kohta. Aamulla soitin vuodosta ja se onkin nyt muuttunut rusehtavaksi ja sitä tulee vain vähän pyyhkiessä. Nyt on supistellut ehkä 20min- vartin välein, joten soitin ja kysyin kun vähän olen saanut ristiriitaista tietoa sairaalaan lähtemisestä, kun joissakin neuvotaan menemään sairaalaan makuuasennossa jos vauva ei ole vielä laskeutunut ja lapsivedet menevät (napanuoran ulosluiskahtamisvaaran takia). Meidän vauveli ei ole laskeutunut eikä pää kiinnittynyt, mutta ei kuulemma tarvitse siltikään lähteä vaakatasossa vaikka lapsivedet menisivätkin, koska vauva on kuitenkin oikeinpäin. Noh, totellaan nyt kätilöä ja lähetään sitten omalla autolla jos tulee tarvis.
Jeps, saa nähdä vähän on alkanut tulemaan useammin supistukset, maatessa ne ovat kipeitä, että vähän saa puhallella, seisaallaan sellaisia menkkajomotuksia. Tai on mulla alavatsalla sellainen jatkuva pieni polte, mutta n 20 min välein polttaa selkää ja mahaa vähän kovemmin. Mies on 2h matkan päässä työreissulla, mutta jos tässä lähtö tänään tulisi niin eiköhän se kotiin ehtisi [:)]
Kauppaan en ole uskaltanut lähteä enkä siivota kun aamulla oli niin verenpaineet koholla neuvolassa - kuitenkin ostaisin taas kassit täyteen ja raahaisin niitä sitten viimesillä voimillani kun pitäis kävellen käydä kaupassa [8|] Käski terkka levätä. Pah, mulla olis ollu siivouspäivä!