supistelut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja lemppi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No nii nyt o sitte koko päivän supistellu kipeesti mutta epäsäännöllisesti. Viimisen tunnin ollu väli 11 minsaa.. Sopii toivoa et väli lyhenee joskus ja supparit jatkuu et sais joskus sen pikkusen syliin.[:D] Mun tuurilla kyl nä jatkuu johonki aamu yöhön ja loppuu sitte..

Tänään olis kyl hyväpäivä syntyy koira täyttää seittemä ja mun synttärit o tasan puolen vuoden pääst. Supparitkin tullu viimisen tunnin 4-10min välein. Ehkä tämä tästä vielä.[:D] Ovat kyllä melkosen kipeitä ei paikallaan ainakaan voi olla. Saas nähä meneekö mies sittekkää kuudeks töihi vai onko suunta jonnekki toisaalle.[:D]
Vähän jännittää et mitä tulemaan pitää...

täällä edelleen ja luultavasti myös vielä viikonkin päästä näillä tuntemuksilla [&o]

Mulla oli viime yönä ensimmäisen kerran koko 40 viikon aikana jotain oireita. Heräsin pari kertaa siihen että mahaa särki, vähä ku ois tehny liikaa vatsalihas liikkeitä tai jotain. Ei kuitenkaa tuntunu suppareita, maha oli pehmee. Aamulla neuvolassa täti meinas et on siel varmaa jotai tapahtunu sillä aikaa ku olen nukkunu jos maha kerran on kipee ollu... Tiedä siitä sitte... Minkäänlaista vuotoa ei ole ollu ja harkkasupparitki tuntuu hävinneen jonneki...[>:]

Kävin tuossa äsken pienellä lenkillä. Kertokaapa voiko supistus tuntua tavallaan reiden ulkosivulla? Ensin alkoi siihen pistämään, sitten tuonne alakertaan muutaman kerran. Oon tänään siivoillut ja äsken kävin siellä lenkillä. Jokohan kohta alkaisi tapahtumaan jotain [:)] Mies on vaan viiteen asti töissä. Pitää kyllä soittaa sille sitte jos alkaa tulemaan enempi noita suppareita. Masussa on kyllä tuntunu liikettä koko päivän. Kaippa se vaan kiusaa.

Grenie, mulla ainakin supistukset tuntuvat alavatsassa ja reisissä joten miksei sullakin kipu vois tuntua reiden ulkosivulla.

Mä väittäisin, että mulla tuntui osa supistuksista oikean reiden ulkoreunalla. Mut vaan oikean.. [:D] Eli luultavasti vois tuntua?! Toivomma niin!!!! [:)]

Mulla tätä  edellisessä raskaudessa meni reisisuppareiden takia jalat alta, niin kaupassa kun kotonakin.[:D]

Välillä tuntuu oikealla puolen ja välillä vasemmalla puolen. Nyt ei oo taas mitään tapahtunu sen viime viestin jälkeen ku oon tässä koneella istuskellut. Toivottavasti ei tarvitse kauaa odotella lähtöä vaikka se kaks ja puoli tuntia autossa istumista/ambulanssissa makaamista ei kovin houkuttelekkaan. Mut eipä ole nyt muuta vaihtoehtoa kuin noi kaksi.

täällä eilen illalla kuuden aikaa meni vedet ja kaks tuntii myöhemmin alko supparit kahen jälkee alko tulee erittäin tiheesee tahtii ja kolmelta lähettii kättärille. tänne ku päästiin ni supparit katos ku pieru saharaa ja aamun verikokeiden mukaa alettais käynnistelee yhden aikoihin... suosittelen kuumaa suihkua auttoi mulla ainaki selkäsärkyyn eikä supparit tuntunu niin kipeiltä...

Mirde: Juu en mie sitä epäilekkään etteikö tulisi. [:)] Päivisin tulee ehkä tunnin tai puolen tunnin välein muutama kipeämpi suppari varsinki jos liikkuu tai jotain värkkäilee. Nyt tuntuu ettei pysty oikein sohvalla istumaan ku heti ku siitä yrittää nousta ylös nii sattuu ihan älyttömästi.. En ole koskaan ollut kovin hyvä odottamaan asioita. Mut tuolle nyt ei voi itse mitään. Tulee kun on tullakseen [:D]

Mullahan supisteli aamu 6sta n. klo 22 asti kivuttomasti, ja sit yhtäkkiä ne supistelut rupes koskemaan, ja koskikin sit ihan pirun kovasti. Kipu tuntui vain ja ainoastaan selässä. Noin 3h myöhemmin, kun kivut alkoivat, lapsi oli jo syntynyt.
Kätilö sanoi että olisin voinut tulla aikasemmin jo synnärille niin olis keretty antamaan jotain lääkettäkin. (jouduin siis koko hässäkän selviämään ilman mitään kivunlievitystä) Näin jälkikäteen tajusin että aika perseestä tommonen, että eka sanotaan, että tule sitten kun kipu alkaa olla sietämättömän kovaa, ja vaikka tulin ennen kuin edes koski, niin tulin liian myöhään kumminkin.

Mutta loppuusa kyllä sen kaiken kesti aika helposti ihan ilman kivunlievitystä. [;)]

Viime yönä oli ristiselkä ihan tajuttoman kipeänä. Onneksi tein tuon jyväpussin päivällä. Helpotti paljon ku mies kävi lämmittämässä sen mikrossa ja laitoin sit selkään kiinni nauhoilla. Puoli kymmenen aikaan nukahdin ja heräsin seuraavan kerran vasta kahden aikaan ku yritin kylkeä kääntää. Sitte ei kyllä meinannut enää uni tulla kun alkoi taas sattuun joka paikkaan.

Tahdon jo eroon näistä kivuista [:'(]

huomenta kaikille, täällä sitä ollaan vieläkin... oon nyt ottanu sitten sellasen kannan, että tämähän ipana ei tuu syntymään ennen ku on pakko, eli sitte n. vkon päästä ku käynnistetään (?) tms. Ottaa nyt sitte vissiin kaiken hyödyn ja viihtyy koko maximiajan tuolla mahassa [:D]

Huomenta Pitulle ja kaikille, täälläkin edelleen yhtenä kappaleena. Eilen oli muutama supistus ja olin jo melkein varma että synnytys käynnistyisi, mutta nuo supparit sitten loppuivat...kun nukahdin. Toivottavasti neitimme päättää tulla lähiaikoina, ku en millään haluaisi että käynnistetään [&o]

Joo täällä ei mitää tuntemuksia tai no välillä vähän mahaa särkee sillai ku olis tehny liikaa vatsalihas liikkeitä mut se särky nyt tuskin mitään meinaa...
Nyt on siis mulla 40+3.

Takaisin