Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ei se lusikka vaan ole hyvä, mut ei voi itekkää syödä muuta kun naksuja ja muroja... Tänää ei tainnu montaa lusikallista upota koko päivänä, tais mennä aapupurolla, lounaalla ja päivällisellä jokaisella max 1 lusikallinen, iltapuurolla sentään ehkä 10 lusikallista. Tänää alkanu flunssa näyttää vaikuttavan ruokailuun kun ei ees sitä vähää mene mitä normaalisti.
Kun kuuleekin pilttipurkkien kolinan ni huuto alkaa ja sitten saa kiireellä ne lämmitellä =) Välillä toki pöydässä haaveillaan ja touhuillaan omiaan, mutta etenkin kun muut lapset/isi syömässä niin suu aukiaa tosiaan kuin linnunpoikasella
Ja hyvä niin, me kun saatiin silloin toukokuussa lopettaa se rautalääkitys niin on tärkeää että lihasosetta menee tarpeeksi.
Teen siis kerralla parin-kolmen päivän setin valmiiksi, niin saa isi syöttää mun töissä ollessa aamupuuron ja tänään tyttö oli kuulema välipalaksikin syönyt puuroa.Ilyana KIITOS! Mä en tajua miten oon näin tumpelo, enkä ole hokassut aiemmin että puuroahan voi keittää kerralla isomman satsin! On tuntunut aiemmin niin vaivalloiselta alkaa desin vertaa keittelemään ja helposti sortuu valmispuuroihin.