Piti just tulla purkamaan, että miten turhauttavaa, kun lapsi ei syö. Niiiiiiiiiiiiiiin ärsyttävää ja huolestuttavaa. Aluksi söi omatekoisia liha-kasvissoseita hyvin. Kaupan liha-kasvissoseita ei ole suostunut syömään ollenkaan ja kävin kaikki mahdolliset läpi. Vähän syö Ellasin kasvissoseita, joissa on 50% hedelmää. Pari viikkoa sitten lopetti omatekoisten liha-kasvissoseidenkin syönnin. Suu ei aukea lusikalle. No sitten väänsin höyrytettyjä kasviksia ja lohikakkuja. Saattaa syödä muutaman murusen, mutta juuri äsken irvisteli porkkanalle ja itkien heitteli lattialle. En tiedä enää mitä tekisin. En muutenkaan rakasta ruuantekoa ja sitten kun vastaanotto on tämä, niin pistää ärsyttämään. Eikä oo kiva, kun tyttö on muutenkin tosi hoikka, niin millä se oikein elää.
Sosetta saan lusikoitua suuhun samalla taktiikalla kuin IceQueen. Naksuille kun suu aukeaa, niin lusikka sisään. Sormiruokaa syö sitten minkä syö. Oon aika pelotta antanut sormiruokailla. Välillä kakoo, mutta saa palan aina itse pullautettua ulos. Hedelmäpaloja ja naksuja söisi vaikka kuin.
Puurot sentään maistuu. Ajattelin kylmästi lopettaa hedelmien ja hedelmäsoseiden annon. Jos sitten kelpaisi kasvikset ja lihatkin. Vai mitä te tekisitte? Mies antaa hedelmäsosetta, jos ei muu maistu. Itse haluaisin kokeilla pari viikkoa hedelmittä. Nyt on kyllä parasta marja-aikaa vielä, joten aika sääli olisi olla antamatta. Pitäisikö vaan antaa elää viljalla ja hedelmillä. Uskon kyllä, että se tappelu on joskus edessä kuitenkin.