Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mie maistatin eilen mansikkaa, kun tein mansikkamustikkarahkapiirakan.
Mansikat siis miehen vanhempien kasvimaalta, joten niiden alkuperän hyvin tietävänä uskalsin antaa. Pakastemansikka kun oli niin sulatin ensin ja kuumensin kumminkin vielä mikrossa ja sit soseutin haarukalla. Ja ai kun oli namia :) en siis oo lisännyt pakastemarjoihin sokeria pakastusvaiheessa, jotkuthan ilmeisesti tekee niinkin?
Mustikkaa pitänee antaa maistella myös, sitä jäi muutama pussillinen vielä.
Mitenhän puolukka, onkohan miten menestys kun on aika kirpakka...
Luin eilen illalla MLL:n sivuilta, että saisi lisätä mm puolukkaan sokeria jotta maistuisi lapselle paremmin, mut oon vähän epäileväinen ja ehkä halutonkin lisäämään sitä.. siks mietin, kannattasko puolukka ottaa vasta joskus hamassa tulevaisuudessa?
Maanantaina 5kk! Ja saa pikkuhiljaa ruveta ottamaan viljat ja lihat (kirjoitin tähän viljat ja sokerit ) soseisiin mukaan.. miun vauva on kohta jo iso....
Lämmitetään :) Meillä kylläkin 2-vuotias haluaa joskus ruokansa huoneenlämpöisenä tai kylmänä.Nonni, vuoden tyhmin kysymys tulee tässä: vihannessose ollut jääkaapissa säilytyksessä, lämmitetäänkö se vai meneekö kylmänä/huoneenlämpöisenä? Mä tunnen itseni niin tyhmäksi, mutta ei kysyvä tieltä eksy ja pari muuta kulunutta fraasia...
T Kaisukkene
Tottakai jokainen saa laittaa sokeria, jos tahtoo, mutta se ei ole marjojen tai lapsen kannalta välttämätöntä.Luulen, että sillä ei ole kokonaisuuden kannalta hirveästi merkitystä jos laittaa rasialliseen marjoja 2 tl sokeria. Eipä tulisi mieleenkään olla antamatta niitä lapselle, kun eiköhän hyödyt ole silti suuremmat. Enkä sen enempää makeaan totuta muutakuin laitan mansikoihin ja vattuihin vähän sokeria. En usko, että tulee myöhemmässä elämässään tästä kärsimään kovinkaan paljoa.
Jokainen tyylillään.. Itse uskon kohtuuteen kaikessa.
Te ketkä imetätte ja annatte samalla iltavellin niin paljonko annatte velliä?