Mun mielestä meidän poika oppii maissinaksuista väärin sen, että ruoka sulaa suuhun. Ne on kuitenkin suosikkeja. Kiukku-känkkäränkkä ruokapöydässä unohtuu, kun saa maissinaksun eteensä.
Olen rutistanut mustaherukasta sisällön pojan suuhun. Joskus saa vain nesteen, joskus myös siemenet. Pureskelee niitä, joskus sylkee ja joskus nielee. Vadelmia olen hiukan rikkonut, ja antanut puolikkaita. Niistä syö osan ja osa tulee ulos.
Melonista olen pitänyt itse kiinni, tosin nyt viimeksi taisin antaa käteenkin palan. Välillä tuntuu että tukehtuu, mutta saa yskittyä palat pois. Mies kun hakkasi pojan selkää, niin kielsin sen ehdottomasti. Inhoan itse yli kaiken sitä, kun joku tulee hakkaamaan selkää kun yskittää. Koskaan siitä en ole kokenut apua olevan. Pitäisi olla jotain kunnolla kiinni kurkussa ja isku tulla napakasti oikeaan kohtaan.
Pojalla kun ei ole yhtään hammasta, niin pureskelu on puhtaasti ikenillä tapahtuvaa. Uskon kuitenkin, että oppii pikkuhiljaa suun motoriikkaa, nimenomaan syömällä kiinteitä.