Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neuvolassa sanottiin, että 12h täysin ilman ruokaa ja juomaa, edes hampaita ei saa aamulla pestä! vain vedellä purskutus aamulla jos haluttaa raikastaa suuta. Mitenkähän tästä selviää![]()
Meillä kyllä ihan labran kirjallisessa ohjeessa luki, että lasillisen vettä saa juoda aamulla. Eikä kyllä mainittu mitään hampaiden pesusta Mites ennen tätä testiä... siis sanotaan vaikka edelliset kaks viikkoa. Vaikuttaako omat syömiset tulokseen? Eli jos on välttänyt kaikkea sokeria/epäterveellistä ja vastapainoisesti syöny vaa terveellisesti vaikka kasvisruokaa? Ehkä vähä tyhmä kysymys, mutta ku en tiiä![]()
kuten täälläkin oon todennu, menisin mielelläni jo nyt siihe rasitukseen ja et jos se diagnoosi tulee, niin "hyvä" (kun seurataan ja osaa ite olla tarkempi).
ja mä olen koko raskauden ajan (lukuunottamatta sitä alun järkkyä oksentelua) pyrkiny kiinnittää huomiota mun syömisiin.. paitsi emmä nyt millää kasvisruokavaliol oo. Mut mietin et jos testi ois vaik perjantaina ja viikon syöny normaalisti, et vasta vloppuna jotai herkkuja, ni vääristääkö tulosta.. koska kyllä mä välil (usein vloppuna) herkuttelen. No mut se siitä, ku en osannu pukee tätä hyvin sanoiks ja tää käsitetään helposti väärin ja oon nyt herkillä enkä kestä kritiikkiä ettenkö aattelis vauvan parasta ja ja ja... 
Juu emmä sitä meinannukkaakuten täälläkin oon todennu, menisin mielelläni jo nyt siihe rasitukseen ja et jos se diagnoosi tulee, niin "hyvä" (kun seurataan ja osaa ite olla tarkempi).
Tässä vaa tulee pohdittua kaikenlaistaja mä olen koko raskauden ajan (lukuunottamatta sitä alun järkkyä oksentelua) pyrkiny kiinnittää huomiota mun syömisiin.. paitsi emmä nyt millää kasvisruokavaliol oo. Mut mietin et jos testi ois vaik perjantaina ja viikon syöny normaalisti, et vasta vloppuna jotai herkkuja, ni vääristääkö tulosta.. koska kyllä mä välil (usein vloppuna) herkuttelen. No mut se siitä, ku en osannu pukee tätä hyvin sanoiks ja tää käsitetään helposti väärin ja oon nyt herkillä enkä kestä kritiikkiä ettenkö aattelis vauvan parasta ja ja ja...
![]()
Juu emmä sitä meinannukkaakuten täälläkin oon todennu, menisin mielelläni jo nyt siihe rasitukseen ja et jos se diagnoosi tulee, niin "hyvä" (kun seurataan ja osaa ite olla tarkempi).
Tässä vaa tulee pohdittua kaikenlaistaja mä olen koko raskauden ajan (lukuunottamatta sitä alun järkkyä oksentelua) pyrkiny kiinnittää huomiota mun syömisiin.. paitsi emmä nyt millää kasvisruokavaliol oo. Mut mietin et jos testi ois vaik perjantaina ja viikon syöny normaalisti, et vasta vloppuna jotai herkkuja, ni vääristääkö tulosta.. koska kyllä mä välil (usein vloppuna) herkuttelen. No mut se siitä, ku en osannu pukee tätä hyvin sanoiks ja tää käsitetään helposti väärin ja oon nyt herkillä enkä kestä kritiikkiä ettenkö aattelis vauvan parasta ja ja ja...
![]()
mut ehkä tää palsta on just sellane mis ymmärretää pienet ailahdukset :angelic: