Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mulle ei ole neuvolassa toistaiseksi vielä sanottu mitään muuta kuin että se pitää joskus tehdä. Ja se sanottiin ekalla kerralla! Milloin se viimeistään pitää? Nyt jo 21+0.. ensi kerta neuvolaa joskus 3 viikon päästä.

Hyvä kun tuli puheeksi... Olin ajatellut varata ajan vasta lähempänä suunniteltua ajankohtaa, mutta nyt menin katsoon ja ajat oli tosiaan täynnä toukokuulle asti. No sain ihan oikeille viikoille. Kiitos vinkistä! Mulle neuvolassa sanottiin, että vasta siinä 26. viikolla kannattaa mennä...Istun itse täällä viimeistä verikoetta odottamassa. Hyvin on mennyt, samoin kuin kolmella muulla, jitka on selvästi samalla asialla :) Vastamelukuulokkeet auttaa.
Paaston kestoksi annettiin 10-12 tuntia, eli jos koe on klo 9 aamulla, niin vielähän sitä saisi yhteentoista saakka syödä. Itse söin vielä 21.00 jälkeen (cantaloupe- ja hunajamelonia ja täysjyväruisleipäviipaleen) ja koe alkoi klo 8.30.
Oman ajan varasin viikkoja sitten, oisko itse asiassa jooa kaksi kuukautta sitten. Mietin ajan vaihtamista viikko sitten, mutta eihän niitä vapaita aikoja olisi ollut kuin vasta huhtikuun lopussa. Jännä, että te osa saatte lähetteenkin vasta myöhään, mutta ehkä siellä misdä asutte on hyvin aikoja tarjolla.
Te, jotka olette jo käyneet kokeessa, varsinkin Helsingissä, niin miten saitte tulokset ja milloin?
Oletan, että ne tulevat Kanta.fi palveluun heti kun ovat valmistuneet, mutta HusLabin työntekijä ei tiennyt tätä varmaksi, vaan oletti, että minun pitää soittaa neuvolaan tai odottaa seuraavaa neuvola-aikaa.