Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Äkkiähän se meni alas ku oli nälkä. Tuloksetki vaikuttas ok olevan.
Se liemi oli helpompi juoda kuin oletin. Pari pientä muovimukillista sitä oli yhteensä, ja ensimmäisen huitaisin alas maistamatta mitään. Hoitaja sanoi, että olivat vaihtaneet ne entiset vadelman- ja colanmakuiset sitruunan makuiseen, kun se ei sitten ole niin ällömakeaa ja helpottaa nielemistä monella. :)
Harmittaa niin paljon, että kroppa petti tässä! Ekassa raskaudessa ei ollu mitään.. Tuntuu että nyt hävis kyllä yksi ilo elämästä, huoleton syöminen ja nauttiminen. Toi ruokavalio on niin ankea ja koko ajan pitää kytätä kelloa! Masentaa.Mä sain eilen tulokset ja yhden arvon yhden yksikön ylityksellä radiHarmittaa niin paljon, että kroppa petti tässä! Ekassa raskaudessa ei ollu mitään.. Tuntuu että nyt hävis kyllä yksi ilo elämästä, huoleton syöminen ja nauttiminen. Toi ruokavalio on niin ankea ja koko ajan pitää kytätä kelloa! Masentaa.
Mulla oli myös jokseenkin samat arvot. Eli arvot nousi tosi hitaasti eli ei ehtinyt vielä laskea 2h jälkeen. Terkkari sanoi, että insuliini toimii tehokkaasti... Tiedä siitä sitten...Onko muilla ollut 2h arvo isompi kuin 1h arvo? Minulla arvot siis 4,8/5,0/8,5. Tämä oli toinen kerta kun kävin rasituksessa. Ensimmäisellä kerralla 1h arvo oli yli 8 ja 2h arvo lähempänä 5.
Eilen tehtiin testi, nyt yritin päästä Omakantaan mutta koko sivusto kaatunut.
Parasta sis vielä tunkea karkkia suuhun kun voi..