Sokerirasitus ja raskausdiabetes

Näissäkin asioissa on toooooosi monta eri koulukuntaa. :D kuten seki että täällä kysyttiin että haluanko klexanen pistettäväksi kainaloon vai reiteen, kotisairaalassa aina vaan puhuttu mahaan pistämisestä. Eri aiheeseen kyllä meni mutta piikittämistä kuitenkin. :D

Oho! Tosta kainaloon pistämisestä oon kuullu, mut reisi oli uus aluevaltaus :D

Joo. Mulle piikittäävät reisiin kun en jaksa ite nyt piikittää ku ei saa mahaan pistää supistusvaaran takia niin annan heidän pistellä sit nuo reidet. :D

Reisiin oon kyllä kuullu, mut et kainaloon???!! Hyi!

Vähän sama kun noita lihakseenpistettäviä injektioita opetetaan nykyaikana koulussa pistämään kylkeen/vatsaan. Tai sillai, mulle opetettu se pakaraan ja sitä en kyllä aio vaihtaa :D

Kylkiin ja mahaan O.o meille opetettiin kans pakaraan tai sit reiteen tai olkavarteen :D hyi...ne vatsalihakset voi olla joillakin melko hukassakin :D esim. mullakaan ne ei kovin pinnassa oo ollu :D

Tai emmää tiedä mihin lihakseen se sit pistetään mut tuntu et se pistos tulis toisen mahaan :|

Mulle sanottiin et suoraan tai vähän vinoon,suoraan oon aina pistäny vaan, miksei voineet kertoo että vinoon parempi mustelmien takia :D ja reiteen,imeytyminen nopeampaa ja vatsaan pistely voi raskaana oleville tuntua ällöttävältä...totta...ennemmin reiteen kun vatsaan itse ainakin :)

Yyyyh! Paasto aloitettu - rasitus huomenaamulla... :confused: Nam nam. Kudin ja pädi mukaan..

Mulla on meinannu olla aina aamun paastoarvot vähän korkeemmat 5,2-5,4, mutta päivän aikana mitattavat arvot ennen ruokailua ja ruokailun jälkeen ovat todella hyviä ja reilusti alle ylärajojen. Tuohon aamun paastoarvoon olen koittanut vaikka mitä kikkakolmosia illan syömisillä ja nyt olen löytänyt itelle semmoset iltaruuat, että niillä aamun paastoarvotkin on alkanu olemaan about 4,9-5,2. Vähän ennen klo 19 syön semmosen jukurttiherkun, jossa on puolikas banaani, pari rusinaa, 250g maustamatonta jukurttia ja ihan vähän fitness muroja..sitten klo 21 syön ison kulhon salaattia ja 2 leipää. Tämmösillä jutskuilla olen saanut myös aamun paastoarvot paremmiksi :).

Elikkäs kannattaa etsiä ja kokeilla mitkä ruoka-aineet omalle elimistölle passaa!

Mulla vauva hutkii menemään, ja viimeisen vartin ollut vähän äklö olo. No, enää 1h, verikoe otettiin just vähän aikaa sitten.. Kudin edistyi jo muutaman kerroksen (riittävästi silmukoita), ja seuraavan kuvion alkamiskohta pitäisi nyt laskea. Onneksi nyt saa työhön ihq-langan :joyful:

Mulla tuli ekalla kerralla kauhee väsymys ja nyt ei mitään. Vartin päästä vimppa mittaus.

Kysyin jo mittaajaltakin et onko se huono et ei ole tuntemuksia. Ei se kuulemma merkitse.

Mahtaakohan nää tulokset olla omakannassa jo huomenna.. Mulla ke iltapäivällä neuvola eikä jaksais odottaa siihen.

Timantti, mulle neuvolatäti soitti tulokset jo saman päivän aikana.

Meillä ne menee automaattisesti huomiseen kun niitä ei täällä tutkita. Omakannassa voi ehkä olla huomenna, mut ei välttämättä. No ehkä mä kestän odottaa siihen keskiviikkoon :)

Meillä ovat kuulemma kysyttävissä huomenna sieltä mistä tilattukin. Om nom, eväsleipää!! Nyt enää odotetaan että mies tulisi hakemaan oman menonsa jälkeen.

Mä olin ihan yllättynyt et mies soitti äsken ja kysyi miten meni. :D

Lisään vielä;

Sitä miettisin et jos pää teki taas tepposet. Ekalla kerralla kun oletus oli et se oli kamalaa niin ehkä se vaikutti siihen et tuli se väsymysolo. Nyt kun tiesin ettei se oo juurikaan paha niin ehkä se autto siihen taas sitten et se ei tuntunut nyt missään.

Muokattu viimeksi:
Takaisin