Sokerirasitus ja raskausdiabetes

Meillä on sen sokerirasituksen ekan tunnin aikana neuvola :) tosin seki vasta parin viikon päästä, pitkä oottelu vielä tän jännityksen kans.. noudatan aika pitkälle jo nyt niitä ohjeita, kun viime neuvolassa oli vähä ikäviä merkkejä, kohdun kasvamisesta ja lihomisesta :( vieläku kerroin pelkääväni niitä piikkejä enemmän ku mitään ni th anto laput ja käski ottaa varman päälle..

eilen oli sokerirasitus ja hyi ku tuli kamala olo siitä litkusta :eek::grin onneks pääsi pötköttelemään sängylle. toistamiseen en kyllä moiseen mene :grin

Sissi, mäkin jouduin vaakatasoon siitä sokerirasituksesta mut onneks vasta toisella tunnilla.

Mininen:Ja just samasta syystä en uskaltanut lähtee ite ajaan autolla kun tiesin et on heikko olo jo aamusta. Ja eikö sitä voi isoon mahaan jo vedota et pääsis istuun. Sillon kun mulla oli jalkaleikkauksen jälkeen kepit ja bussilla matkustin niin mun oli pakko aina kysyy et pääsisinkö istuun kun enhän mä ois pysyny pystyssä kun keppiäkin ois pitänyt pitää pystyssä. Eikö noissa invapaikoissa busseissa oo myös isomahainen naisen kuva. Eli vanhoille, kepin kanssa kulkeville ja odottaville äideille?

Täällä sitä odotellaan. Litku juotu ja nyt pitäs odotuatilassa jaksaa istuskella. Öklö olo tuli jo siitä litkusta. Mulle tärkeintä on aamupala heti ku herään joten huteraa on..

Muokattu viimeksi:
Mulla meni se öllöolo kun join vettä odotellessa... Tsemppii,äkkiä se kuitennii menee :happy:

Peukut puhtaista tuloksista.

Mulla ens maanantaina ja tarttis keksiä joku helppo kutomisjuttu siihen mennessä, missä neutraalit värit et vois siellä kutoa jos jaksaa :)

Oo voi ko olis älynnyt kysyä. Täällä siis seiskalta alkaa ajanvarauksellinen näytteidenotto. :D tai sit sekin on paikkakuntakohtaista.

Mulla ois aamulla 7.15! Yritin syödä vähän varastoon, ku pitää paastota, joten nyt on hieman öklö olo...:D hehehehahahaa, en voi elää ilman ruokaa!

Selvisin! Ei se ollukkaa ihan niin kamalaa, väsytti vaan hemmetisti, aluks meinas tulla huono olo, mut meni onneks ohi. Nyt aamupala huiviin ja sit vois ottaa pienet torkut.

Takaisin