Sokerirasitus ja raskausdiabetes

Hyvä että neuvolasta kuitenkin ymmärrystä löytyi ja tuo hoitajan vaihto saattaa olla hyvä juttu :)

toivottavasti asiat lutviutuu niin, että sitä insuliinihoidon aloitusta ainakin voitais lykätä :)

GC Kävitkö sä OYS:n äippäpolilla?? Tympee ku jääny niin huono maku kaikesta sieltä. Mä oon saanu sieltä kyllä tosi hyvää palvelua ja kaikki ollu ystävällisiä yms.

Mulla on ollut nyt viime sunnuntaista mittausvapaata. Sunnuntaina ja maanantaina ois taas tarkoitus tehdä päiväkäyrät.

GC Kävitkö sä OYS:n äippäpolilla?? Tympee ku jääny niin huono maku kaikesta sieltä. Mä oon saanu sieltä kyllä tosi hyvää palvelua ja kaikki ollu ystävällisiä yms.

Sielläpä juurikin. Ite kans kuullut siitä vain hyvää ja kai sitten odotukset oli suuremmat..
Ärsyttää, että itekin on niin herkkä asian kanssa, kun yleensä en vähästä märsää, mutta nyt tämä neulojen kanssa pelleily ja jatkuva moittiminen elintavoista (vaikka niitä raskauden myötä parantanut roimasti) alkaa ottamaan voimille ja mulla ainakin se purkautuu itkuisuutena ja pahana mielenä :(

Lilja2015, millasia arvoja sait rasituksessa?

Olin edellisenä iltana vedelly sen kaurapuuron + 2 reiissumiestä, ni paasto oli sen 5.7, 10.1/9.1.
Kotona mittaillu nyt sen 3 päivää, 2 paastoa ollu 5,6-5,7 kun tavoite sen 5,5. Aterian jälkeiset ollu 4,2-6,7 luokkaa. Tänään menossa se 24 h tarkkailu ja tulevalla viikolla odotan puhelua sieltä äippäpolilta jatkoista..

Kaks piikitystä ollu ja tän aamun arvot paasto 4.6 ja aamiaisen jälkeen 6.4 !! Jee! Huomenna soittavat arvoja äippäpolilta, ei ehk tarvi nostaa määrää :)

Täällä mittailtu nyt ahkerasti arvoja ja onneksi ovat pysyneet normaaleissa rajoissa kortisonidta huolimatta. :) Kortisoni siis nostaa sokeri arvoja hieman.

No siinä tapauksessa. :) Minä soitin tulokset, kun neuvolaan melkein kk vielä. Juuri ehdin käydä ennen rasitusta siellä.

Aamulla kävin litkun litkimässä. Tuli kyllä huono olo sen ensimmäisen tunnin aikana.. Iltapäivällä aattelin soitella tuloksista.

Onko oikein iloita radista, jos vaaka näytti aamulla -3kg edellisen viikon torstaihin verrattuna? Ruokavalioon tullu lisää kasvista ja leipää kuluu vähempi..... Tosin nälkä meinaa väkisinkin kurnuttaa.

Omamittailut kotona alkaneet, mulla ei oo sormissa verta, liskoja ja neuloja sekä hermopätkiä kuluu ihan hillitöntä tahtia, pitäis käyvä siel hoitotarvikepaikassakin

Mulla ei näkyny omakannassa labratuloksia ollenkaan..onkohan Pori ottanu sitä vielä siltä osin käyttöön.

Takaisin