Sitten kun tämä on syntynyt...

Alkuun kaikki haaveili ruuista ja punkusta, nyt toivotaan kilvan et pystyis liikkumaan. :grin
 
Mulle täl hetkel riittäis vaan se et saisin pitää sylissä pikkuihmettä, mutta eipä sitä voi väkisin masusta ulos repiä!
 
Mulla olis jääkaapissa sellanen alkoholiton valkkari mikä on oikeesti ihan hyvää.. Pitäiskö korkata näin heti aamutuimaan vapun kunniaksi? Tulis varmaan tosi hyvä äiti -fiilis :rolleyes:
 
Mikä holiton valkkari on muka hyvää? Kysyy nimimerkki Hah, pah ja pyh.
 
ootapas... Torres muscat Natureo free :grin ja on siinä alta 1 prosentti näköjään et ei se täysin holiton ole...
 
Mä ihan oikeasti odotan sitä, että saan juoda yhden jääkylmän lonkeron kuumana kesäpäivänä.... Ahh.... :)
 
Joo siis ykköshaave on ehdottomasti se liikkuminen!! Mut ai että toi valkkari, mä niin odotan ekaa lasillista.
Ja kylmä lonkero.
Noita holittomia en jaksa ostaa, vaan sitten kun saa aitoa oikeeta niin sit vasta.... :P
 
Mulla on juurikin tuota Torresta jääkaapissa. Vähänkään lämpimänä se maistuu vanhalle omenamehulle. Haluan kunnon kamaa! Oikeaa, sellaista ikenet pakenee -kuivaa valkkaria hyvin jäähdytettynä ison lasillisen!
 
Mulla on 2 pulloa kuivaa Alsacen rieslingiä valmiina kylmässä. Se on mun heikkous. En malta oottaa että saan avata noi pullot!
 
Täällä himoitaan kuoharia ja punkkulasillista :p
Ja ilman mahaa liikkumista myös.
 
Edelleen mun suurempi himo on tupakka ku ykskää alkoholia sisältävä juoma! Mä saatan sortua kesällä...:rolleyes:
 
Toi tupakka on kyllä paha! Mullakin tulee ajoittain noita tupakanhimoja... Ei vaan sais antaa periksi sille yhdellekääN!!!!!
 
mä oon tykästyny siihen holittomaan punkkuun... vetelen sitä vaikken oliskaan pienenpiin päin... ja toit upakka on kyl paha :eek: vaikka se haisee ihan hirveelle, niin tekis mieli pienet henkoset ottaa, varsinki ku ukko retkahti taas :confused:

MUT TAVOTE OLIS ET EI ENÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!
 
Rupee vaan kahta kauheemmin tekee mieli tupakkaa :oops:
Mietin jo et pitäskö pakata varmuuden vuoks jo synnärikassiin jemmatoppa mukaan. Säälittävää.
 
Mä näin sairaalalla vasta synnyttäneen äidin, joka ravasi ulkona tupakalla koko ajan. Jätti vaan muksunsa hoitajille ja lähti. Haisi helv#@in pahalle. Mua jotenkin järkytti se, kun oma pieni oli siinä ihokontaktissa kuitenkin paljon. Itse lopetin plussaan, en kehdannut kysyä polttiko tää nainen koko ajan vai aloittiko heti synnytyksen jälkeen.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app
 
Tinska EI!!! Ei nyt ainakaan heti voi aloittaa!! Pitäähän sitä vauvaa syöttää ja tupakka nyt on maailman naurettavin syy olla imettämättä! Tässä olen aika armoton mielipiteideni kanssa vaikka itsekin olen vanha röökaaja. Itse kestin esikoisen jälkeen 2 vuotta ennen kuin aloin silloin tällöin polttaa ja siitä se sitten taas lähti.. Nyt yritän tosissani etten retkahtaisi edes yhteen koska siitä se taas lähtee... Eikä se maistu edes hyvälle niin miks pitää edes maistaa??? Rahakin on tarpeen vauvan kanssa et sekin on hyvä syy.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Joo tiedän kanssa äitejä jotka polttanut odotusaikana ja heti vauvan saannin jälkeen... En voi ymmärtää!!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top