Sitten kun tämä on syntynyt...

mä oon kans joskus FB:ssä ihmetelly ku porukka lähtee viihteelle, niin ne päivittelee olin paikkaansa ja tuntemuksiaan tunnin välein...?! tosi kivaa seuraa hei......!!!!!!
 
Mä olin ihan varma, että mä nukun vaan vatsallani synnytyksen jälkeen, mutta kuinkas kävikään! Kyljelläänhän sitä on pakko nukkua, että näkee tuon pienen naaman kun nukahtaa. En osannut tätä edes ajatella. Nukun vatsallani sitten joskus vuosien päästä ilmeisesti :p.
 
Mä en oo vielä korkannu valkkaria enkä tehny muutakaan mistä haaveilin. Yritän nyt vaan ehtiä pitää arjen pyörimässä ja oman pään kasassa. Mahallaankin pystyin olemaan paremmin sillon raskaana kun nyt tän leikkaushaavan kanssa. Lenkkeilyä odotan edelleen kaikkein eniten!
 
Skumppaa on aikas ikävä. Enkä malta odottaa että pääsee näkemään kropassa kehitystä toiseen suuntaan..
 
Ootko hymis päässy liikkumaan vasta siinä kotosalla? :) Mua jännittää et miten kauan sit sektion jälkeen menee et pääsee edes rauhallisille lenkeille!
 
Mä kokeilin sairaalassa nukkua mahalla, mut tuntu niin omituiselta et asento vaihtu puolimahalle...ehkä sit taas kun sais ton ylimääräsen mahan pois, niin osais olla mahan päällä.. :D
 
Mimii ylihuomenna mennään kävellen neuvolaan, muuten oon ollu tässä kotona vaan. On toi haava vielä sen verran kipee etten uskalla lähtee kauheen kovalla kädellä hetki kokeileen jotain lenkkeilyä...
 
Niin... kovat oli suunnitelmat että sushia, graavilohta, punasta lihaa, valkohomejuustoa, ilmakuivattua kinkkua ja vaikka mitä muuta on saatava heti ku pääsee kotiin! Todellisuudessa ei ole pahemmin mielessä pyörinyt. Syön nyt lähinnä nälkää estääkseni ja taatatkseni maidon tulon ja laadun.
Pytty ben & jerrysiä kesti mulla viime viikolla 4 (!) päivää, ennenkuulumatonta!
Ei noi ruokailut muutenkaan oo mitenkään hehkeitä hetkiä, tyttö melkein poikkeuksetta herää/haluaa tissiä sillon kun ruoka on valmista..harmittaishan se kovasti jos ois hyvin paistettu medium rare pihvi edessä mut joutuisi odottamaan ku tytön nälkä menee tietenkin äidin edelle.

Alkoholia en ole edes miettiny, kai mä koen sen olevan vielä off limit-osastoa vaikka eihän se lasillinen maailmaa kaatais. Mieli vielä ehkä aavistuksen raskaana. ..

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mikä siinä onkin että JUST kun olet saanut sen ruoan nenän eteen niin kuuluu "ääääääää"!!!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mun tekee lähinnä mieli puuroa ja perunamuussia... Tai mitä vaan, millä saa mahan täyteen mahdollisimman vähällä säätämisellä. Kuoharia ja valkoviiniä oon päässyt maistamaan, mutta ei vielä tuntunut hyvältä, tässä jatkuvassa nestehukassa kiinnostaa vaan vesi. Kulinarismia ehkä sitten myöhemmin kesällä?
 
Mullekin kävi niin, että kaikki ruoka, josta haaveilin raskaana, ei yhtäkkiä merkitsekään mitään. Mulla on pari pientä skumppapulloakin jääkaapissa, mutta jotenkin en pysty edes harkitsemaan lasillista kun kerta imetän. Hassua!
 
Hienoa tinska!!! mua pelottaa toi eniten, että iskeekö se hirvee himo jossain vaiheessa :confused:
 
Kyllä se tupakka tuoksuu hyvälle kun joku vieressä sen sytyttää... Mutta tänään otin pihalla kuumuudessa yhden fosters radlerin (2,0%) eikä edes silloin alkanut tehdä tupakkaa mieli :) jeeee!!!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla teki eilen illalla iha hirveesti mieli ku saunan jälkeen mentiin takapihalle terassille istuu ja mies kittas kaljaa..ois kyllä tehny niin mieli sauhutella....:rolleyes:
 
Se tunne kun eka bacardi breezer-lasillinen tuli juur vastikään korkattua! Vaikka tämä jäikin lasilliseen kun alkoi taas sen jälkeen iltakitinä. Mä oon nukkunut mahallaan silloin kun on ollut tilaa, mutta välillä ihan vaan kyljellään kun on niin ihanaa katsella vauvaa.
 
Mies meinaa vissiin ettei tässä kauaa mee vauvan syntymään, kun osti homejuustopaketin ja meidän suosikkikuoharin valmiiks :)
 
Takaisin
Top