Sitten kun tämä on syntynyt...

Mieki join yhen lonkeron joku vko taaksepäi, hyi hitto et ei meinannu mennä alas......
 
Mut joo ilmakuivattu kinkku ei ollu nii hyvää, aurajuusto ei ollu niin hyvää eikä myöskää graavilohi eikä se lonkerokaa... :confused: Minkähä takia sitä luuli raskausaikana kituuttavansa itteää?? Ei minkää takia..
 
Seksi on kyllä yhtä hyvää, ellei parempaa :Heartred Ja huomaa että alkaa myös normit hormonit lähestyä kun vanhat seksihimot ovat huipussaan! Miehen perässä läähätän menemään ;D Pelkäsin että seksielämä kuivuis kun vauva syntyy, mutta ei onneks!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Miul ei ole kyl kuivaa kautta ollutkaan. 5pvää synnytyksest ois tehny mieli jo ja siitä asti ollu tuskaa. Toissapäivänä onneksi päästii esimaistelee pikasesti ja nyt ootan kiltist tähystyksen yli jälkitarkastukseen.. Edellyttää et ti ei kuulu huonoja uutisia..
 
Mä join lasillisen fresitaa ja maha meni sekasin. Ei ihan sellanen kokemus mistä haaveilin raskausaikana.
Jos juhannuksena kokeilis vielä yhta viinilasillista. Ja jos taas menee sekasin nii sit kai loppu juominen vähäks aikaa! :)
 
... aion vetää Aurajuustoa, mätitahnaa ja salmiakkia kaksin käsin. Ylipäätään kaikkia juustoja, mitä nyt ei saa syödä, ja punaviiniä.
... aion maata mahallani aina tilaisuuden tullen.
... aion jatkaa urheilemista, koska minähän juoksen sen viisi ja sitten kymmenen kilsaa vaikka kumisaappaissa.
... aion viettää kaikkien aikojen kesän, ulkoilla paljon vauvan kanssa ja nauttia äitinä olemisesta aivan hävyttömän paljon!
Aura maistui aivan järkyttävän suolaiselle! Hyvää, mutta vain pienenä muruna.
Salmiakkia hotkin yhden pussin. Vauva sai niin nohevat vatsanväänteet, etten hetkeen tohdi uudestaan.
Mahalla makoilu on unohtunut, aina välillä muistan, että niinkin päin saa olla.
Urheilua olen jatkanut vaunulenkeillä. Tänään kävelin 12 kilsaa kolmeen tuntiin! (Käytiin rauta- ja ruokakaupassa.)
Koitan tuon nauttimisen nyt löytää itsestäni. Poika on hillittömän ihana ja hiljalleen olen alkanut ymmärtää, että olen hyvä ja hellä äiti ja vielä hyvä avopuolisokin.
 
Mätitahnaakin olen syönyt, mutta njaaaah. Olihan se hyvää, mutta ei niin hyvää. Punkkuun en ole vielä koskenutkaan. Valkkaria olen juonut pari lasillista ruoan seurana (toisesta tuli pää vähän kipeäksi), kolmas oli jotain niin stydiä makua, että meni maistamisen jälkeen miehelle. Siideriä join eilen pikku lasillisen. Ei tee yhtään brenkkua mieli, vaikka tuollaisen pienen hörpyn voisi silloin tällöin ottaakin.
 
En murehdi töistä ja aion olla kaukana sieltä pitkään ja hartaasti :cool:

Nautin kesästä ja aion olla muuallakin kuin kotona :grin

Uin avannossa (nyt vanhempi kätilö sanoi ettei kannata, jollei ole säännöllisesti käynyt)

Juon kuoharia ja punkkua hiukan ja syön kaikkea mitä nyt en ole saanut

Ihmettelen suurta ihmettä eli vauvaa kun välillä ei ees muista olevansa raskaana :rolleyes:

Oi jee, oon ollut hyvin poissa töistä, ihanaa näin työorientoituneelle!! Avantoon sitten kun en imetä ja jos nyt uimaan pääsis. Kuoharia jo juotu, mut punkun vois korkata juhannuksena ja juoda lasillisen :p ja humpata hiukan :wink. Ja vauvaa on totisesti tullut ihmeteltyä, mietin miten tällainen ihanuus voi kahdestaihmisestä tullakaan!:love017
 
Siis joo, ihan hukkaan meni näistä asioista valittaminen raskausaikana. Ainut mikä maistui oikeesti _todella_ hyvälle ja oli odottamisen arvoista oli liha, medium miinuksena. Mut esim sushia ei kauheesti oo enää jaksanut kaivata, enkä ole edes syönyt. Enkä graavilohta. En juustoa. Oluen ostin perjantaiksi, join 0,5l tölkistä ehkä kolmanneksen, pettymyshän tuo oli. Kylmä kalja on ollut yks mun lemppareista (noin juomapuolella, ei elämässä yleensä:wink) mut nyt kalja maistui lähinnä siltä ku nuorempana opettelin juomaan kaljaa ja maku ei vielä miellyttänyt... Ehkä juhannuksena kylmä saunakalja maistuu paremmalta?

Mahallaankaan en oo pahemmin maannut. Joskus yöllä yritän mennä mut tissejä painaa sen verran ettei se mukavaa ole, tappio tässäkin suhteessa siis.
 
Just olin kirjoittamassa että tuo mahallaan makuu olis muuten jees mutta kun tisseihin sattuu.. :sad001
 
Oo selällään nukkuminen on ihanaa! Samoin salmiakki. Sushia pitää vielä kokeilla. Alkoholiin en oo koskenu enkä koske. Ainakaan pitkään aikaan.
 
Minä kyllä hehkutan mahallaan nukkumista! Nukun taas paremmin kuin aikoihin! :D Ja siis ensinhän tyttelin pitää imaista tissejä tyhjemmäksi jollonka pääsee aloittamaan yön mahallaan nukkuen :)
 
Takaisin
Top