Sitten kun tämä on syntynyt...

Heh :D Musta tuntuu, että oon toistaiseksi keskittynyt enemmän pääni sisällä "ennen kuin tämä on syntynyt" -listaan. Kaikenlaista pitäis hankkia ja yritän ottaa ilon irti omasta ajasta ja nukkumisesta. Viime yönä koiralle iski ripuli, ja sitä piti käyttää vähän väliä ulkona. Unenpöppöröisenä ja kiukkuisena mutisin puoliääneen ja mietin, tällaistäkö siitä vauva-arjesta sitten tulee…

P.S. Aurajuustoa saa kyllä syödä: "Valio AURA® Pehmeä sinihomejuusto. Valio AURA® Pehmeä sinihomejuuston valmistusprosessissa on voimakas lämpökäsittely, joka tuhoaa mikrobit. Tuote myös pakataan kuumana, joten se on turvallinen myös raskaana oleville ja imettäville naisille."
 
Juon tuon pienen Fresita-pullon, joka vainoaa minua jääkaapissa :grin

Aion nauttia kesästä kolmen lapseni kanssa. Toivottavasti tulee hyvä ja lämmin kesä, jotta voidaan ulkoilla paljon.
 
En murehdi töistä ja aion olla kaukana sieltä pitkään ja hartaasti :cool:

Nautin kesästä ja aion olla muuallakin kuin kotona :grin

Uin avannossa (nyt vanhempi kätilö sanoi ettei kannata, jollei ole säännöllisesti käynyt)

Juon kuoharia ja punkkua hiukan ja syön kaikkea mitä nyt en ole saanut

Ihmettelen suurta ihmettä eli vauvaa kun välillä ei ees muista olevansa raskaana :rolleyes:
 
- Saunon kunnon löylyissä ilman päänsärkyä!
- Harrastan taas villiä seksiä, usein kuten ennenkin, kun nyt seksi tuntuu olevan vähän vähemmän villiä tuon masun ansiosta ;D
- Vaunulenkkeilen hölkäten :Heartred
-Juon saunasiiderin sitten kun ollaan oltu muutama viikko kotona vauvan kanssa :)
- Teen jumppaliikkeitä, joihin en enää pysty!
- Olen vähemmän ailahteleva, luonnollisesti :D
- Peilistä katsoo vähemmän turvonnut naama, jota on kivempi meikata :wink

Muita ei ole tullut mieleen mitä kaipaisin :) Tietty, nuuskuttelen vauvan tuoksuja ja muuta ihanaa, ja muuta mitä olen kaivannut myös :Heartred
 
realisti minussa: väsähdän kesän mittaan ihan tolkuttoman paljon neljän pienen kanssa, koska mies tekee yrittäjähommiaan 24/6 (pitää lauantait vapaata), mökkihöperöidytään kotiin, en jaksa kuin rähjätä isommille ja itken jatkuvasti syyllisyyttäni huonosta äitiydestä, vauva huutaa yöt läpeensä ja reilu vuoden vanha "minäitse" saa minut repimään hiukset päästäni aiheuttamalla vaaratilanteita itselleen jatkuvasti. Koira on järkyttävässä uhmaiässä, kun tähän asti se on ollut mitä lempein ja ihanin mussu. Parisuhteessa mikään ei toimi, ei haluta ja kaikki kiukuttaa ja riitoja on jatkuvasti. En saa keneltäkään tukea ja apua, jotta jaksaisin arjen.

utopisti minussa: nautin leppoisasti lasten kanssa lämpimästä kesästä ja teen spontaaneja reissuja rannalle, leikkipuistoon, metsään, mummolaan, kavereille ja ehkä jopa jonnekin huvipuistoon/kesälomareissulle. En välitä pikkusotkuista, saan apua tarvittaessa lastenhoitoon ja siivoukseen. Raskauskilot häviää kuin itsestään, samalla kun herkuttelen grilliruuilla ja suklaalla (joka vihdoin maistuu, kun se on raskauden ajan vain lähinnä ällöttänyt), iltaisin saan nauttia oman pihan patiolla koira jaloissani kesän ihanuudesta lasten tuhistessa unillaan. Ne vähäiset hetket, mitä miehen kanssa nähdään on kiihkeitä ja voimaa antavia.

niin ainahan saa haaveilla.. :p
 
..... juon huppelin päälle kahdella siiderillä ja yhdellä tupakalla. :) (viihde tupakoija) tämän teen lämpimänä kesäiltana meidän terassilla ♡
 
Nappaan lasin punkkua ja syön sushia.
Vedän jalkaan ne hienot espritin farkut, jotka alkusyksyllä ostin ja jotka meni kiinni viimeks lokakuussa.
Teen pitkiä lenkkejä vaunujen kanssa.
Ompelen ja kudon ipanalle vaatteita.
Teen soseet itse.
Kestoilen ja kantoliinailen olematta silti yhtään hippi.
 
Ostan pullon hyvää valkoviiniä ja juon sen koska helvetti mä oon sen ansainnu tämän raskauden jälkeen!
Ostan myös nyt raskauden aikana kuolaamani Liu Jo:n farkut ja toivottavasti en missään jättisuuressa koossa vaan lähelle sitä kokoa mitä normisti oon :)
Käyn kampaajalla!!
Nautin mun ensimmäisestä ja varmasti ainoaksi jäävästä lapsestani täysillä, käytän surutta siihen rahojani koska kuka vauva ei nyt muka tarttisi pieniä Adidaksen ja Uggin tossuja ja ihania käyttämättömiä uutuuden karheita vaatteita (ja tiiän että kirppareilta ja kavereilta saa aivan yhtä kivoja mutta kun tää tosiaan on mun ainokainen niin saa kai sitä vähän pistää ranttaliksi :wink ).
Alan taas urheilemaaaaaan, ilman supistuksia JEEEEE! Sali kutsuu, ja jumpat.
Oon taas miehen kanssa niinkun ennenkin (siis ilman au ku sattuu, varo mun tissejä, ei voida tässä asennossa, ym ym).

Huoh....
 
röppö: Jotenkin kolahti :grin

Mä oon varmaan jotenkin hölömö, koska en juurikaan osaa kaivata mitään. Elellään vaan tässä ja nyt. Aavistuksen hirvittää mitä tästä sirkuksesta tulee sitten toukokuussa, mutta kai tuosta selvitään. Ehkä se on vaan pakko :rolleyes:
 
... mä syön sushia ja blinejä. Ja graavilohta!
... mä meen kampaajalle ja otan taas raidat. (Olen pieni kemikaalipanikoija, enkä uskalla värjätä hiuksia raskaana ollessani) Tämä maantienharmaa hiuskuontalo on kamala.
... mä juon ainakin kaksi lasillista jotain oikein hyvää ja täyteläistä punaviiniä ja poltan savukkeen tai kaksi.
... mä kyykkään isojen painojen kanssa ja jatkan superpepun rakentamista.
... mä käytän omia vaatteita, enkä näitä pari kokoa liian isoja muualta kuin mahasta. Mun on ikävä mun printtipaitoja, farkkuja, shortseja sekä toppeja.
... mä harrastan villiä seksiä miehen kanssa ilman sellaista oloa, että ihan-joka-ikinen-mahdollinen-paikka höllyy.
 
ele84 mä kans oon kemikaalipelkääjä! En oo kun kerran laittanu naamaani meikkivoidetta, oon naturellina kulkenu! Luin jostai, et meikkaus ja hiustenvärjyy altistais pientä kemikaaleille! Ripsiväriä taas oon laitellu useemmi, koska ei kai ripsist nii mitää erity minnekkää kehoon :eek: Mutten aio muutenkaa enää värjätä hiuksia, meinasin tukehtua viimeks ko värjäsin viime kesän niihi myrkkyihin! Pidänki luonnollisemmasta meikistä ja tyylistä :)

..mä aloitan taas kunnon urheilun! Ja treenaan kans miu haboja, et saan tehtyä taas sen 10x3 leukaa! Habahaba!
..aloitan shoppailemalla uusia vaatteita heti ku mahdollista! Aag, ennen raskaut tuli tilattua joka kk itelleen vaatteit se 2-3pkt! I miss shopping!
..ja harrastan seksiä huolehtimatta siitä, et entä jos isi tökkiiki pientä ja sitä sattuu! vaikka tiiän, et suojas se siel on, mut... :p
..ja aion syödä herkkuja sillon tällön ilman mitää morkkista, ku ei pysty täysil vetää treenejä!
 
-Vedän sushia ja kunnon pihviä ihan verisenä, koko kesän perkele!
-Teen sangriaa ja todennäköisesti tuun pöhnään ekasta lasista
-Nukun mahallani ja pyörin sängyssä muutenkin vapaasti ilman pelkoa että mahalle ja Ykälle käy jotn
-Synnytys toivottavasti palauttaa mulle mun hyvän saunomiskunnon ja otan hullut löylyt ja ehkä jopa kylmän saunakaljan jälkihuuruihin
Tärkeimpänä kuitenkin odotan sitä että saan tuon ihanan tuhisevan mötkäleen ulos tuolta omaan syliin ja päästään paremmin tutustumaan ja opettelemaan elämään kolmisin, perheenä :Heartred
 
Sitten kun tämä PikkuIhme on syntynyt niin:

- Aion mennä ottamaan sen kissantassutatuoinnin, mikä mun piti lokakuussa ottaa, mutta peruutin sen kun sain tietää raskaudesta.
- Aion värjätä hiukset, kun en nyt raskausaikana oo uskaltanu.
- Aion alkaa vaunulenkkeileen, jos sais ittensä takasi vähä parempaan kuntoon (vielä ei oo pahemmin tullu lisäkiloja niin sekin jo kannustaa)
- Aion nauttia perhe-elämästä :Heartred
 
Miullaki ois mielitekoja, mut epäilen et saan ottaa yhden huurteisen vasta ens talvena, ku laps voi huutaa tissii melko usein ja eihä se alkoholi hirveen nopsaa haihdu ni en uskalla ees harkitakaan sellasta. Vaikka alunperin syksyl manasin ottavani kesäl yhen.. :)
 
MÄ UNOHDIN TUON VERISEN PIHVIN! Juuuuuu! Sellanen paksu härän entrecoté-pihvi, medium miinus, pirun kermainen pippurikastike ja chili-kasviksia! (Nyt mahdotonta, koska mausteet aiheuttaa oksennusolon, jota jotkut on väittäneet närästykseksi ilman poltetta)
 
Tää on jo noloa myöntää, mutta kerron kuitenkin unesta jota näin tässä yks yö. Mulle suotiin tän raskauden aikana yks päivä, jona voisin vetää huoletta lärvit ilman, että tämä vaikuittaisi vauvaan. Ja mähän vedin, kaksin käsin. Viiniä jallulla ja siideriä kossulla. Aamulla heräsin kauheeseen janoon ja päänsärkyyn. Unet on aina unia, mutta kyllä haaveena olis edes yksi terassikäynti ensi kesälle.

Mulla on myös askillinen lempi tupakkani kaapissa kummittelessa, mutta nyt kun on näin pitkälle pärjätty ilmankin ni toki sitä olis lapsen ja itsenikin kannalta pysyä vaan visusti niistä erossa. Mutta, jos sitä vain yhden..
 
Takaisin
Top