Sitten kun tämä on syntynyt...

Huono omatuntoni palasi välittömästi tuon jälkeen. HYVÄ.
Mutta oot niin oikeessa Spiraali!
Vauva on ainut syy minkä takia sain lopetettua, joten sen täytyy olla myös syy sille ettei nyt vaan heti repsaha uudestaan. Se on ihan varmaa että jos polttaa sen yhen, niin se ei jää siihen.
 
Nyt kun ite on taas ollut polttamatta niin röökiltä haiseva ihminen ei ole se mitä haluan oman 4vuotiaani lähelle, saatikka vauvan! Ei ole kivaa jos äiti (tai isä) laulaa lapselleen iltalauluja hönkien sitä hajua naamalle tai lohduttaa sylissään itse käryten... Ja sehän on ihan tutkittu juttu että tupakoivien vanhempien lapset sairastuu astmaan todennäköisemmin. Vaikka tupakointi tapahtuisi ulkona niin myrkyt jää hengitykseen ja vaatteisiin mistä lapsi saa ne omiin hengitysteihinsä!

Älkää pakottako lastanne polttamaan!!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tulipa taas itsellekin huono omatunto siitä että altistin rakkaan lapseni sille kaikelle :sad001 :sad001 :sad001 :sad001


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ääää, kuiva valkoviini...! Oli kyl kivaa käydä äsken vappulounaalla ravintolassa mutta kyllähän se vähän harmitti kun ihmisiä oli juhlatuulella siellä ja niillä oli jo nyt ruuan kanssa juomia, taitaa olla monella huominenkin vapaata. :)
 
Ihana Spiraali kun sä pidät tupakkajöötä :) Ei vaan kyllä muaki tupakoivat raskaana olijat pistää vähän harmittamaan, että eikö sitä tosiaan pysty olemaan tupakoimatta kun ajattelee vauvaa. Ja tosiaan, miks alkaa uudelleen raskauden jälkeen, jos on pystyny pitkän aikaa olee polttamatta..Tsemppiä asian kanssa painiskeleville, en haluu moralisoida :Heartblue
 
Ihanne on että en polttas enää raskauden jälkeen, lopetin ehkä viikkoo ennenkö plussasin. Ei sitä tupakkaa niinkää oo ikävä, vaan sitä tapaa. Yritän pitää itteni kurissa!!
 
Mää niin haluan liikkumaan, hikiliikkumaan! Arvatkaapa haluttaako sitte enään kun vauva saatu mahasta ulos?! On varmaan työn takana alkaa taas säännöllisesti urheileen..
 
Hyvä, että ette enää polta. Oon itse polttanut ja Tiedän, että siitä pääsee eroon! Oon iloinen, että oon vapaa röökistä.

Ja sitten vielä, kun tää on syntynyt, pistän miehen kanniskelemaan vauvaa 9 kuukautta :wink ....tietty jos maltan päästää omasta sylistä :)
Ja, kesällä teen mojitoja ja margaritoja!
 
Kun tää on syntynyt, pukeudun tosi nätisti. Siis olettaen, että mahdun vanhoihin kolttuihin. Mä niiiiin odotan kesämekkokautta ja jälleennäkemistä oman vyötäröni kanssa... toivottavasti tää ei johda kauheisiin pettymyksiin.
 
Käytän mekkoja ja muita housuja kuin äitiyshousuja!! Hyvästit tukisukille kesäksi :Heartred Ei pysty odottamaan - oikeeeeeesti!



Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Haluan niin kovin,että sitten ei enää tarvi ravata kokoajan vessassa,varsinkaan öisin! Nautin siitä kun ei ole enää tätä isoa mahaa ja voi käyttää normi vaatteita.
 
Käytän hajuvettä jälleen!!! Esikoisenkin odotuksen aikana käytin vain pari kertaa kun voimakkaat tuoksut teki pahaa!!!

Ois niin kiva tuoksua hajuvedeltä pitkästä aikaa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Toi on Lyyti niin totta!! Sitä saa äkkiä itselleen huonon omatunnon jos joskus leikkii lapsen kanssa ja samalla selaakin puhelinta.. Tai esim puistossa se näyttää niin pahalta jos vanhemmat vaan tuijottaa puhelinta ja lapsi leikkii yksin / istuu hiekkiksellä tekemättä mitään... Tai äiti/isä joka työntää lastenrattaita puhelin korvalla eikä jaksa seurustella lapsensa kanssa.. Täytyy siis itsekin katsoa peiliin jälleen kerran!
 
Mulle iski tosi pahasti silmään kerran ku oli ehkä joku 4v lapsi ja sen reilu 20v äiti metrossa mua vastapäätä, äidillä oli kuulokkeet molemmissa korvissa joista soi kuuluvasti musa ja lapsi istu hiljaa ja apaattisen näkösenä vieressä. Yritti pari kertaa vetää hihasta ja sanoi äiti, mutta äiti oli vaan et joojoo kohta ollaan perillä ja jatkoi musiikin kuunteluaan ja tuijotti ikkunasta ulos... Kännykän selailu lapsen seurassa on ok, etenkin jos muksu on tosiaan vauvaiässä ja nukkuu tai viihtyy hyvin jonkun lelun kanssa, mut kylhän se on kiva pyrkiä siihen tulevaisuudessa ettei nyt leikkipuistossa tai matkustaessa koko ajaksi uppoutuisi johonkin muuhun kun lapsi vetää hihasta ja haluaa keskustella...
 
Miun mielestä on jo vähän outoa sekin, et jos on kaveriporukalla jossain, niin osa selaa nettiä puhelimella puolet ajasta? Wtf? Millon tää on sellaseks menny.

Tuota linkkiä en sit edes aukassu kun alan vollottaa jos siellä on vähänkii jotai mikä herkistää.
 
Tinska mä oon huomannu ton saman! Mun pikkusisko 17v on just semmonen, enkä jaksa sen seurassa enää oikeen viihtyäkään ku ne virtuaali kaverit tuntuu kiinnostavan aina enemmän. Varmaan pitäis kommunikointi hoitaa puhelimen välityksellä ni sais jotain irti vaikka kasvotusten ollaankin.
 
Takaisin
Top