Sf-mitta

Minä oon menny taitavasti kans yläkäyrällä.. Yritin tänään ettiä jotain vaatteita mitä voisin pukee, mutta kauppaan jäi kun ei mikään näyttäny hyvältä tälläsen möhköfantin päällä [:(] 
 
tänään rv 31+1 ja mitta 32 cm. neuvolan täti sano et ihan normi. itte kauhistelin.
 
mohomaha, mulla on kahdet äitiyshousut (toiset on 6,5v vanhat mutta tosi hyvät ja farkut ostin nyt tässä raskaudessa ihan uusina) ja kaks paitaa joita vuorottelen, muut, ns. normaalivaatteet odottelee kaapissa laihempia aikoja [:D] 
 
täällä mitta oli 30cm tuossa muutama päivä sitten. neuvolatäti aina vaan sanoo että mulla menee vähän hassusti ne käyrät, että ei pyöristy tasasesti [:D] ja oon kyllä huomannu että mun maha on aika oudon kokonen, toisilla kun on semmonen nätti pyöreä pallo[:D] Mä oon ihan varma että puoletkaan vastaan tulevista ei tajua että oon raskaana, luuleevat vaan että oon muuten vaan lihava tai isokokonen tyttö [:D] ärsyttävää.

Mutta sitä mä oon ihmetelly kovasti että en oo ostanu vielä yhtäkään äitiysvaatetta, enkä aiokkaan ostaa jos ei pakko tilannetta tule[:D] ihan hyvin oon pärjänny mustilla joustavilla adidaksen jumppahousuilla mitä tuli ostettua silloin aikaseen syksyllä jo kun ei enää farkut menny jalkaan. sit käyttäny vaan pidempiä toppeja että mahaki mahtuu mukaan ja tähän asti on paidatki ollu semmosia mihin on mahakin mahtunu. [:)]
 
Niin, ette kyllä oo ainoita isoja, mulla mitta eilen viikolla 32+6 34cm. Eli saman verran kun keskiverto ihmisellä synnyttäessä... Alkaa kyllä huomaamaan et maha painaa ja on ikävä olo itelläkin [&o]
 
Tänään oli neuvola ja mitta oli 28 ja rv33+5 :) kahessa viikossa tullu 4 sentin pyrähdys..huhheijjaa :D (oiskohan herkuttelulla osuutta asiaan ;))
 
Voi jummijammi! Nyt on mitta jo 29 cm! Hyvin on Papu kasvanut, kolme viikkoa sitten oli vielä 25,5cm.
 
Mulla oli maanantaina viikot 33+4 ja mitta 32cm. Katottiin ultralla niin mulla on ainakin vettä paljon kuulemma, vauva näytti keskikokoselta. Olo on jo kuin norsulla ja tosi kivuliaat nivuset kun vähänkin koittaa siivota tms...ärsyttävää!!
 
Aikamoisia masuja alkaa kaikilla jo olemaan [:D].
Tyttö Koo: kyl sä vissiin oot ISO, hih!!!
 
eilen neuvolassa yritettiin ottaa mittaa mutta tää ipana oli päättänyt olla navan oikeella puolella mytyssä joten mitta piti ottaa vinoon ja tuntuu että se ei ihan vastaa todellisuutta.. eli viikolla 31+2 sf 29.
pakkailin tossa reissuun vaatteita ja tuntu että kaikki mitä vielä muutama viikko sitten suunnittelin ja sovittelin ei enään meekkään päälle.. ja kaupoista kun kattelee niin täytyy sovittaa numeroo isompaa ja se on ihan kauhee teltta!!! noh ei voi mitään. näillä mennään ja eihän tässä oo ku pari kuukautta joten eiköhän sitä vauvansa eteen voi näyttäytyä teltoissakin ihmisten ilmoilla..[;)][;)] mä vaan mietin että mitä ihmettä mä teen noille kaikille ylisuurille paidoille kun ipana on maailmassa..????[8|]
 
Tänään lääkärissä sf 32cm ja viikkoja kasassa tasan 33.  Rv 29+3 se oli jo 31cm ja sama lääkäri silloinkin mittasi... Eli kasvutahti on hidastunut syystä tai toisesta. Eihän se loputtomiin voi ylös kasvaa! Sain lähetteen äippäpolille jossa katsotaan onko vauva laskeutunut jo alas vai mistä johtuu. Ainakaan toi paine alhaalta ei enää pissaamalla lähde... [:D] Pääsen siis ultraan!!!!
 
Takaisin
Top