Sf-mitta

eipä oo mukavaa enää ei, rv 36 sf 38 [&o] taidan olla ainoo laatuani? mitäs se tyttö koon sf nykyään on? 
 
Ei kyllä käy kateeksi tuota mohomahaa [:)]. Aikamoisia nuo mitat sulla...

Tänään mitattu rv 36 ja sf 34. Aiemmin mentiin keskikäyrällä ja nyt yläkäyrällä... oli kyllä eri mittaaja tänään.
 
Teinpä tänne ihan taulukon tosta mun käyrästä niin vähän selventää missä mennään.. Taulukko on tuolta tekay.fi sivustolta, jos joku muukin haluaa tehrä.



 
Täällä tänään neuvolassa mitattiin Rv:t 36+5 ja 30cm. Tosin on niin laskeutunu alas että siitä vähä pienemmillä käyrillä vaikka muuten ihan hyvää kokoo.
 
Ei se maha täälläkään vielä niin "roiku", mitä odotan lopussa tulevan. Siinä kohtaa muuten vähillä arvilla säilynyt maha repeää kokonaan alhaalta [;)]
Neuvolan täti ja lääkäri sitä ovat puheneet että aika alhaalla tuntuu pää ja ihan lantioon laskeutunu.
 
Aivan. [:)] Mulle viimeksi sanottiin neuvolassa, että vauva ei ollenkaan laskeutunut[:D] Kun oli puhe kun mua niin paljon närästää. Osa syy siihen kun vauva vieläkin niin ylhäällä ja vauvalla kuitenkin kokoakin jo aika hyvin[:D]
 
Tää kuuluis kyllä tonne masukuviin mutta kun siitä laskeutumisesta tuli puhe..
Rv:t siis 36+5

 
Mulla taas huomenna neuvola, niin tietää taas missä se meidän käyrä menee, mutta on kyllä menny jo menojaan. Viikko sit muistaakseni 37cm. Saa nähdä mitä sit huomenna... Meillä on viikon pääst viel ultra ton käyrän takia.
 
rv 36+4 sf-mitta 34 cm. Tismalleen sama kuin esikoisesta samalla viikolla.
 
Tuo mitta voi vaihdella tosin suuresti mittaajastakin, yleensä lääkärit saa pienemmän luvun kuin terkkarit...
 
Vauvan laskeutumisesta puheenollen. Mulla esikoinen laskeutu alas vasta syntymäpäivänään (40+2) ja vatsa ei pahemmin silti roikkunut. Se on varmasti siis yksilöllistä..
 
Joo ja kun mä kans olen monelle hermonnut, että eikö mun maha laskeudu ollenkaan, niin yksikin äiti sanoi, että hän otti ystävänsä kanssa kuvan mahat vierekkäin, kyseisellä äidillä ei ollut maha yhtään laskeutunut ja toisella äidillä maha jo roikkui, mutta silti tämä jonka maha ei ollut edes laskeutunut meni kuvasta kahden tunnin päästä synnyttämään ja toinen äiti jonka masu oli laskeutunut niin meni vasta parin viikon päästä[:D]

Että todellakin on yksilöllistä eikä kato sitä onko laskeutunut ja kuinka on[:D]
 
ookoo.... mä ku oon turvannu niin tohon et maha ei oo viel oikeestaa ollenka laskeutunu, että ei varmasti sitten tule ennen la [:D][:D]
Tänään oli kolmas ja viiminen neuvolalääkäri ja kohdunsuu oli sekä auki et pehmenny, mut eläny tähän asti siin uskos et ei se sielt tuu kerta maha on niin ylhääl viel [&:] No, toivottavast pysyy viel ton pari viikkoo, olisin hyvin kiitolliin :)
 
Takaisin
Top