Sf-mitta

Kirjoittelinkin jo tuonne toiselle palstalle, mutta tänään rv 22+5 neuvolassa sf-mitta oli 21 =)
 
mulla oli rv23 toi mitta 21,
keskiviikkona ois taas aika, jännä nähdä paljonko on muuttunut!
 
Mulla oli rv 23 sf-mitta 22, ja seuraava aika neuvolaan vasta viiden viikon päästä tosta, eli viikoilla 28.. Onko sulla sumu joku tietty syy miksi meet jo noin nopeesti vai onko se normaalia kaupungilta? Täällä Riihimäellä säästetään ja pihistään kyllä joka jutussa, paitsi sitten jossain turhanpäivisissä pääsiäiskoristeissa [:D]
 
Mul on vähä heitelly, en tiie miks. Eka oli 20+2 jo 18cm, sit 24+4 oliki vaa 20...Eli yläkantista alakanttiin.. mut jospa se siitä :)
 
joopa joo, eli vienkö mä sitten voiton. Viimeks olin neuvolassa 23+3 ja sf mitta 26. Enkä usko että tuo mikään virhekään on, kun kattelin just viikonloppuna likan vanhaa äitiyskorttia, niin samalla viikolla sentilleen sama mitta menossa. Jep, mä oon valtava [:D]
 
Meillä on muuten "sumu" sama laskettuaika :)
 
Itse menen huomenna neuvolaan ja siellä selviää uusin sf-mitta. Viimeksi otettiin mitta rv 21+5 ja se oli silloin 20,5cm. Joka oli paljon enempi kuin vastaavilla viikoilla esikoisestani. Olen miettinyt että onkohan edellisen raskauden myötä tulleissa rasvakertymissä vyötäröllä merkitystä mittaan, tietääkö kukaan moista? :)
 
Mulla ainakin neuvolassa sanoivat, että tietysti vaikuttaa, jos siinä jonkinlainen pelastusrengas on jo valmiiksi [;)][;)]
 
Nyt muuten huomasin tuota äitiyskorttia tutkiessani et siihen korttiin se täti olikin kirjottanu et sf-mitta oliskin jo 25! Aika hurjalta kuulostaa ja käyrältä kun katsoin niin se menee jo ihan yli yläkäyrienkin! Voiks toi olla edes mahdollista?! [:D] Viikko sitten lääkäri mittas et 19 ja nyt oliskin jo 25.... [:-]
 
mohomaha: Mulla on supistellu niin paljon täs (n. 20 x vrk), että
antoivat ekan lääkäriajan sit, jota löytyi Raisiosta. Aika nihkeesti
niitäkin on, kun taitaa olla vain kaksi neuvolalääkäriä tässä kunnassa.
Pitää toivoa, etteivät pistä vuodelepoon mua tässä kun olis niin kiire
töissäkin!
 
Tänään oli sitten neuvola ja rv 24+4 sf-mitta on 25 cm. Yläkäyrällä menee ja ei ollu terveydenhoitaja kovin ilahtunut mitasta. Jouduin tuon perusteella sokerirasitustestiin, vaikka vielä muutama viikko sitten mulle sanottiin etten joudu, koska edellisen raskauden tehdyssä sokerirasituksessa kaikki oli ok ja syntynyt esikoinen oli normaali painoinen. No tuskin tosta haittakaan on,mutta inhottaa ne piikit joka tapauksessa ;(
 
Täällä oli rv25+3 sf-mitta 20.

alakäyrillä mennään mikä johtuu kuulemma siitä, että vauva on ns. lantiossa.. tästä johtuneen kauheet liitoskivut myös.. :s no jospa se pikkunen sieltä kiipeis ylemmäks ku alkaa ahdasta tulemaa [:D]
 
Takaisin
Top