Sf-mitta

26+5   25cm viimeks neuvolas. Vähä heittää vuoroin alas vuoroin ylös, lääkäri sano et riippuu paljo mittaajast ym et voi vähä olla eroja. Et ei se niin tarkka ikinä oo.
 
Tänään oli taas neuvola ja tasan 30rv takana :) sf-mitta oli vain 22 mikä pistää vähän huolestuttaan :s viikko sitten oli kontrolli jossa ultrassa katottiin vaavin painoarvio joka oli 1,3kg eli vissiin ihan normaali? muilla vastaavia lukemia?
 
Jeps, sama täällä. Pituutta meikällä 158cm ja tuo sf-mitta tänään mitattuna, vko 30+2, 31. Meikä muistuttaa hämmästyttävän paljon muumia [:D] Viimeks kun lähdin synnyttämään, tuo oli 38. 
 
katusutariina; mun rakas 5v pikkuveljeni sanoi että mä näytän Nalle Puhille!! [:D] Aika söpö vertaus.
Pituutta mulla on kuitenkin hieman enemmän kun sulla, eli 170cm, joten voin kuvitella et tukala on sunkin olo.. Mitähän tästä vielä tulee?

Tunnustan ja ennustan että pahempaa on luvassa!![:D]
 
Tänään oli lääkärineuvola.
Sf-mitta 25,5 cm, viikkoja 30+5.
Ensin lääkäri laittoi tasan 25 cm. Se teki mun käyrässä pienen notkahduksen.
Lekuri sitten lisäsi siihen puoli senttiä - empatiastako? ;)
No, alakäyrällä ollaan ja se sopiikin tälle tulevalle äipälle erinomaisesti!
 
Mulla oli eilen neuvola, missä terkka selitti terkkaharjoittelijalle kaikki perin pohjin ja minä kuuntelin korvat höröllä. Sf-mitan mittaamisesta terkka puhui, et "laskusääntö" menee niin, et viikot miinus kaks senttiä, ni on se keskiarvo. Siitä voi heilahdella vähän suuntaan tai toiseen. Mulla eilen 31+0 ja keskikäyrä ois siis 29, mulla mitta 30. Eli näin voi terkka mielessään laskee, et onko mitannu suunnilleen oikein. Sanoi myös, et jos mittanauhaa painaa liikaa, saa helposti lisää sentin molemmista päistä... Joka ei tietty haittaa, jos sama mittaaja joka kerta, ni ei tuu kummia heilahteluja.
 
Takaisin
Top