Varpahat, katoin vielä tarkemmin noita tuloksia omakannasta eikä siellä ollu vielä kaikki tulokset tullu, et malttia odotteluun. NT-tuloksethan saa vasta sitten ultran jälkeen, ku on se riskiluku laskettu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on myös 12+5 nyt, ekassa oli 11+3. Ainakin pk-seudulla ultrat ovat välillä 11+0-13+6 niin kaippa se voi heitellä.Sain järkättyä vapaaksi ton päivän kun on ultra. Samana aamuna lapsen kouluun tutustuminen ja iltapv sitten ultraan.
Ihmettelen vaan miksi se on vasta 12+?
Kolme aiempaa raskautta on ollut 11+ viikon alussa.
Mulla on myös 12+5 nyt, ekassa oli 11+3. Ainakin pk-seudulla ultrat ovat välillä 11+0-13+6 niin kaippa se voi heitellä.
Ellami, mulla on nt ultra vasta viikolla 13+3 :/
Miks mulla ei tuu omakantaan verikokeiden tuloksia?! Kauanko teillä meni että ne ilmestyi sinne? Kävin maanantaina kokeissa.
10+5
Voih...toiset odottaa jo rakenneultraa... Itse vasta nt ultraa johon reilu 2 vko :/ odottavan aika on hidas... Onneksi kävin ar-ultrassa näkemässä että on elämää...
Vauvatoive, saitko sopivan ajan?
Inhottavaa tuo aikojen sumpliminen töiden kanssa. Etenkin kun itse en ainakaan sanonut varsinaista syytä miksi tarvin sen ultrapäivän vapaaksi. Onneks siinä samana päivänä on eka luokalle menevän kouluun tutustuminen
Ultra aika iltapäivällä mut matkaa on hieman... Että ei ihan vaan kävästä
ellami 10+3