Seulontaultrat

Varpahat, katoin vielä tarkemmin noita tuloksia omakannasta eikä siellä ollu vielä kaikki tulokset tullu, et malttia odotteluun. NT-tuloksethan saa vasta sitten ultran jälkeen, ku on se riskiluku laskettu.

Sain järkättyä vapaaksi ton päivän kun on ultra. Samana aamuna lapsen kouluun tutustuminen ja iltapv sitten ultraan.
Ihmettelen vaan miksi se on vasta 12+?
Kolme aiempaa raskautta on ollut 11+ viikon alussa.
Mulla on myös 12+5 nyt, ekassa oli 11+3. Ainakin pk-seudulla ultrat ovat välillä 11+0-13+6 niin kaippa se voi heitellä.

Mulla on myös 12+5 nyt, ekassa oli 11+3. Ainakin pk-seudulla ultrat ovat välillä 11+0-13+6 niin kaippa se voi heitellä.

Ok. Mä olen ollu siinä luulossa et viikolla 13 ei enää olis... Mulla 6v aikaa tässä edellisestä :)

ellami miulle neuvolassa sanottiin et nt ultra välillä 11+0 - 12+6, mielellään heti kun 12 viikkoa täynnä, silti sain ajan vasta 13+3. Kovin on ruuhkaa meiän sairaalalla kun ei noita ultra aikoja oo aikasemmin.

Ellami, mulla on nt ultra vasta viikolla 13+3 :/

Miks mulla ei tuu omakantaan verikokeiden tuloksia?! Kauanko teillä meni että ne ilmestyi sinne? Kävin maanantaina kokeissa.

10+5

Ei mullakaa oo tullu ja kohta 2vk sitte kävin! Neuvolasta vaan soitettiin, että arvot ok. Mutta tahon kuitenki nähä mitä ne on. Ei tullu kysyttyä puhelimessa...

Miulle sano ultraaja, että omakantaan tulee nekin seulontojen arvot näkyviin ja kertoi, mitkä on ne riskirajat jolla seula hälyttää. Ja sanoi, että jos nenänvarsi näkyy niin se on aina hyvä merkki, esim down-lapsella se ei tässä vaiheessa usein vielä näy!

Heippa !
Keskiviikkona minulla oli nt-ultra. Veriseuloihin en enää päässyt, kun neuvola ei ollut laittanut lähetettä sairaalalle näistä sikiöseulonnoista. Parin viikon odottelunjälkeen soitin neuvolaan, että mikä kestää niin sieltä kerrottiin et lähetettä ei oo laitettu. Onneksi sain sitten ajan nt ultraan seuraavalle päivälle, mutta verikokeisiin ei ollut enää mahdollista mennä kun viikot oli täynnä.
Ultrassa kaikki ok, niskaturvotusta 0,9 mm. Vähän nyt mietityttää, että uskaltaako tuohon pelkään niskaturvotus lukuun luottaa, ilman veriseulontoja? Rakenne ultra 17.6.

Heitar 13+3

Mulla tuli tänään kirje postissa että siirtävät mun ultran, piti olla nyt perjantaina ja siirtyy ensi viikon keskiviikolle. Töitähän mulla on silloin ku olin pyytäny perjantain vapaaks... ärsyttää!! Aion kyll huomen soittaa sinne...

Täälläkin käyty ultrassa! Rakenneultraan saatiin neljä päivää aikaisempi aika kuin oli kotiin tulleessa kirjeessä ilmoitettu (oli liian pitkälle laskettu alkuperäinen aika). Se on siis (vasta :happy:) kesäkuun loppupuolella.

Seulontatuloksista tuli kotiin kirje, että ei ole tarvetta lisäseurannalle. Ultrassakin oli mitat normaalit. Kyllä sitä olikin jo pitkään jännittänyt ja oli aivan ihanaa nähdä että pikkuisella oli kaikki ok. :)

Voih...toiset odottaa jo rakenneultraa... Itse vasta nt ultraa johon reilu 2 vko :/ odottavan aika on hidas... Onneksi kävin ar-ultrassa näkemässä että on elämää...

Vauvatoive, saitko sopivan ajan?
Inhottavaa tuo aikojen sumpliminen töiden kanssa. Etenkin kun itse en ainakaan sanonut varsinaista syytä miksi tarvin sen ultrapäivän vapaaksi. Onneks siinä samana päivänä on eka luokalle menevän kouluun tutustuminen ;)
Ultra aika iltapäivällä mut matkaa on hieman... Että ei ihan vaan kävästä

ellami 10+3

Ellami pari viikkoo menee yllättävän nopeesti!!
Minä just tänään kysyin esimieheltä, että joko kuuli minun perheenlisäyksestäni ennen kun työt edes aloitin, oli kuulemma kuullut. Ja sanoi, että kerrot vaan millon tarvii olla pois, niin teet sitten niitä pikkuhiljaa takaisin jos menee liukumatyöajan ylikin vielä. Kaikki tulevat käynnit meinasin pyytää klo 8 alkaviksi, niin ei pakolla mene liukuman yli edes. :)
Jännitti kysyä, kun esimies tosiaan on mies. Mietitytti, että miten ymmärtää.. Mutta itsekin perheellisenä ymmärsi kyllä hyvin, ja äitiyslomallahan sieltä työpaikalta yksi onkin, jonka "tilalla" tämän kesän nyt paikkailenkin apukäsinä.
Ei ollut omakannassa vieläkään seulontojen tuloksia, mutta aiemmin lukenut "PYYDETTY" teksti oli muuttunut "TEHTY" tekstiksi. Eli eiköhän ne viitearvot sinne ilmestyne lähiaikoina, voi odottaa ehkä perjantaina soittoa JOS siellä jotakin on......

Voih...toiset odottaa jo rakenneultraa... Itse vasta nt ultraa johon reilu 2 vko :/ odottavan aika on hidas... Onneksi kävin ar-ultrassa näkemässä että on elämää...

Vauvatoive, saitko sopivan ajan?
Inhottavaa tuo aikojen sumpliminen töiden kanssa. Etenkin kun itse en ainakaan sanonut varsinaista syytä miksi tarvin sen ultrapäivän vapaaksi. Onneks siinä samana päivänä on eka luokalle menevän kouluun tutustuminen ;)
Ultra aika iltapäivällä mut matkaa on hieman... Että ei ihan vaan kävästä

ellami 10+3

No ku mulla iltavuoro silloin mut ei millään haluis mennä ennen sitä... mut kait on pakko... sanoivat ku soitin et tarvitsevat kaikki vapaaksi johonkin aikaan sinä päivänä ja tämän takia muuttaneet aikaani... vaan vähän myöhään ilmoittivat asiasta, sehän tässä on se ärsyttävin... ku kaikki jo suunniteltu valmiiks...

Ja itselle siis eka ultra et näkee onko siellä joku ja onko kaikki kunnossa...

Mulla ei oo mitään tietoa millon on ru, vasta ens viikon keskiviikkona on se np/nt-ultra :) Luultavasti kesä-heinäkuun vaihteeseen menee. En yhtään muista ulkoa, millä rv kävin esikoisesta.

Minulle otettiin aika ru rv21+1. RV 19+3 meinasi ensin kun minulla oli kriteerinä, että aamulla klo 8 oltava. Sit kuitenkin perui sen, kun huomasi, että ei olekaan vielä rv20 täyttynyt. Mielellään tekevät vasta sen jälkeen.. Olin olettanut, että tekisivät rv 18+ alkaen jossain? Mielelläni olisin mennyt aikaisemmin, kun kiinnostaa totta kai tietää kumpi siellä mahdollisesti olisi, ja muutenkin, onhan kaikki hyvin.

Mulla oli esikoisen ru 19+ viikolla. Tästä kakkosesta on muistaakseni myöhemmin, 20+ viikolla.

Takaisin