Seulontaultrat

Nt-ultrassa kaikki hyvin toistaiseksi, neljä päivää sitten siellä olin. Sain vaan järkyttäviä uutisia kahdesta ja mahdollisista ongelmita joita tälläinen raskaus tuo tullessaan, mutta päivä kerrallaan. Niskaturvotukset oli muistaakseni 0,6 ja 0,8. Raajat löyty, kallot ehjät ja nenäkumpu (tai miten sen nyt sanoo) löytyi molemmilta. Verikokeessa olin, mut ei päde enää kun kaksosraskaus. Luottavaisin mielin, mutta tarkkaa seurantaa koko raskauden ajan.
 
mmmaria siis tiesitkö aiemmin että kyseessä on kaksosraskaus? Onnea jokatapauksessa :)
 
Hienoa että täällä on toinenkin joka odottaa kaksosia :) Itse sain tietää odottavani kaksosia vk 9+1
Onko sulla mmmaria tulossa identtiset vai epäidenttiset? Meille tulee epäidenttiset, joten ei niin tarkkaan tarvitse seurata. Loppuvaiheessa seurataan vähän tarkemmin.

17+0
 
Liityin mukaan tonne kaksosten keskusteluun ja huomasin mmmaria että olet siellä myös :)
 
Hei. Nt-ultra oli minulla pari viikkoa sitten. Turvotus oli muistaakseni 1,6mm ja riskiluku 1:1048. Nuo riskilaskennat on ihan uusi juttu minulle, kun kakkosesta oli muistaakseni pelkkä turvotuksen mittaus ja esikon aikana ei ollut kuin rakenneultra.
Laskettu aika siirtyi yksityisellä ar-ultrassa viikolla eteenpäin eikä näin ollen muuttunut nyt ollenkaan, vaikka pieni olikin 12+3 eikä 12+0. Elän nyt siis ultran mukaan nuo viikot ja laskettu aika olkoon tuo. Eipä nuo edellisetkään lapsoset ole nuota päivämääriä noudattaneet. :joyful:

Mutta hyvin laiska tapaus kaikkiaan tämänhetkinen, kun ultraajatäti sai vatkata vatsaani että kaveri saatiin jotenkuten oikeaan asentoon. Ei auttanut yskät, koska pieni oli jo tottunut kovaan yskääni joka oli jälkiseurausta flunssasta. Hyvä kun vähän jalkaa ja kättä kerran venytti.

Rakenneultra onkin sitten 19.7. Hyvä että sai ajan jo heti tietoon, koska nt-ultraan lähettiin päivän varoitusajalla, koska neuvolalta oli jäänyt lähete lähettämättä kun soittelin ultraajankohdan perään ja äippäpolilta soittivat sitten heti lähetteen saatuaan.
 
Takaisin
Top