Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään käyty nt-ultrassa ja siellä kaikki oli hyvin :) Niskaturvotusta 0,5mm ja veriseuloihinhan ei osallistuttukaan. Kaikki rakenteet normaalit ja pituutta vauvalla himpun vajaa 5cm. Vastasi siis viikkoja 11+5 ja tästä lähtien virallinen LA 6.11.
Rakenneultra on sitten rv20+1 eli 20.6.
Oonko mä ainoo jonka napero nukku tyytyväisenä laiskamatona ultran ajan? :D mun piti nousta välillä hyppimään että saatiin ötökkä pikkasen liikahtamaan että turvotus saatiin mitattua. Noh, äitiinsä tullu :D
Sain minäkin vihdoin tietää riskiluvut. Down 1:4100 ja trisomia 1:100 000. Aika pieneltä tuo down luku omaan silmään näyttää... mutta normaalihan se on. Ja se pieni nenänvarsikin ultrassa näkyi, mikä ei Downeilla aina siinä vaiheessa vielä näy, niin positiivisin mielin silti. :)
Mileim rv 16+1
Mulla oli esikoisesta 1:10000 ja olin vielä nuorempi, 23v. Terve hän on kuitenkin, joten tuskin on syytä huoleen sullakaan :)Minäkin kauhistelin omaa 1:13000 lukua, tuntuu että kaikilla muilla ikäisilläni (25) tuossa luvussa on vielä 0 perässä.
14+3