Seulontaultrat

Miten pitkään joudut Fasu odottamaan veriseulan tuloksia? Meillä päin pitäs olla tulokset ultraan mennessä jo valmiina.

IceQueen, en ole ihan varma onko veriseulasta jotain jo valmiina... lääkäri ei ottanut siihen kantaa eilen, sanoi vain että hän nyt lähettää nämä mitatut lukemat yliopistosairaalaan (Tyks) ja he tekevät siellä kokonaislaskennan. Jos on jotain huomauttamista niin he soittavat meille muutaman päivän sisään, muuten tulee postitse kirje että kaikki kunnossa.
 
Olisko menny noin viikko. Kunhan on käyny niissä labroissa, niin sitten laittavat lähetteen.
 
Jes, sain viimein soitettua ultra-ajan. Se on 9.5 jo. Olin valmistautunut että menee pidemmälle :) Meilläpäin ultra ja verikokeet otetaan samalla käynnillä. Nt-ultra viikoilla 11-12. Samalla saa otettua muutkin alkuraskauden labrat ja vietyä virtsanäytteen.
 
Mulle kätilö sanoi että veriseulan tulokset pitäs tulla nyt alkuviikosta. Jos jotain hälyttävää,niin soittaavat. Jos kaikki ok niin tulokset tulevat nettiin,omakantaan. Nyt odotan kuumeisesti tuloksia,että onko kaikki kunnossa. Vielä ei ole tuloksia tullut.
 
Viimein tuli miulle ultra aika postissa, ja oli niin huono aika kun voi vaan olla... Eiku soittamaan ja vaihtamaan. Alkuperänen aika olis ollu 13+3, 7.45 aamulla, tunnin ajomatka ja meillä herätään pojan kaa vasta 8-9 välillä, mies vielä yövuorossa että ois ollu nukkuva lapsenvahti. Hirveellä väännöllä sain ajan vaihettuu, on 12+5 iltapäivä aika joten riittää kun ihmisten aikaan herää ja lähtee puolilta päivin ajelee, ja on aikasemmin ku 14. viikolla :) Puhelimessakii sano et normaalisti ajat laitetaan just siihen 12 viikon pintaan mut heillä on kovin täynnä ajat.

IceQueen rv 10+4
 
Miulle oli omakantaan tulokset tullut noista verikokeista, onneks siis kaikki kunnossa, ja ei kukaan oo soitellutkaan perään. Noista numeroista en vaan tajua mitään, enkä kyllä mitä niissä edes tutkittu :D
Harmi, että tuosta ei taida nähdä omaa veriryhmää kuitenkaan mistään. Minä kun en sitä tiedä, olis ollut kiva jos se ois tuolla näkynyt. Noh, neuvolastahan sen saa kuukauden päästä tietää, sinne se tieto meni.
Ultran jälkeen varmaan sitten soittavat JOS on jotain poikkeavaa..
 
Tuliko sulle mileim sähköpostiin tai muualle ilmoitusta,että oli tulokset omakantaan tulleet? Vai pitääkö ite käydä tarkistelee. Tuskasta tää odottelu..
 
Vimpa ei ole tullut mitään sähköposteja tai muitakaan ilmoituksia. Kävin tarkistamassa itse, että näkyykö tulokset Omakannassa, kun luin täältä että ne sinne mahdollisesti tulee :grin
 
Okei,täytyy minunkin käydä taas huomenna vilkaisemassa ovatko tulokset tulleet. Koko ajan jännittää,että jos puhelin soi ja tuleekin huonoja uutisia..
 
Juuri tuli sähköpostiin ilmoitus,että tulokset saapuneet. Kaikki onneksi kunnossa,tulokset normaalit ja ei aihetta jatkotutkimuksiin. Jee,olen niin helpottunut.. Taas vähäksi aikaa ennen taas uusia tulevia huolenaiheita :) toivottavasti niitä ei tule ja kaikki menee loppuun saakka hyvin.
 
18.5 vasta np ultra joten sitä odotellaa :) tarkkoja viikkoja en muista oisko jtn 13+ ? Me ei mennä niihin seuloihin ollenkaa.
 
Mua alkoi nyt ihan ärsyttää kun nt-ultra aika on vasta rv 12+6 !!
Miksi niin myöhään!? Ja en edes pääse tuolloin kun se koko viikko töitä 7-15... Toivoa sopii et edelliselle viikolle antavat ajan mikä käy :/
 
Kannattaa ellami soittaa heti huomenna jos aikaa aiot vaihtaa. Oli nimittäin täyttä. Mikä päivä siun ultra on? Ennen 17.5 ei ainakaa tainnu yhtään vapaata aikaa olla. Ja oletan että samassa paikassa käydään kun samalta suunnalta muistaakseni oot. Miulla siis alunperin vasta 13+3 aika, saatin vaihettuu kun vaihto jonkun muun ajan ja miun ajan paikkaa.
 
Ens viikolla verikokeet ja reilu kolmen viikon päästä eka ultra, rv12+4.
Kyllä odottavan aika on sitten piiiitkä! :wink
Ainakin näin alkuvaiheessa, kun haluaisi jo niin kovasti tietää vastauksia. :)

-rv9+2-
 
Me käytiin eilen nt-ultrassa. Masussa oli yksi terveen oloinen pikkuinen joka innokkaasti meni voltteja minkä pikku jaloistaan pääsi :Heartred olipas se huojentava hetki, nyt tosiaan uskon olevani raskaana ja tuli sellainen lämmin onnen tunne itselleni sisälle :)
Nyt siis 12+0
 
Ellami, mulla on nt ultra vasta viikolla 13+3 :/

Miks mulla ei tuu omakantaan verikokeiden tuloksia?! Kauanko teillä meni että ne ilmestyi sinne? Kävin maanantaina kokeissa.

10+5
 
Varpahat, mulla oli tulokset tullu tänään ja kävin siis tiistaina verikokeessa. Kilppariarvoista narahti, ni kätilö soitti niistä aamulla (seuranta kuukauden päästä). Kävin sit just kattomassa omakannan ja tulokset oli siellä.
 
Mä en kyllä ottanut mitään soittoaikaa kun ajattelin että ne katotaan sitten nt-ultrassa. Kai ne nyt joku silti tarkastaa?
 
Jos sulla on kaikki arvot kohillaan, ni kätilö ei erikseen soittele ja tulosten pitäs jossain vaiheessa ilmestyä sinne omakantaan. Ei mullakaan ollu mitään soittoaikaa, kätilö soitti, koska noi kilppariarvot ei ollu kohillaan.
 
Sain järkättyä vapaaksi ton päivän kun on ultra. Samana aamuna lapsen kouluun tutustuminen ja iltapv sitten ultraan.
Ihmettelen vaan miksi se on vasta 12+?
Kolme aiempaa raskautta on ollut 11+ viikon alussa.
 
Takaisin
Top