Seulontaultrat

Mulle ei oo tullu koko aikaa vielä... Nyt rv10+1, saas nähä pääsenkö rv12, täällä aika usein ultrataan 12+0-12+6.
 
Mulle ei oo tullu koko aikaa vielä... Nyt rv10+1, saas nähä pääsenkö rv12, täällä aika usein ultrataan 12+0-12+6.

Mä oon kans nyt 10+2 ja sain ajan MUTTA vasta kun oon jo rv 14! Tai no tarkemmin 13+3.
 
Varpahat, kävin tänään kuuntelemassa sydänäänet ja kysyin samalla tuota ultran ajankohtaa. Mullahan se on kans 13+jotakin. Kätilö sano ettei se oo liian myöhään, mutta aikaa voi yrittää muuttaa, kun soittaa sille äippäpolin kätilölle.
 
Varpahat, kävin tänään kuuntelemassa sydänäänet ja kysyin samalla tuota ultran ajankohtaa. Mullahan se on kans 13+jotakin. Kätilö sano ettei se oo liian myöhään, mutta aikaa voi yrittää muuttaa, kun soittaa sille äippäpolin kätilölle.

Kiva kuulla, meinasitko muuttaa aikaa?
 
En taija muuttaa. Miehellä on tuolloin aamuvuoro, mut saa sen ehkä sovittua jotenkii, jos haluaa tulla mukaan. Vielä ei ollu ihan varma.
 
Mulla vähän sama juttu että en kehtais muuttaa kun mieskin joutuisi sitten sumplimaan työvuorojaan.
 
Ultrassa käyty :Heartred
Pieni ihme mittaa 61,8mm. Niskaturvotus 0,8mm.
Tänään piti olla varhaisultran mukaan 12+1, mutta onkin 12+4. Eli LA onkin näillä näkymin 4.11 :)

Ihanaa :Heartred

Ps. Mukava ultratäti :) ja tehtiin alakautta kokonaan.

ImageUploadedByVau Foorumi1461656807.422474.jpg
 
Täällä kanssa eilen käyty nt-ultrassa. Siellä niin kovasti liikuskeltiin, että hädintuskin saatiin paksuutta otettua Pituutta 51,6mm, turvotusta 0,3mm (OmaKannasta tarkistetun lausunnon mukaan. Olin varma että kuulin väärin...) pituutensa puolesta vastasi viikkoja 11+6, mutta pitäydytään lasketun ajan kanssa 11.11, koska heittoa ei ollut kuin 3 päivää.

Onko muilla jo jokin "työnimi" käytössä? Meillä ei vielä ole keksitty mitään kuvaavaa
 

Liitteet

  • image.jpeg
    image.jpeg
    746.4 KB · Katsottu: 24
Kauan teil on kestänyt kun neuvolasta laittavat lähetteen np ultraan et tulee kirjeitse se aika kotiin?
 
Mie oottelen nt ultra aikaa vielä, to kävin neuvolassa ja nyt on ti, ehkä huomenna tulee (?) Olettaisin että siinä ei kovin pitkään mee kun lähettävät kirjeen, miulla oli viikkoja jo 9+5 kun kävin neuvolassa, nyt 10+3 ja parin viikon sisällä pitäs ultra ajan jo olla.
 
Meillä päin soitetaan ja sovitaan itse se aika.. Tänään jäi soittamatta :oops: Mihin tää aika menee, kun mitään ei kerkee?!
 
Meilläkin varataan ultra itse. Ei oo enää montaa päivää. :Heartred Pelottaa kyllä, mitä jos siellä ei ookkaan kaikki hyvin...
Vaikka mikään ei annakaan viitteitä, etteikö olisi. Uskaltaa kyllä vasta huoahtaa, kun perjantaina ultrasta kotiin päin on menossa..
Miulla ultrapäivänä rv 12+4 - ellei muuksi muutu. Veikkaan, ettei heitä kun parilla päivällä, jos heittää ollenkaan.
 
Meillä päin neuvolatäti varasi ajan np-ultraan samalla kun soitin ensimmäisen neuvola-ajan. Sinänsä oli todella helppoa kun niin aikisessa vaiheessa aikoja oli vielä hyvin ja pystyi varaamaan itselle parhaiten sopivan :)
 
Meillä neukkutäti laittoi lähetteen ja sieltä tuli postissa kutsu kumpaankin ultraan. Pakko kummastella, että aika ón mennyt tosi nopeasti...Reilu kolme viikkoa sitten tuli kirje kotiin ja tuntui, että siihen on tosi pitkä aika. Yllättäen aika onkin mennyt ihan huomaamatta ja ylihuomenna olisi jo ultra! Jännää ja pelottavaakin!

kaisu 12 +2
 
Tänään jo tulikin aikaa sitten kotiin, neuvola oli viime torstai.. np ultra on 20.5 ja rakenneultra 23.7. Pitkä aika odottaa.. toivottavasti miehellä jousta työ näinä päivinä kun esikkoa ei voi ultraan mukaan ota eikä arkipäivisin ole ketään joka voisi hoitaa :/
 
Tänään rv 12+3 ja nt-ultra takana!! Siellä oli yksi aktiivinen sikiö, sydän löi :Heartred ja se oli maailman ihanin ääni, siinä kohtaa kyllä tuli itku :) tämä jännitys ja huoli on ollut niin kovaa. Sikiön pituus 59 mm, niskaturvotus 2 mm. Olen sairastellut paljon ja kokenut kaikenlaista viimeisen parin vuoden aikana, ja sain siksi lähetteen myös äitiyspolille. Mikäs siinä, otan ihan mielellään kaikki tutkimukset vastaan :)

Kuvittelin että hengähdän sitten kun tämä käynti on takana ja siinä kaikki hyvin, mutta väärässä olin :hilarious: en uskallakaan vielä kertoa töissä ennenkuin kuulen veriseulontatulokset ja ne on normaalit. Tämä odotusaika taitaa olla sellaista etapista toiseen liikkumista..
 
Miten pitkään joudut Fasu odottamaan veriseulan tuloksia? Meillä päin pitäs olla tulokset ultraan mennessä jo valmiina.
 
Takaisin
Top