Seksi raskauden aikana!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Saltsu92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun tekis kans mieli, mutta kun ei enää hyvää asentoo löydy missä ei satu :( Mä taidan olla siis puutteessa hetken :(

Niinushka mä puutteessa olen oikea Paksukaisen kamasutra, takaapäin nelinkontin on selälle hyvä kunhan ei kovin rajusti intoile mutta selkärankaan kohdistuu vähiten painetta. Lusikka-asento takaapäin antaa masun rellottaa ja sen voi tukea tyynyllä. Jos anatomiat sopii yhteen myös mies polvillaan ja nainen selin mieheen päin miehen päällä voi olla kiva.
Kaikki nainen päällä variaatiot toimii jos maha edessä ahdistaa esteettisesti voi reverse cow girl olla kiva.
Mä sain miehen lämmitettyä ensi viikolla leikkitreffeille kolmen viikon tauon jälkeen :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kokeiltu on jo kaikkee mihin taivun. Mutta kun kaikki vaan sattuu :sad001 Tai sitten meijän apina on vaan tällä hetkellä niin vaikeessa asennossa, ettei onnistu. Toivottavasti liikahtais sen verran jossain vaiheessa, et sais viellä kerran ennen synnytystä :rolleyes:
Tai sit se on mun keskiraskauden himojen ansiosta päättäny et äippä on himonsa tyydyttäny jo :grin

Täällä oli aamulla aivan järkyttävä himo päällä ja näin mahtavaa untaki, mut tyydyin sit vaan hoitelee miestä.... ei näiden sukkapuikkosupparien ja paineen tunteiden kanssa mitää puuhata. ..taidetaan kärsiä puutteesta tästä lähtien.... :sad001

Mihin sattuu? Jos alapäähän niin lisää liukkaria ja asennon vaihtoa.. Vauvaöljy on aika hyvä muuten :D Jos alamahaan sattuu, niin mahan tukeminen esim kädellä auttaa. Kyllä sitä keinot ja asennot löytää jos yrittää.. Ja pitää muistaa ottaa huumorilla välillä :D
Että ei muuten kannata kokeilla enää sänkyyn hyppäämistä :p :D

On tää kyllä ihan kamalaa... mieli tekee muttei pysty... melkeen vois ruveta itkee :smiley-angry017 tuntuu ihan tyhmältäki ku tekee mieli mut samalla sattuu pelkkä ajatus :eek:

Ainut asento mikä mulla tuntuu hyvältä on että oon ite selällään ja mies kyljellään, poikittain muhun nähden niin että mulla on toinen jalka miehen jalkojen välissä ja toinen jalka miehen vyötärön yli. Mies pitää päällimmäistä jalkaa koukussa ja mä tuen hänen polvesta niin ettei polvi osu mua vatsaan. En tiedä ymmärsikö kukaan tuosta mitään, aikamoiselta solmulta se välillä tuntuu. :D

Meillä karkeesti kolme asentoa onnistuu ihan hyvin, vähä maha alkaa olla tiellä mut ei oo kipua kyl ollu. Osaako joku muuten kertoa jotain synnytyksen jälkeisestä ehkäsystä? Muistelen kuulleeni että muutama kk ois ettei hormonaaliset käy?

Ei täällä kyllä oo onnistu mikään muu ku lusikointi enää pitkiin aikoihin. Mut se onkin mukavaa ku mies voi pitää massusta kiinni :).

Huomenna lähdetään miehen kans kuhertelureissulle, on hotellihuone ja kaikki! Pitänee siellä sit käydä kiinni taas, kun tältä päivältä jäi himoja vielä varastoon. Varmaan ukko säikähtää ja juoksee karkuun, saas nähä :D

Pelkään vaan synnytyksen jälkeistä aikaa kun ei varmaan pysty vähään aikaan :o Tosin toivottavasti ei tee sillon ees mieli.
Elkää nyt olko vihasia mut pisin aika ilman oli puoltoist viikkoo ku olin työmatkalla :D

Mannikka: Meillä ihan sama, puoltoist viikkoo ollu maksimi viimesen 9v aikana (mies kun oli intissä niin sillon saatto mennä 2vko kerran). Ja yli 9v vedetty yhdistelmäpillerillä niin miestä jo "kauhistuttaa" että joutuu kondomin kanssa touhuu pidempään.

Minä en nuita asentojakaan muista ku se viimesin kerta oli joskus viime vuonna... ;)
Kamala minä, totesin miehellekin tuossa ohimennen, että viime vuonna viimeks tullu touhuttua...Ja kun mulla on nenä tukossa ja tuhisen ja mies kehotti niistämään, niin sanoin ettei tää nuha niistämällä lähe. Vaan nussimalla, jatkoi hän itse :p

Mutta siis, mun tytöillä alkaa koulut huomenna ja hänen lapsilla loppiaisen jälkeen. Meillä on sitten sitä leikkiaikaa...

Me just jutskailtiin miekkosen kanssa, että tais olla ainakin kuuden viikon väli jossain loka-marraskuun tienoilla, ettei oikein mitään tapahtunu. Käsihoitoa annoin joskus jos jaksoin. Kyllä miehen ilme oli melko messevä sen tauon jälkeen kun alkoi taas tapahtua ja toki sama itsellä, olihan se ärsyttävää ku ei vaan tehny mieli ja toista kuitenkin rakastaa :(

Untuva: minipillerit voi alottaa heti jälkivuodon loputtua.. Muita pillereitä ei sit vissiin suositella. Kumi tietty kans mut ei taida kuulua kenenkään suosikkeihin. Niin ja kumia pitäs käyttää jälkivuodon aikana jos meinaa puuhata, ettei vaan tuu tulehuksia.
Näin tosin jo unta et käy vahinko ja seuraavan la ois joulukuun alussa :D toivottavasti ei kuitenkaan ihan niin nopeaan :D

Ei se nyt ihan katastrofi ois, mut jos nyt ees vähän lepoa kropalle antas välillä :p luin kyllä jonkun synnytyksiin erikoistuneen lääkärin kirjotusta ja se totes et 2-3kk synnytyksen jälkee voi hyvin hankkiutua raskaaks uudestaan.. Ois kyllä hyvä palata töihi kesän jälkee ja todeta vaan et parin kkn päästä jään sit taas äippälomalle :D

Täällä kans mies haluaa toisen heti perään! Ite en oo aivan varma haluunko lisää vielä vai en... Ja kun tämänkin saamiseen meni 2,5 vuotta niin ei oo ollenkaan varmaa että edes tärppäis. Ja sithän mä olisin jo yli 40 ja se kauhistuttaa mua. :/

Takaisin