Seksi raskauden aikana!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Saltsu92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomisesta tulee pitkä päivä! Kaiken lisäks se on VP. Sulatan kinkkua ja käyn salilla. Sheivaan säärikarvat ja käyn ostamassa vaikka uudet pitsipöksyt. Stringejä ei minunkaan itseironisella huumorilla tähän runkoon pueta :eek:

Toisaalta ois hauska nähä miehen ilme ;) Pieni testi: Pitääkö miehellä pokka kun toinen niin tosissaan yrittää? Tiiättekö mitä? Teen sen, mutta antaahan masun (+peban) vielä vähän kasvaa! Huominen ei saa mennä pieleen :p

Mä haluun kuulla sitten miten sen säärikarvojen ajelun kävi :D
Ite en oo viittinyt ees ajatella sitä tän mahan kanssa. Oon kyllä laiska ajeleen muutenkin ja kun ei enää pääse tangolle, ei oo miestä eikä paljassäärikelit niin ihan sama :)

Mulla kin halut vähän hukassa mut tiedän sen johtuvan meijän ainaisestä kinastelusta..(tosin viimesen kuukauden aikana ei oo tarvinnu kinastella mistään kun mies on ollu selvinpäin ) Seksi on vähentyny todella paljon tän raskauden aikana mitä se aikasemmin on ollu eikä mulla kaan halut oo ollu missään huipussa.. Mä oon sellasen hitaasti lämpenevä ihminen joka tarvii paljon pusuja, haleja ja hellyyttä ja aidon tunteen siitä että että oon rakastettu.. Tosin tää vähänen väsymys mikä on ollu nii vaikuttanu myös asiaan samoin työt mitkä usein menee ristiin.. Ei tää iso vatsa niin kään oo haitannu niitä harvoja kertoja kun seksiä ollaan harrastettu..

Minä oon nyt päättänyt, että tänään täällä heiluu peitot. Vaihdoin jo puhtaat lakanatkin, sänkyyn on nyt ihana sukeltaa nakuna ;) Ja ohjaan nuorison uimahalliin, nukkuvatpahan aikasin illalla!
Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta, siksi päätin kuitenkin oikaista sen kinkun sulatuksessa... Se on nyt uunissa :p Oon kauheen kärsimätön! Omatekosta kauraleipää, luumurahkaa ja glögia&konvehteja... Pitää vaan kattoo ettei se syö liikaa. Makaa sitten vatsanpuruissaan mun selän takana ja vaikertaa...

Mulla oli eilen suunnitelmissa et peitot heiluis mut sit rupes sattuu mahaan ihan sikana nii meni sitte suulliseksi kun olo vähän helpottu xD Oli tarkotus käydä tässä joku päivä ostamassa joku seksikäs pitsi hepene ku ollaa ens viikonloppu ihan kaksin nii vois vähä hyvittää tätä kuivaa kautta :P

No minä oon nyt päivän heilunut täällä. En toki pelkkä seksi mielessä vaan ollaan laiteltu Joulua ensimmäisen adventin kunniaksi. Samalla olen antanut extrahuomioo nuille pikku surijoille. Alankin olla aika tööt... Luulenpa, että kun mies tulee niin minä jo vetelen sikeitä. Oijoi...:oops:

Riipitii... Pienen pieni haava tuli nilkkaan... Ei onnistu seisoen, olin toinen polvi maassa ja toinen sääri eteen ojennettuna. Bikinirajat oli se hankalampi, mutta en luovuttanut kerran aloitin. En osaa sanoa miten onnistuin, maha oli edessö joka asennossa. Ei voi tietää minkä näkönen lopputulos, onneksi on pimeää ;)

Joo, bikiniraja alkaa oleen vähän haastava. Ehkä mä luovutan senkin, ei niitä taida nauvolassa/synnärillä kiinnostaa :)

Luovutin bikinirajan suhteen ainakin "kaikki pois periaatteen". Sen, mitä sheivauskone pystyy leikkaamaan ja sinne minne itse yltää, pitää nyt riittää :D
Haastetta tuo kyllä paljon se ettei vaan yksinkertasesti yllä kun vessakäynnitkin alkaa olla jo haasteellisia paperitöiden ohella. Mulla on siis liian lyhkäset kädet tähän ruhoon :)

taalla on saaret viela seisaaltaan jees, mutta bikinirajalle piti antaa jaahyvaiset, peilin kanssa tai sit ei ollenkaan, en ma nae enaa mun alueille kun maha on tiella :D
Ma oon ollut koko raskauden hirvea himotar mies vaipuu stressin alla ja sanoi ihan rehellisesti etta hanelle riittaa 1 viikkoon tai kerta 2 viikkoon :o toki tama meidan tilanteen epaselvyys rasittaa hanta paljon enemman kuin minua sen lisaksi, olen nyt tullut siihen tulokseen etta kun pitaisi itsestaan huolen (syo, juo ja nukkuu kun niissakin on haastaita) niin mina hoidan omat tarpeeni, kiitos kaalimadon takuuvarman tyydytyksen :D
Mutta ne kerrat kun seksia harrastaa on se ainakin itselle ollut moninverroin nautinnollisempaa ja orgasmit paljon voimakkaampia kuin ennen raskautta.

riipiitii, ne on nahneet kaiken, ma ajelen sen takia etta ne karvat kutittaa mua ja huomaan raapivani itseani oisin jos en ajelisi.

Lähinnä sen kutinan takia mäkin oon puoli sokkona sohinut sinne mahan alle mut kaipa siihenkin tottuis tai kutina lakkais sitten, kun ne karvat olis kasvaneet.

Munkin pitäs taas poistella karvoitusta, iloinen pallojooga :D mulla tosin siihen ihan sekin syy että etenkin nyt raskaana ollessa valkovuotoa on niin hurjasti että sais koko ajan jynssätä intiimipesuaineilla että ei ois ihan "tanturassa".

Takaisin