Seksi raskauden aikana!

Mekin Niinushka pohditaan, että kummalle sterilisaatio tehdään. Voi lääkäri-parkaa kun pääsen tenttaamaan siltä, että kummalle se on viisaampaa tehdä.
 
Miehelle kai sterilisaatio on helpompi tehä ja purettavissa. Käsittääkseni.
 
Mua kans se kierukka "kammottaa" kun kaikki tutut saanu huonoi kokemuksii niistä
 
Minä en kanssa missään nimessä kierukkaa ottas, ihan vaan sillä että minusta on ihan kamala ajatus että sellanen vehje sisälle tungettas.
 
Mulle laitettiin kierukka esikon syntymän jälkeen ja se oli mulla sen n. 2v eikä oo mitään negatiivista sanottavaa. Laittaminen ei sattunu, no okei sen jälkee oli päivän pari pientä vuotoo ja alavatsa kipee. Mulla loppu menkat kokonaan ja välillä mietinki et onko se ees paikoillaan ku mitään ei tuntunu. Kun otettiin sit pois nii seki oli ihan peace of cake. Laitan tän jälkeen kyllä uudelleen :)
 
Miulla on myös aurallinen migreeni, eli estrogeeni on pois kuviosta. Kuparikierukka on ollu kolmesti, joka kerta tuli itsekseen ulos. Kondomit aiheuttaa kutinaa. Minipillerit siis ainut vaihtoehto, eikä nekään kovin hyvät olleet. Pillerit otan käyttöön synnytyksen jälkee, sit kuhan lapsiluku on täynnä niin putket poikki vaan..molemmilta! Ihan vaan varmuuden vuoks :D
 
Mulla oli hormonikierukka 9 vuotta edellisen raskauden jälkeen, siis yhteensä kolme eri kierukkaa. Menkat jäi pois kokonaan eikä mitään sivuvaikutuksia ollut. Tai voisinhan mä syyttää painonnousua kierukan syyksi mut tais kyllä olla vika ihan muualla... :D Tän jälkeen en tosiaan tiedä yritetäänkö vielä yhtä, laitatanko kierukan vai putket poikki/sidotaan.
 
Kyllä minä varmaan sen kierukan laitatan ellei tuo oikeasti "ruunauta" itseään kuten tuossa jo kerran suunnitteli.
 
Mä oon kans miettiny sitä kierukka. Pillereitä napsinu ennen raskautta monta vuotta ni vois kokeilla nyt jotain muuta :grin
 
Hei, mun sisko kuin myös neuvolan terkka kysyi eilisen lv-epäilyn vuoksi, että oliko edeltävänä iltana/yönä seksiä. Sperma kuulemma voi vääristää amnisure-testin tulosta. Juku kun pääsin siitäkin avautumaan... No ei ole spermasta muita merkkejä kuin Tirppa ite! Minä olen pyhät pelannu neljän suoraa, esileikit on nyt leikitty...
 
Happy mikä on lv epäily, lapsivesiepäily ? Nimim todellakin seksiä neuvolaa edeltävänä iltana kun tämä kuukauden paasto päättyy ja suklaa vaihtuu seksiin ?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
No lapsivesiepäily joo kun multa oli vissiin pissaa lirahtanut lakanoille toissa yönä... Se oli kuitenkin eka kerta kun ikinä niin käy ja mua supisteli samalla niin siksi tarkistettiin ettei ole lapsivettä. Eikä ne uskolla riskeerata kun neljättä odotan ja synnytykset suht nopeita. No onneks oli väärä hälytys!
Ne otti sen amnisure-testin pumpulipuikolla emättimestä. Eli mitä nestettä siellä nyt onkaan/olikaan. Sen puikon se laittoi semmoseen pieneen muovisuppiloon jossa oli jotain ainetta joka reagoi näytteen kanssa. Perustuu kuulemma samaan kuin raskaustesti. Eli olisi näyttänyt positiivista jos olisi ollut lv:ttä.
En ole vielä kehannut kattoa kanta.fi-sivulta mitä terkkari kirjasi tuosta käynnistä... "hysteerinen äiti pissat housussa ei ole kuulemma silittänyt vielä syntyvän vauvan vuodevaatteita, isä töissä huitsin nevadassa, vauva ei saa syntyä vielä..." :rolleyes:
 
Huutelen tuolta huhtikuisista. Oon lueskella teijän juttuja tässä ketjussa. Ja nauranu vedet silmissä ja ihan kippurassa! :) eipä itelläkää valittamista petipuuhista.. Toistaiseksi. Mitä nyt viime yönä särki alavatsaa ja selkää jostakin syystä.. :)

Jatkakaa samaan malliin ja hyvää loppu odotusta kaikille!! :)
 
Ohh god kävi mielessä että jos tää mun munaton kuukausi loppuukin huomenna siihen että vedet menis, ois niin mun tuuria.. Ois ehkä pakko vaatia miestä suoriutumaan vielä ne kriittiset 5 minuuttia jonka jälkeen lähteä hyvillä mielin synnärille..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hei ottakaa varovasti, meillä oli lähes 2 viikon tauko ja nyt kun vihdoin päästiin takas hommiin niin tässäpä onkin tullut ähistyä koko yö... Siis ei todellakaan sitä tehden vaan supistellessa :sad001
Sen aikana ei ollu mitään hätää muuta kun toinen osapuoli joka on hidas ja kömpelö, mutta kolmen tunnin kärsimys siitä seurasi. Ne loppui onneksi puoli tuntia sitten. Nyt on lähdettävä syömään, en tiedä kumpi vei energiat, seksi vai supistukset....
 
Meillä ei edelleenkään oo kesäkuun jälkeen heiluteltu yhtään mitään ku herra ei oo uskaltanu. Nyt joulunpyhinä alkoi sitte vonkaamaan. Sanoin että ens viikonloppuna ku ollaan kahdestaan niin se saa mun synnytyksen startata koska salettiin menee meikäläisen kroppa shokkiin jos puoleen vuoteen ekan kerran tapahtuu jotain "toimintaa". Uhkasin kuuluisalla kolmella ässällä sitä koskapa mä en jaksa enää olla raskaana ni se on sit siivousta, sauna ja seksiä. Ellei perjantain ultrassa täti sit ilmoita että vauva on kääntyny perätilaan takasi niinku neuvolassaki jo epäiltiin... Semmosta en rupee punnertaa.
 
Takaisin
Top