Seksi raskauden aikana!

Mulla mies kans heitti jo syksyllä että miten ois toinen heti putkeen :wink vastasin vaan että katotaan nyt tää raskaus loppuunsa ekana :D
Periaatteessa voisin parin vuoden sisään tehdä toisen, mutta jos päästäs ekana ees kolmioon asustelee.
 
Noh Janna, tulee jos on tullakseen (:
Minäki uhonnu kaikille et muksut on hommattuna enne 30 ni pitäähän tässä vähän kiirusta jo pitää jos meinaa 3 tehä.. :D
Aika nopeesti Janna toinen putkeen :p eipä tos muuten mittää mut ku ei raskaana voi ihan oikeasti töitä tehä ni joutus vaan taas koneella istuskelemaa :D
 
Untuva, meillä oli myös puhetta et toinen putkeen, mut ei nyt ehkä ihan heti :D ois hassuu jos syntysvät samana vuonna :D Joo ja ei tää yksiö kyl enää kahelle lapselle oo riittävä :eek::D
 
Itse asiassa mies kysy jo sillon heti kun sain selville et oon raskaana että eikös se ole niin että usein vaikka olis kärsinyt lapsettomuudesta niin kun kerran tärppää seuraava onnistuu usein ongelmitta...? Hoitoihinhan ei ainakaan julkisella puolella enää päästäiskään.
Suosittelen kyllä pientä ikäeroa lapsille! Ei nyt ehkä 2 vuoden sisällä mutta mulla on 1v5kk ikäeroa ensimmäisillä ja se oli hyvä. Heistä on aina ollut leikkiseuraa toisilleen ja esikoinen oli niin pieni ettei oikein osannut olla mustasukkainen siskostaan. :) Ja koulunkäynnissä on ollut kiva kun ovat peräkkäisillä luokilla.
 
1-2 vuoden ikäero kuulostaa aika hyvältä :) miulla ja veljellä on vajaa kaks vuotta ikäeroo ja ollaan leikitty paljo yhessä ja en kuulemma oo ollu mustiskaan pienenä :)
 
Tämä on se iltatähti ja asia sillä selvä. Mies on varmaan valmis sterilisaatioonkin. Siis kun lasketaan nämä kaikki yhteen niin tämähän on kuudes (mulla 3, hänellä 2). Esikoinen täyttää huhtikuussa 17 joten olkoon ne seuraavat babyt mummotettavia sitten ♡
 
Samoin meillä tää on iltatähti. Mulle tää on 4 ja miehelle se 6 lapsi, joten tähän on hyvä lopettaa :) Kuitenkin vanhin täyttää 21, joten kohta kans alan oottaan millon olis tulossa lapsenlapsia :)
Sitten vaan pitäis miettiä et mikä ehkäsyks, et pitäis kanssa.
 
Tiada määpä oonki saanu heinäkuussa :p :wink

Mä tykkäsin ehkäisykapselista. Menkat loppu kolmantena kk kokonaan ja pysy poissa senkin jälkeen, kun vaihdoin kapselin minipillereihin sen kapselin vanhentumisen jälkeen. Tai otatin sen varuilta pois 3v jälkeen kun 3v se on varma ja mitä hoikempi sitä pidemmälle, aina 5v se kestää. Hinta yksityisellä laitatettuna oli 2007 suunnilleen sama kuin 3 vuoden pillerit. Ja mä testasin eka puoli vuotta minipillereillä, että ko. tyyppinen ehkäisy toimii kropalle, kun yhdistelmäpillerit ei mulle sovi.

Edit: Ja paksuks tulin toisten menkkojen jälkeen kun lopetin pillerit, eli ei näyttäs vaikuttavan siihenkään.
 
Sepe, no jopas oli ihme kommentti. Koittaispa ite tämmösellä mahalla alkaa karvojaan ajelemaan... Kyllä se aikamoista sohimista tosiaan on ja jälki ei varmaan oo kovin siistiä.
 
Vähän OT mutta miksi mä olen aina ajatellut että niinushka on noin 25-27v vaikka sulla onkin useampi lapsi jo olemassa :grin Mun laskukaavalla melko nuorena oisit ekan saanut :wink En ehkä ihan oo sisäistänyt joka juttua... :grin
 
Se on vähän tommonen et ajattelee vasta sen jälkeen ku on avannu suunsa. Mä oon tosin sillekki laukonu vähän rumempia asioita nii toi nyt ei ollu ihan maailmanloppu :grin Eilen me sit vähän peuhattiin et saan sen pidettyy taas pari viikkoo hiljasena:p
 
Elya 32 oon tällä hetkellä ja siis noi 2 vanhinta on miehen edellisestä suhteesta, mutta oisko muksut ollu sillon 2 ja 1 vee kun tulin kuvioihin yläaste ikäsenä :) Et ihan omanani oon pitäny niitä aina.
Ja on se ihanaa kun joku viellä noin nuoreks mua luulee, kun ite tuntuu et oon jo niin vanha ja raihnanen :grin
 
Synnyttäneille hyvä ehkäisymuoto on myös kierukka. Ei tarvitse huolehtia ehkäisystä moneen vuoteen lainkaan ja monissa kunnissa ensimmäisen saa ilmaiseksi.
 
Mulle jäi vaan toisen synnytyksen jälkeen pikkunen kammo kierukkaa kohtaan, kun laittoivat sen väärin ja vääränlaisen :mad:
Samoin kun pillereistä ei taida olla yhtään merkkiä mikä sopis mulle ja aurallinen migreeni rajaakin sitten laastarit ja kapselit pois :sad001
Kai se on strerilisaatio pyydettävä, ainoo mikä olis sitten mietittävä et kummalle se tehään :)
 
Takaisin
Top