Seksi raskauden aikana!

Se on tuo mies tosiaan päättänyt piettää tuon kerran viikkoon linjan! Ja ilmeisesti ihan siksi, että oon raskaana?!? Ottasin asian puheeksi, mutta mahan kasvaessa minun sosiaaliset taidot kutistuu. En osaa kohta muuta ku murista ja näytellä hampaita kohta.

Kysyi illalla mitä haluan Joululahjaks, teki mieli sanoo, että dildon.... :mad:
 
Oijoi :sad001
Meillä jatkuu samoin kun aiemmin, etenkin jos meikkaan (kun kotona ollessa ei vaan tarvi) kun johonkin lähetään niin siitä lähtemisestä ei meinais tulla mitään.
 
No pirskale! Tuo tollo ei tajua, että kohta ei enää pysty eikä kykene eikä vauvan syntymän jälkeen kerkee ku yks roikkuu tississä :oops: Tänään kyllä sanon sille, eri asia miten... Alan olla niin angry ja turhautunut etten osaa ees näytellä ystävällistä:rolleyes:
 
Ja joskus ne miehet vaan tarvii sen suoraan sanomisen. Mun ukko yks päivä oli onnessaan kun "parin kk päästä ei oo tuo pallo sit välissä rajottamassa" piti vähän toppailla että menee siin hetki ennen ku paikat kestää taas. (sitä en tiiä menikö se viesti ymmärrykseen :D )
 
Joo hirveesti tekis mieli itellä muttei huvita :) ukko ei varmaa viitti ees ehotella :D
 
No pirskale! Tuo tollo ei tajua, että kohta ei enää pysty eikä kykene eikä vauvan syntymän jälkeen kerkee ku yks roikkuu tississä :oops: Tänään kyllä sanon sille, eri asia miten... Alan olla niin angry ja turhautunut etten osaa ees näytellä ystävällistä:rolleyes:
Sellai perisuomalaiseen tapaan laitat sille päivällä tekstarin, että tänään sit peuhataan, kun alkaa nuppi savuaan eikä tiedä millonka se piiiitkä tauko tulee. Että äksöniä, kerta! :D
 
Eilisen siis kiukuttelin enkä saanut sanotuksi mistä kenkä puristaa. Mutta en minä olisi itse kyennytkään mihinkään kun supisteli. Supisteli varmaan silkasta kiukusta :mad: Tänään sain vähän suutani auki ja just, niinhän se on, että olisi pitänyt heti sanoa kun siltä tuntuu... Välillä mietin, että oonko ihan oikeesti 35 vai sittenkin 15...:oops:
 
Voi happy kun sulla on hulvatonta :D
Eiköhän se pikkuveljesi toivu tuosta... :)
 
Happy, mä sain eilen pikkuveljeltäni rintsikat joululahjaks! Oikeen hempeen pinkit Victorias secretin rintsikat. Tosin hän oli ostanut ne vaimolleen mutta oli aivan liian isot niin vaimo anto ne mulle. :D Onneks pikkuveli oli ostanut kahdet vaimolleen kun ei ollut varma koosta niin ne pienemmät oli sit vaimolle sopivat. Tehtiin rintsikoiden sovitus veljeltä salassa eilen ja oli meillä veljen vaimon kanssa naurussa pitelemistä kun veli-raukka ei tiennyt ostaneensa rintsikoita isosiskolleen... :D
 
Hahah, ai kun kiva :) Joo, ehkä parempi että velipoika on tietämätön asiasta. Ettei sit niistä liiveistä tuu hälle mieleen, että siskolla on samanlaiset...
 
Nyt on muuten seksitön viikko menossa meillä. Koululaiset on lomalla ja valvovat myöhään, miehenkin lapset on hänellä nyt. Ehkä minä siksi olen vetänyt tuota suklaata kaksin käsin. Menee varmaan ens vuoden puolelle petipuuhat, mutta ei voi mitään!
 
Vai että oikein lemmenlaivalle sitä aiotaan :wink
No me tiedostettiin tämä, että teinitkin on 24/7 kotona joten lemmittiin vähän varastoon, ei tee vielä ainakaan mieli. Ja täytyy myöntää, että viimesen kerran jäljiltä oli liitoskipuja tai mitä lie epämukavia tuntemuksia tuolla alakerrassa, että huomattavasti rauhallisemmin saa ottaa tästedes.
Mutta oikein antoisaa risteilyä teille :) Sehän on sit vaan talvimyrsky joka sitä laivaa keinuttaa :wink
 
Juu, onneks on lapset jo niin isoja et osaavat jo huolehtia itestään laivallakin jos mä vaikka vaan makaan sängyssä koko risteilyn. Mä odotan eniten ruokailua laivalla! Alkaa jo jouluruoka tympiä. Hiukan vaan arveluttaa voiko laivan tärinällä ja keinumisella olla sama vaikutus kuin pitkillä automatkoilla...? Mulla alkaa yli puolen tunnin automatkalla vihlomaan kiitettävästi alapäässä. :/
 
:D :D Ei tarvinnut edes odottaa laivalle pääsyyn asti! :wink Kerroin miehelle aamupäivällä niistä veljeltäni saamistani Victorias Secretin rintsikoista ja päikkäreille mentäessäni sanoin ohimennen kirjoittaneeni tännekin että odotan saavani illalla laivalla... Mies jäi pariks tuntii sohvalle kattomaan jotain leffaa ja oli kuulemma mielikuvitus päässyt valloilleen! :D Lapset ovat pysytelleet omissa huoneissaan eri kerroksessa ja lopulta miehen oli tultava herättämään mut päikkäreiltä! :wink
I'm soooo in love with that man! :Heartred
 
Kyllä on aavikolla vielä elämää :wink. Alkoi ihan suoraan sanottuna panettaa aivan kreisisti, äijä oli päikkäreillä... Ihan säikähti että mitäs tää nyt on :D ihana se on kyllä ku antaa mun tehdä aloitteen niin ei tuu mitään paineita - paitsi hänelle ehkä pöksyihin :D
 
Täällä on ollut hiljasta kun on tää koululaisten loma... Ei onnistu petipuuhat kun ei jaksa valvoo nuorisoa myöhempään. Ja tuo hanuri otti ihteensä eilisestä lumihankijuoksusta, että eipä nyt tee mielikään... Eu mopolla mahottomia! Eli loppuvuosi mäni puutteessa, vois sanoo :confused:
 
Takaisin
Top