Seksi raskauden aikana!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Saltsu92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on miehen kaa sellainen työnjako, jotta hän ajelee aina mun karvat ja mä ajelen miehen pään (on kalju ja haluaa pysyä sellasena) ja leuan. Samalla hoituu kun käydään yhdessä suihkussa.

No hei :) Mä oon tämän syksyn ajan halunnut (ja saanutkin) ajella minun ukkelin pään! Sen vuoro jeesii minua.

Mä meinasin käydä sokeroimassa alapään, kaikki pois. Alkaa olla sellanen puska siellä et itteään jo ällöttää. Ihan tajutonta tää mun karvan kasvu, joka paikassa! Bikinirajoja vielä joku aika sitten jaksoin sheivaa, nyt ei taivu enää. Sääret saan vielä jakkaralla istuen sheivattuu. Jospa se meidänkin seksielämä siitä sitten piristyis, kun viihdyn paremmin itseni kanssa karvattomana! :)

No ihan totta Miss T ! Minä oon joskus jossain raskaudessani "mammautunut" ihan täysin. Olin vaan semmonen vauvahautomo ja taisin jopa pukeutua pelkkiin pastellinsävyihin... :eek: Ei herranen aika, nyt nolottaa muistellakin! Siis tottakai itsestä ja naiseudesta tulee pitää huolta! Minua huvittaa tuo mies kun meinaa olla mustasukkanen muka. Vaikka minä sanon sille, että oikeesti, eikö tämä oo aika päivänselvää, että oon varattu kun maha pystyssä pyörin ;)

Mammautunut :D tunnistan myös, olin sellanen esikoisen aikaan. :D mm. alapää oli niin täynnä karvaa, että se oli varmaan takussa ja solmussa.. Voi mitä muistoja! :)

Mä en tykkää itelläni siitä ihan kaikki pois, mutta oon koittanut pitää noi karvat kompaktissa tilassa ja lyhyenä. Nyt varmaan oikeesti pääsis helpommalla, jos vetäsis kaikki pois. Sen ehkä pystyis tekeen käsikopelollakin :) Kauhistuttaa vaan, kuinka paljon se sit kutittaa, kun ei oo nahka tottunut alastomuuteen :confused: Mut se kestäs varmaan sinne asti, että ylettyis taas näkemään mitä tekee.

Mä varmaan aiheutan jollekin "epistääää"-reaktion.. Mutta mä oon ajanu säärikarvat viimeeksi elokuussa ja niiden pituus on tällä hetkellä ehkä hätinä 2mm ja ihan vaaleita, ei näy mutta kevyesti tuntee ne. Tänään vois ottaa projektiksi tuon tupsun poiston/siistinnän niin vois koittaa irtoisko illalla :D
Niin ja mä oon ihan täys blondi kaikkien karvojeni suhteen, lähelle saa tulla että erottaa niitä karvoja olevankaan.

Mulla ois taas vaihteeksi hirveet himot päällä mut uskalla ehotella ukolle ku jos se ei haluukkaa... (ollu hiljasta sillä rintamalla) :(

Minun ukkeli on ollut ajussa eilisestä saakka. Tulee illalla ja ilmotti hieman kaarrellen, että aikoo nukkua ;) No annan minä sen nukkua!

Mä oon tota joskus itekseni miettiny (ennen raskautta) että me ollaan oltu yhdessä melkein vuosikymmen ja yleensä kuulee että seksielämä vähenee jne. Meillä ei ees tää raskaus ole vaikuttanu :eek:. Asennot toki muuttunu mahalle sopivammiksi mutta tiheys on edelleen se 3-5krt/vko.
Alkuun mies kyllä mietti että vauva vetää siel kauheita matrix-väistöliikkeitä, mutta nyt en oo kuukausiin kuullu sitäkään. Saa nähä jos joku kerta vaavi antaa monolla palautetta, miten siihen sitten reagoi.:cool:

Nyt tulinkin toisiin aatoksiin... H&M:llä oli söpöjä mustia mama-pikkareita :cool: Mun pitäs suunnitella mitä puen päälleni tämän Joulukuun eri menoihin. Uhallani taidan tuon sovitussession ajoittaa iltaan ;) Katotaan onko se oikeesti väsynyt!

Mulla kans alakerrassa karvankasvu on jotenkin villintynyt nyt raskauden aikana. En ainakaan ikinä ennen oo tajunnu et ne karvat vois kasvaa noin pitkiksi. Mies on saanu niitä vähän trimmailla. Mutta seksielämä on ollu kyl hiljasta koko rasjauden ajan. Aluksi pelättiin keskenmenoa, sit joskus päästiin vähän vauhtiin, mutta mulla kramppas tietysti jalka just sillon. Ja nyt alkaa itseltäkin halut jo hiipua, kun mahassa niin myllää pieni elämä. Ja nyt pelottaa sit et tuliskin ennenaikasesti seksin seurauksena. Vähän kyl surettaa etten pääse kokemaan teidän niin ihanaksi ylistämää raskausajan seksiä. Enkä tiiä mikä tota miestäkin sit vaivaa :D

Manna, mä tosiaan neuvolassa kysyin suoraan että kuinka kauan voi paljaalla huidella ettei se sperma kypsytä liian aikasin. Sain vastaukseksi että niin kauan voi huoletta touhuta kun ei aiheuta pitkittyneitä supistuksia (orgasmin jälkeen ihan normaalia että hetken suppailee) jotka on kivuliaita.
Eli käsitin että ihan loppuun asti saa vedellä menee jos oma vointi ja "seuraukset" sen sallii.

Mulla on ainakin limakalvot niin kuivuneet ja alapäätä pakottaa niin, että palataan tähän asiaan viimeistään vappuna niinku oon miehelle luvannu :D kyllä sitä muullakin läheisyydellä pärjää ja äijän saa kyllä tyytyväiseksi, jos sen pallit näyttää poksahtavan... ;)

Tulipahan sitten näytettyä miehelle jotain jumppaliikettä ihan vahingossa (minkä olin mammajumpassa oppinu lantion rentoutukseen) ja siitähän se sit innostukin vaikka olin ymmärtäny et oli hyvin väsyny... no tulipa sitten raskausajan sänkyjumppakin koettua kunnolla (kun olin saanu viel miehen uskomaan että ei pitäis olla mitään haittaa masukille) ja kylläpä teki hyvää <3

Meillä on pitkästä aikaa siirtynyt puuhailut aamuun. Herään klo 03-04 enkä saa enää nukuttua ja mies heräilee klo 06. Ollaan sit siinä ennen kuin lapsi herää puuhailtu oikein kunnolla. Tää on siis todella harvinaista tässä huushollissa, koska mä en ole mikään aamuihminen! Mies on sanonut, että jos mulla ei olis muuten niin kamala olo tän raskauden takia, se vois tottua tähän :D

Täällä aloitettiin päivä tänään ihanasti <3 ja voi taivas ku teki hyvää. Tais tehä miehellekki kutaa ku molemmat ollu tosi hyvällä päällä koko päivän:) niinku ois "ilmanraikastimet" vaihettu molemmille ")

Takaisin