Seksiä synnytyksen jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jonnukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marbles: mulla teki petihommat esikoisen keisarinleikkauksen jälkeen kipeää niin kauan kun imetin. Se kuivatti mulla limakalvoja tosi paljon. Liukkaria kannattaa kokeilla, se on ainakin mulla auttanut jonkin verran!

Joo liukkari täälläkin ihan ehdoton, ainakin aluksi. Tilasin hotlipsistä vakkari merkkiä Pjur Woman, tosi hyvä,vähän kallis mutta ehdottomasti paras mitä ollaan kokeiltu.
Tuli päivässä lähi kauppaan :)
Sektion jälkeinen kipu/seinä vastassa tunne häviää pikkuhiljaa,luulin että ei katoa koskaan mutta kyllä loppui.
Voikohan se seinämä olla jotenkin löystyneet lantionpohjalihakset...?valahtanu jotenkin?? Hmm no ehkä liikunta myös on auttanut asiaan.En tiiä

LadyMoon..Minä sain CeraZette pillerit ja oon ennenkin niitä napsinut ja ei oo ollu valittamista...Nyt vaan pitäs itse niitten napsiminen taas aloittaa..:)

Mulle ei ilmeisesti voi laittaa mitään kierukoita, ainakaan lähiaikoina kun on ollut toi tulehdus... hmm, tässä sitten monen huonon väliltä pitää päättää. Kapseli vois olla hyvä, en vaan tunne ketään kellä olis ollut. Kokemuksia, anyone?

mulla oli jadelle merkkinen kapseli,en ottais toista kertaa.paino nous 20 kiloo ku se vähän turvotti.menkkoi ei kuulunu vissii vuotee,sit ku ne alko ni ne kesti joka kk pidempää,sit ku oli jo 22 päivää kestäny menkkoi ni kävin poistattamassa sen kapselin,sit lähti painokii laskuu.

Tänään alkoikin sitten menkat. Ei olis kyllä vielä tarvinnut. Onneksi ei luotettu siihen, että täysimetys on hyvä ehkäisykeino vaikka kävi sekin mielessä. Itse päädyin minipillereihin, kun en ihan heti uutta vauvaa halua. Haluan, että tämä rakas pikkuinen saa nyt yksin ensin äidin jakamattoman huomion :)

Me ollaa päädytty siihen et tilataan se Lady Pearly, kuhan ensin saa siihen säästettyy rahat. Kumit ei täälläkää innosta, ja hormoonit menköö kuuseen.

mulle ku suositeltii hormonikierukkaa, mut mitäs mielt siit on ne kellä se on ollu? vaikuttaako mielialaa yms..? viittiikö sitä ottaa -.-

Onks kellää muulla alakautta synnyttäneel alapääs enää mitää kipuja??jonnulia tää kysymys ei sit koske:laughing002 teillä sujuu nii hyvin:grin

vaikkei koske mua :grinniin,mulla on aina välillä sellasta jännää jomottavaa kipua alakerrassa...siis ei päivittäin mutta aina välillä huomaan

hö,no koski se sit suakii,mulla on kans välil jotain ihme kipuu.oletan et se johtuu siit ku se kätilö siel synnytyssalis riuhto sormilla paikat riekaleiks.ei varmaa parane ikinä noi paikat.sattuukse sit seksin aikana??
mä taidan mennä sinne nunnaluostarii...

Mulla on ihan sama,mä oon kerinny epäilemää kaikenmaailman laskeumat ym vaikka en ees tiiä miten ne oireilee.o_O

miä luulen et kuuluu asiaan ja et ois normaalia... voiskohan liittyä jotenkii paikkojen palautumiseen.. ja onhan se aika urakka paikoille tuo synnyttäminen ja kai siitä toipuminen vie aikansa kaikkine pikku kolotuksineen :)

niinpä,etenkii ku se kätilö vissii oli jonkunluokan bodausmestari,kyl se niin taitavasti sai paikat revittyä rikki.:confused:

onneks meille ei tainnu sattua sama kätilö. mulla oli kolme eri kätilöä ja paras oli just se jonka työvuoron aikana tyttö synty! kätilöissäkin tuntu kyllä olevan huimia eroja...

Takaisin