Seksiä synnytyksen jälkeen

Ehdottomasti antaisin palautetta. Kyllä käämit palaisi itselläkin. Vaikuttaa siltä ettei sillä ollut myötätuntoa ollenkaan. Kyllä kannattaa antaa palautetta, se helpottaa sua ja ehkä tää henkilökin oppii siitä jotain. En tajua, että minkä takia hoitoalalle ylipäätään pitää hakeutua vääränlaisia henkilöitä tai sitten, jos on huono päivä annetaan asiakkaan kärsiä.
 
@sukki En katsonut nimeä, mutta tosiaan puhui huonosti suomea oli vanhempi, lyhyehkö, vaalea polkkatukka? ja rillit. Vieläkin puistattaa :devil14
Ja juu olin TAYS:issa. :thumright Yritin kauheasti kattella, kuunnella ja lukea täältä olisiko joku ollut silloin myöhään tiistaina siellä kans, mutta en saanut selvää ja sitten tulikin kovat kivut ja kaikki ylimääräinen meni hampaiden kiristelyyn.
Mutta onneksi nytkin sai lukea nämä muistilapulta, kun alkaa unohtumaan nuo ikävät asiat ja synnytysmatka saa sen "kullatumman" muistikuvan :rolleyes:
 
Ei vissiin ollut sama hlö, mutta minullekin osui svo:lle ilkeä kätilö, muut olivat kyllä ihania :)
 
Mirabella se on varmaan ollu naamioituna se sama kätilö mikä mulla oli Mikkelissä. On poikennu TAYS:iin piinaamaan muita synnyttäjä ja kehitelly ittelleen feikkihuonosuomen ettei sitä tunnistettais tai jotain. Ai että jurppii vieläkin..ärsyttää tollaset, varmasti lopun ikää pyörii päässä mitä siellä on joku urpo sulle laukonut, vaikka synnytys muuten oliskin menny hyvin. Murr!
 
Annika en vielä :smiley-angelic006 Nyt menty sellasel mututuntumal... Mut tarkotus olis ens kuussa tilata, jos mitää jää laskujen ja lahjaostosten jälkee käteen.
 
Mun oli pakko tulla hehkuttaan kun meilläkin vihdoin oli viikonloppuna sutinaa vällyjen välissä. Jännitti ihan kun olisi ollut eka kerta ikinä :D
Alkuun sattui ihan hulluna. Ihan kun siellä olisi joku seinä ollut vastassa ja ajattelinkin, että tähänkö nyt tyssäsi. Mies oli niin innoissaan kuitenkin että tein aloitteen asian suhteen ja rohkaisi, että kokeillaan uudestaan ja sithän hommat alkoikin yhtäkkiä luistamaan :) :) Itseäni lähinnä ressasi koko ajan, että tunnunko samalta kuin ennen ja kyselinkin mieheltä vähän väliä asiasta :) Nooh... ehkäisyhän siinä tohinassa jäi, enkä kyllä tiedä missä meidän kumit edes on, enkä niistä tykkää sitten yhtään kuten ei mieskään, joten jotain tässä pitäisi ehkäisyn suhteen kehitellä kun ei nyt ihan ole mielessä pikkusisarusta vielä tehdä aluille... pillerit ei hehkuta yhtään ja sit se kierukka mietityttää. Muutenkin kun hormoonit heittelee vieläkin niin mitähän siitä sitten tulee jos alotan hormonaalisen ehkäisyn?! :) Olisin varmaan kävelevä aikapommi! :D
 
Me ollaan jo muutaman kerran ryppyytelty lakanoita.. mua vaan sattuu vieläkin. Tosin nyt viime kerralla ei sattunut enää kuin vähän aikaa hommien aikana. Aiemmilla kerroilla alapäätä pakotti jälkeenkin vielä jonkin aikaa. Et eiköhän se siitä helpotu ajan kanssa..
 
Mä unohdan koko ajan ottaa ne hemmetin pillerit, niin ei niistäkään taida paljon apua olla. Oon jo kahtena päivänä peräkkäin unohtanu eikä ne minipillerit oo muutenkaan niin tehokkaat.
 
Olen aina popsininut yasmineita niin en oikein tiedä muista pillereistä.. eikös ne minipillerit mitä voi käyttää ole sellaiset et niitä sit syödään koko ajan eikä pidetä ollenkaan taukoa? Tuleeko niiden aikana menkkoja sitten ollenkaan? Hurjalta tuntuu noi hormonaaliset ehkäisyt mitä voi käyttää muutenkin ku ei menkkoja tuu. Ei sillä että niitä kaipaisin, mut musta tuntuu ihan luonnottomalta että ne vaan jää pois ehkäisyn ansiosta. Muutenkin kun mulla on tosi epäsäännöllinen kk-kierto ja jouduin keltarauhashormoneitakin alkaa syömään ennenku tulin raskaaksi, että kierto toimi. Mietin, että meneekö se sekasin taas ihan huolella.
 
Ei pidetä taukoa, mutta noiden toiminta perustuu siihen, että ne estää siittiöiden pääsyn kohtuun eikä niillä ole vaikutusta kuukautiskiertoon kuten yhdistelmäpillereillä, jotka taas estää ovulaation.
 
Alkuu seksi sattu täälläkin, mut mus taitaa olla sen verran masokistin vikaa et ei paljon haitannu :laughing021
 
Mulla on vähän sellainen olo, että mies käy ehdottelemaan tänään, jos ei valveilla, niin sitten unissaan.
Nyt vaan toivon, että miehellä halut olisivat jossain kaukana..
Olen niin VÄSYNYT vk-lopun jäljiltä ja vaikka mies sanoo, ettei mun tarvitse liikkua mihinkään, niin viimeksikin rahtauduttiin alakertaan jatkamaan ylhäällä sängyssä aloitettua sutinaa..
Siis ei muulloin ole ollutkaan tälläistä olotilaa ennen ku mies tulee kotiin. Jos ehdottaisi pikaista vessapanoa jumpan jälkeen :laughing021
 
Mies saa nii vähän nykyään hellyyttä ja rakkautta ku mun aika menee vauvan kanssa, et pakko jaksaa. Oon itekin tehny aloitteen, vaikka kui väsyttäs. Nii vähissä se touhu, et ei montaa minuuttia vie unista pois.. parisuhteen hoitoa väsystä viis.
 
Seksi on aikas tärkeä osa parisuhdetta valitettavasti, ainakin meidän tapauksessa. Jos se ei toimisi, niin varmasti eroaisimme ja jos sitä ei kerkiä tekemään, niin sittenhän se on sama, kuin ei olisi seksielämää, mutta tosiaan taas MEIDÄN tapauksessa :)
 
kyllä minäkin koen tuon seksielämän aika tärkeeksi osaa parisuhdetta... minusta tuntuu et koko homma on parantunut tytön syntymän jälkeen.. tänä viikonloppuna meno äitynyt melko villiksi,vaikee ollu pitää näppejä erossa toisesta ja tietäähän sen mihin ne touhut aina päättyy,kunnon teinimeininkiä :grin
 
Takaisin
Top