Salaisuus julki!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MadR91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin tietää vain paras ystäväni ja yksi ystäväpariskunta. Muilta on onnistuttu salaamaan vaikka tiukkaa on tehnyt pahoinvoinnin takia. Ekaan ultraan vielä 2,5 viikkoa jonka jälkeen ei kyllä salata enää yhtään keneltäkään :D

Ja mun äiti on kans sellanen että siihen ei oo mitään luottamista, ei oo koskaan ollutkaan yhtään missään asiassa. Minä tai mies kumpikaan ei esim julkaista tytön kuvia tai kerrota tytön asioista facessa, mutta äiti on kyllä kysymättä kuvia omassa profiilissaan julkaissut. Ja sai kyllä kuulla kunniansa sen jälkeen!

Me kerrottiin miehen koko perheelle kun oltiin kaikki mökillä :) Kaikille muille tuli yllärinä paitsi kuulemma anopille... Lauantaina esikko saa kertoa mun perheelle sillä t-paidalla mikä teetettiin:)

Viikko vielä salailua, ultra viikon päästä niin tietää onko kaikki hyvin. En kai mä huvikseen oksentele ;) et kai siel ainakin jotain on...

Yks mun parhaista ystävistä arvas heti. Ei oltu tavattu moneen viikkoon, vaikka yleensä nähdään viikoittain. Se vain katsoi mua noin 5 sekunttia ja kysyi: "Ooksä raskaana?" Enhän mä siihen voinut muuta sanoa, kuin että oon. Onneksi kyseinen ystävä oikeasti ymmärtää, että haluamme vielä pitää asian omana tietonamme. Sanoi, ettei kerro miehelleenkään ennen kuin saa meiltä luvan.

Mun porukat oli nii hyvin pitäny salassa et ei edes toiselle pikkusiskolle ollu kertonu :D vaikka aattelin et kai sille kertovat ku ei sillo ollu kotona, kerroin sit ite lauantaina kun kysyin et kertoiko ne :P mut ei oo kyllä kukaan juoruillu ketkä tietää.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ma kerroin talla viikolla duunissa mun pomolle, se onnitteli ja kertoi tukevansa mun Suomeen muuttoa tavalla tai toisella ja kertoi etta aikkarin jalkeen mulla on aina paikka mihin palata, mun projekti ei ottanut tata asiaa niin ilolla vastaan vaan ne teilasi mun etaduuni tarjouksen joka sinallaan on aika hassua kun ehdotin etta voisin reissata niin etta olisin 2 viikkoa kuukaudesta fyysisesti paikalla, semminkin kun projektipaallikko itse on paikalla 2 paivaa 5:sta eli jopa vahemman kuin mina...
Noh anyhow ma kerroin mun pomolle kaunistelematta ja kiihkoilematta tilanteen etta taa mun mies on nyt tuleva ex koska se ei tahan ralliin lahde ja sain silta ja jopa meidan koko osaston johtaja kavi onnittelemassa ja rauhoittelemassa etta me hoidetaan niin etta viimeistaan syyskuussa paaset Suomeen odottaan naperon turvallisesti maailmaan ja aikkarin jalkeen saan palata milloin vain, tama lammitti kylla mielta todella :)

Mju82 nii siis erositte miehen kanssa, eikö ollutkaan valmis lapseen? Anteeksi uteluni :) ei tarvitse vastata jos tuntuu liian yksityiseltä. rankalta kuulostaa, mutta ihania ihmisiä siellä töissä kun ovat noin onnitelleet ja luvanneet että on työpaikka tallessa sitten kun on töihin paluun aika :)

Joo me ollaan siis miehen kanssa oltu ilman kunnon ehkäisyä jo 2 vuotta 5 vuotta sitten vahinkoraskaus joka päättyi keskeytykseen suurimmaksi osaksi miehen painostusta ja ei vielä vaan myöhemmin, mä en ehkä ikinä antanut tuota täysin anteeksi ja kun huomasin olevani raskaana nyt oli reaktio tismalleen sama kuin 5 vuotta sitten ettei ollut iloinen joten mä ynnäsin 1+1 ja totesin että saat jäädä keskenään elämään just sellaista elämää kuin haluat meistä sen ei tarvii murehtia. Mä oon ehkä tehnyt tuota eroa mielessäni jo pidempään suhde ei monella muullakaan tasolla tyydyttänyt ja tämä raskausuutisen jälkeinen reagointi oli se mikä kamelin selän katkaisi :)

Hyvillä mielin mennään tänään taas pakkailen ja viikon päästä tuomaan ekaa erää tavaroita ja lomaileen :)

Kiitos kaunis teille kaikille ihanille tsemppaajille :)

Kiitos Eriika :) kyllä tämä niin nyt on taputeltu mä en voi edes katsoa sitä tuntematta sitä kohtaan edes etäisesti positiivisia tunteita. Se on niin itsensä kanssa sekaisin puhuu ja tekee mitä sattuu se mitä sovittiin eilen ei tänään pidäkään ja syy on aina minussa mä olen nyt viikolla 9 risat raskaana se ei ole yhden yhtä kertaa kysynyt miten voin vaan ääneen ihmetellyt onko hän lapsen isä ensinkään :) varmaan ymmärrät että ratkaisu loppujen lopuksi oli aika helppo :).

Kerroin heti alussa muutamalle omalle lähisukulaiselle kun kaikki tiesivät pitkittyneestä yrityksestä ja kyselivät siitä jatkuvasti. Muutama ystävä tietää, lähinnä ne joilla itsellään pieniä lapsia ja joilta saa apua ja tukea <3 mies ei halua, että kenellekään kerrotaan, mutta olen kauhea höpöttäjä ja musta tuntuu paremmalta kun saan puhua asioista avoimesti. Kerrottu siis vaan niille, joista miehen kanssa sovittiin ja osa naisista on arvannut itsekseen :)
Töissä ei paljoa ole voinut salailla kun jouduin heti olemaan 3vk pois pahoinvoinnin yms takia, enkä kokenut tarpeelliseksikaan salailla kun enää tää kuukausi määräaikaista soppari jäljellä ja sopimusta ei jatketa kun olen sijainen. Työttömäksi pitää siis jäädä, mutta onneksi töiden päättyessä voi jo kertoa muillekin, ettei tartte sitten enää keksiä tekosyitä miksi ei saa töitä ja miksei voi hakea joka paikkaan...

Mä oon nyt kaikista lähimmille ystäville kertonu, ja sopivasti yks niistä kerto vähän sen jälkeen olevansa myös raskaana! Aika jännä, että ollaan yhtä aikaa - molemmat ollaan vielä tästä kaveriporukasta ekoja, jotka saa lapsen. :love7 Vanhemmille ja muille kertomista odotetaan vielä siihen, kun ollaan käyty NT-ultrassa, joka ens viikolla.

Kerrottiin meidän perheenjäsenille nyt viikonloppuna ja vannotettiin niitä pysymään hiljaa asiasta. Vastaukseksi tuli mm: "Ollaan ollaan, niin hiljaa ettei edes onnitella ennenku syntyy"(mum veli), "Ei siitä saanu puhua" (mun isä, ku äiti soitti sille että eikö ookki ihanaa), ja vielä "joo, niin" (mun mummu, kun ei edea kuullut ensin mitä sanoin) selitti vielä: "olin niinku henkisenä tukena vaikken mitään kuullukaan" :D

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Mun mies ei oo väleissä mun vanhempien kanssa eikä muutenkaan pidetä yhteyttä kuin kumpikin omiin ystäviin, joten mitä tässä pitäisi tehdä jos raskaudun, viime kuussa tuli nega

Takaisin